בלוג למשפחות

החגים בפתח- 5 רעיונות למה עושים בחופש
רגע לפני שנפתחת שנת הלימודים החדשה, ואיתה מגיעים החגים וחוזרים החופשים. הנה לפניכם 5 טיפים לאטרקציות בחופש לנופשים ב צימרים למשפחות.
עמית
17.08.2022
איך לתכנן חופשה משפחתית איכותית - כל הטיפים והרעיונות הכי שווים!
נכון, התקופה היא לא הזמן המדהים והשווה ביותר לצאת לכל סוג של חופשה באשר היא. אבל בכל זאת, הגיע הזמן להתכונן ליום שאחרי המגפה, לשנס מותניים ולצאת לחופשה משפחתית נהדרת שתשאיר מאחור את כל הסצנות ההזויות שחווינו בשנת 2020 - וקדימה, יאללה לחופשה!
אור
19.01.2021
אתרים מומלצים לשבת של טיולים ברמת הגולן
רוצים לבקר את הרמה אך לא מסתפקים בלינת צימרים למשפחות ברמת הגולן? מכפר האומנים המפורסם ועד ספסל מסתורי בקצרין, דרך מנזר ביזנטי קדום ובית כנסת מרשים ביופיו – כל מה שאפשר לעשות כאן בסופ"ש:
גל שרון
21.11.2019
נעים בגליל המערבי: פעילויות וטיולים לכל המשפחה בנובמבר
לא רק צימרים בגליל המערבי: סיורים בעכו העתיקה ונחל כזיב, ציפורים בעין אפק ובמצפה הילה וגם טעמים חגיגיים בפקיעין ומעלות תרשיחא. אז מה מחכה לכם בגליל המערבי בחודש נובמבר?
גל שרון
14.11.2019
צימרים בסגנון דרוזי: הרפתקה משפחתית חדשה
הלב הרחב, הארוחות בשפע, התרבות המיוחדת וגם הנופים הקסומים הם רק חלק קטן מהדברים שבזכותם צימרים למשפחות בכרמל ובגליל בסגנון הדרוזי הפכו למבוקשים ביותר. הצצה אל החופשה המשפחתית החדשה שאסור לכם להחמיץ:
גל שרון
31.10.2019
ארוחת בוקר משפחתית
לא הבריכה. לא הספא. וממש לא גודל הסוויטה. ארוחת בוקר משפחתית היא הדבר החשוב ביותר לישראלים בנופש בארץ ובעולם והגיע הזמן לגלות לכם היכן מוגשות הארוחות השוות והמושקעות ביותר בצפון!
גל שרון
24.10.2019
לצאת לחופשה משפחתית מבלי לשבור תוכנית חיסכון
אז איך באמת נופשים בלי להיפרד מכל כך הרבה כסף? ואיך מוצאים צימרים זולים למשפחות במחירים הכי נוחים? המדריך הבא יעשה לכם סדר:
גל שרון
25.09.2019
חגי תשרי בפתח ולנו יש צימרים מושלמים לראש השנה
חודש הסליחות, ההתחלות החדשות, חשבון הנפש ועונת הנדידה הוא הזמן האחרון להרוויח בו עוד קצת קיץ וליהנות מבריכת השחייה, אך גם למצוא צימרים למשפחות בראש השנה לסעודה מלוכדת, מהנה וטעימה.
גל שרון
19.09.2019
נגמר החופש: האם זה הזמן לתכנן את החופשה הבאה?
כאילו שיולי-אוגוסט עדיין לא תמו, ממהרות המשפחות למודות הלקח לשריין מקומות כבר לפסח והחופש הגדול של 2020. האם תחילת השנה הוא באמת זמן טוב להזמין צימרים למשפחות עם בריכה לשנה הבאה? האם יהיו שינויים במחירים? ומה כדאי לברר?
גל שרון
10.09.2019
חופשה עם המתבגרים: כך תגרמו להם להתלהב
הם קפריזיים, עסוקים בעצמם ובנייד, מתווכחים נון סטופ וטוענים שאתם מביכים אותם. נופשים במתחם צימרים בצפון למשפחות עם ילדים בגיל ההתבגרות? הנה 4 פעילויות שהם יעופו עליהן:
גל שרון
04.09.2019
מסיבת פיגמות בצימר: רעיונות לפעילות בערב עם הילדים
הם מסרבים להירדם, משתוללים בתוך הצימר ורק רוצים להמשיך לבלות. אז מה עושים עם הילדים בתוך הצימר כשכבר מאוחר ואין אטרקציות חיצוניות? הרעיונות הבאים ישאירו אתכם ערים ונהנים:
גל שרון
20.08.2019
יאסו! 4 צימרים שלוקחים השראה אמיתית מיוון
אירוח במפלס אחד עם בריכה מרשימה, פינוקים ונשנושים וגם אווירת חופש ממכרת. אמנם לעולם לא נוכל להחליף את יוון או להתחרות בה, אבל כן נוכל להציג לכם כמה צימרים למשפחות עם בריכה פרטית ששואבות השראה מארץ הטברנות וההכל כלול.
גל שרון
12.08.2019
באתם ליהנות: 4 אטרקציות מהממות שתוכלו למצוא רק בצפון
קיימות לא מעט אטרקציות שאפשר ליהנות מהן בכל פינה בארץ, אבל יש כמה ששמורות לצפון בלבד. זה קורה בגלל האקלים המיוחד, הטבע, המים בשפע וכמובן הנוף. אז מהן האטרקציות הכי מיוחדות למשפחות? בדקנו:
גל שרון
25.07.2019
מגיעים לגליל המערבי? הנה 4 מקומות שווים לארוחת הבוקר
אמנם בכל נופש צימרים למשפחות תוכלו לשדרג את האירוח ולהוסיף את ארוחת הבוקר בתשלום, אבל מי אמר שאי אפשר ליהנות ממנה גם על הדרך למסלול או האטרקציה? מצאו מגוון צימרים למשפחות עם ארוחות בוקר מפנקות באזור הצפון.
גל שרון
15.07.2019
יולי התחיל - תפסו חופשת קיץ במחיר טוב.
אין לנו מושג כמה צימרים זולים למשפחות חיפשתם עד שנחתם על הכתבה הזו, אבל זה כנראה השבוע האחרון שבו תצליחו להשיג אותם מבלי להתפשר על האיכות, הנראות והשירות. מצאו מגוון צימרים זולים למשפחות בחודש יולי.
גל שרון
04.07.2019
בתי נופש VS צימרים: האם זה באמת אותו הדבר?
אם זה נראה כמו צימר, נשמע כמו צימר ומתנהג כמו צימר, זה צימר או בית נופש? הנה כל מה שיש לנו לומר על טרנד החופשות המשפחתיות החדש פלוס ההבדל המהותי בינו לבין הצימר.
גל שרון
20.06.2019
חכמים בשמש – דרכים להגנה ובטיחות בבריכה
גם אם נקבל צבע אדום מוגזם ומסוכן, רוב הסיכויים שנדע מה לעשות וכיצד להתמודד. אך כשמדובר בילדים שלנו, חשוב להקפיד מראש על כללי הבטיחות בבריכה כדי שהחופשה תעבור בשלום.
גל שרון
13.06.2019
הרים וגבעות - טיולים משפחתיים בהרים
הר געש קדמון שמשבש מצפנים, בריכה שנאספה מדמעותיה של אשת השיח', חלמוניות צהובות בין יער ומנזר ומשפחה מטיילת שנהנית מכל רגע. סידרנו לכם פגישה עם שלושה הרים מושלמים לטיול המשפחתי הבא:
גל שרון
06.06.2019
קיץ חם: כך תגנו על הקטנטנים מהשמש בבריכה
השמש מתחילה לשלוח קרניים חמות ומסוכנות. אז איך מתגוננים מפניה? בוחרים צימר עם אזור מוצל סמוך לבריכה ולא שוכחים להצטייד במקדם הגנה, כובע והמון מים. מצאו מגוון צימרים למשפחות בצפון וצימרים זולים למשפחות
גל שרון
16.05.2019
שובו של הטרנד: בגדי ים משפחתיים
בגד ים תואם להורים ולילדים התחיל כקולקציית אופנה ספונטנית ומדליקה בארה"ב, אבל לקח לו לא מעט שנים לכבוש גם את משפחות ישראל. מבט מקרוב על הטרנד הכי משפחתי לקיץ והבריכה של 2019:
גל שרון
08.05.2019
4 צימרים שווים לחופשה ביום העצמאות
חג המנגלים, החופש והאהבה למדינה מתקרב בצעדי ענק ולנו יש את מתחמי הנופש הטובים והמפנקים ביותר שתוכלו לחוות דרכם את ארץ הישראל היפה, לאכול יחד, ליהנות מבריכה גדולה ולנצל את מזג האוויר הנוח כדי להימלט מהרעש והפקקים בערב שלפני.
גל שרון
02.05.2019
גן עדן למשפחות: ראש פינה לא מה שהכרתם
לאפשר לילדים לפגוש את ההיסטוריה. להתענג על קולינריה גלילית משובחת. לבקר את הברון רוטשילד ואת הנחל הסמוך. ליהנות מנופש איכותי וכיפי במיוחד בצימר מובחר ולהתמכר לחיים במושבה.
גל שרון
18.04.2019
פינוקים משפחתיים טעימים: אטרקציות אוכל בצפון
כל חופשה טובה עוברת דרך הקיבה. תראו לנו משפחה אחת שלא תשמח ליהנות משפע מנות מקוריות, טעימות ומעניינות למבוגרים עם צורות, צבעים ומרקמים במיוחד לילדים. ושיהיה בתיאבון.
גל שרון
11.04.2019
אטרקציות משפחתיות בחול המועד
מפגש עם שפע עצום של חיות מגוונות, קריעת השטח בג'יפים וטרקטורונים, זירות אקסטרים, אוכל טוב וכמובן שפע צימרים למשפחות בצפון. הנה הפעילויות המומלצות לחול המועד הקרוב:
גל שרון
04.04.2019
תתעוררו! שבועיים אחרונים לחופשת חורף בצפון
אמנם אוטוטו שעון הקיץ בא עלינו לטובה וימי הקיץ גם הם נמצאים ממש מעבר לפינה, אבל הקור עוד כאן ואתם זקוקים למקום עם בריכה מחוממת ומקורה במתחמי צימרים עם חדר ילדים נפרד כדי ליהנות מחופשה זולה רגע לפני האביב.
גל שרון
20.03.2019
חופשת פורים – להגיע לצימר או להישאר בבית?
אחרי חורף סוער למדי אנחנו סוף סוף זוכים לקבל סופ"ש ארוך מהרגיל שבו הילדים בחופש ומתקיימות שפע פעילויות בכל הארץ! אתם מוזמנים לצאת מהקופסה ולהתארח בצימר משפחתי עם שילוב בין מנוחה ופינוק לבין המון פעילויות חג מקפיצות.
גל שרון
12.03.2019
המדריך לטרמפיסט בגליל
כל מי שאי פעם נסע לטיול או צימר באזור הגליל, הבין די מהר שמדובר באזור ענק! הרים, ים, יערות, מסלולי נחלים, מעיינות חמים, מרכזי מבקרים, מסעדות, אתרים עתיקים ועוד שפע של דברים אפשר למצוא כאן. אז איך מבדילים בין כל האזורים ומי הכי שווה?
07.03.2019
חשיבות ניקיון הצימר בחופשה משפחתית עם ילדים
בעקבות תחקיר הניקיון הגדול של חברת החדשות, מתלבטות משפחות רבות האם בכלל כדאי להגיע לאירוח בצימרים משפחתיים עם הילדים. צימרים הם פרנסתם הישירה, מקור הגאווה וגם מהות חייהם של מארחים רבים ולכן ישנם הבדלים רבים בין המקרים שפורסמו לבין היכולת שלכם להמשיך עדיין להרוויח חופשה מעולה ומוצלחת לכם ולילדים.
גל שרון
21.02.2019
נופים מדהימים - חוויה עוצמתית לילדים וגם להורים
רוצים לראות את כל הצפון פרוש על כף ידכם? לחשוף את הקטנטנים בפעם הראשונה לשמיכת הכוכבים והעננים? להסביר להם על ארבע כיווני שמיים? צימרים למשפחות עם נוף יכולים להיות חוויה משכילה ומלמדת אך גם יופי של מפלט חופשי ומאושר מהשגרה שלכם
גל שרון
14.02.2019
ידעתם שפסח קרוב? הנה 3 אטרקציות בצפון שאתם צריכים להכיר
הזמן עף מהחלון ועוד מעט אביב! כבר הכנתם תוכניות לחול המועד? מכיוון שיש לנו הרגשה שעוד לא גיבשתם כלום, הרשינו לעצמנו להתחיל לתכנן לכם את החופשה ולהכיר לכם כמה אטרקציות טובות עם הרבה עניין לכל הגילאים.
גל שרון
07.02.2019
השלג פה! אתם באים?
אם עדיין לא פצחתם בריצת אמוק היסטרית כדי למצוא מקומות בשורה הראשונה לשלג, כדאי שתתחילו להתכונן ללינה ברכב. המקומות נתפסים במהירות מסחררת והפקקים כבר נערמים. אז מה מחכה לכם כאן, למשפחה המטיילת בתוך הזהב הלבן?
גל שרון
24.01.2019
חופשי אישי: חופשה משפחתית ששומרת על פרטיות
מה עושים אם בצימר לידנו יש משפחה נוספת שלא מתחשק לנו להכיר? איך מוצאים את המקום הכי שקט שיש? והאם יש כזה דבר בריכת חורף צנועה בהפרדה? ריכזנו כאן את כל התשובות לשאלות חשובות על החופשה המשפחתית הפרטית והסולידית.
גל שרון
17.01.2019
גם בחורף - חופשה משפחתית מחממת עם בריכה מחוממת
איך ניתן לחמם ולהעביר את החורף בנעימים עם כל המשפחה יחד בחופשה משפחתית מפנקת ומעניינת שתשאיר לכם טעם טוב מהחורף הנוכחי.
אור פדידה
18.12.2018
אנטי ויראלי: למה הצפון כל כך בריא לנו בחורף?
ויטמינים, אויר נקי ופתרונות טבעיים הם אולי הדברים המרכזיים שהצפון מצטיין בהם בעונה הגשומה. אם גם אתם מחפשים דרכים להתמודד עם החורף הישראלי המעצבן, מסתבר שהפתרון אצלנו – כמה ימים של הבראה בצפון הקפוא.
גל שרון
29.11.2018
7 דרכים ליצור אווירה משפחתית שמחה
איך שומרים על הגיבוש והאווירה בבית כשאתם עובדים קשה, הקטנים בחוגים והמתבגרים כמעט ולא נמצאים? לפניכם שבעה רעיונות טובים שאפשר ליישם בכל עונה ובכל זמן והם מתאימים לכל גיל:
גל שרון
22.11.2018
למשפחות שרוצות להתפנק באמת – צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה
אז מה מכילה הבריכה המושלמת לחורף, אתם שואלים? מים חמים, קירוי איכותי והמון מקום לשחות ולהשתעשע יחד עם הילדודס מבלי להישאר בין ארבע קירות. החוויה המפנקת של החורף חוזרת ולנו יש 5 צימרים יוקרתיים למשפחות עם הבריכה המושלמת, שבטח תרצו להכיר:
גל שרון
13.11.2018
הינה הוא בא - חורף ישראלי
לא קר מספיק, אין שלג ובקושי יורדים פה גשמים... אתם יכולים להמשיך לומר מה שאתם רוצים על החורף בישראל, אבל תודו שאין כמו להעביר ערב סערה קודר מתחת לפוך עם קרמבו ועוגת שוקולד חמה, בזמן שאתם והילדים רואים בכיף איזה סרט. אה כן, בסיום קופצים ראש לבריכה המחוממת.
גל שרון
25.10.2018
הקיץ עוד לא מאחורינו - נצלו את השמש עד רגעיה האחרונים
רגע, רגע, מי אמר שזה הסוף? אולי פחות דביק בחוץ, אבל השמש הטובה עוד איתנו וזה הזמן להכיר לכם כמה צימרים משפחתיים חדשים וטובים במחירים מעולים, עם הרבה פינוקים להורים ולילדים.
גל שרון
17.10.2018
חזל"ש? קדימה לחופש באמצ"ש!
הילדים במסגרות ואחרי שלושה חודשים קשים (ויקרים), אפשר סוף סוף לחזור למסכת ההוצאות המקוריות. אז מה אנחנו מציעים לכם הפעם? יומיים באמצע השבוע בזיל הזול של צימרים משפחתיים יפים, מוקפים בבריזה והנוף הסתוויים, המון אקשן לילדים ובעיקר – מנוחה מושלמת לכם ההורים.
גל שרון
09.10.2018
חופשת חגים משפחתית מפנקת לחג סוכות
מחפשים צימרים למשפחות אבל לא בטוחים באיזה מתחם לבחור? מתלבטים מה בכלל כדאי לעשות עם הילדים בסביבה ומה יש לאכול? מזלכם שאנחנו כאן. לקראת חוה"מ סוכות 2018, קבלו את מדריך התיירות השלם למשפחה הצימריסטית!
גל שרון
25.09.2018
עוד פעם חופש?! דברים חדשים שאפשר לעשות עם הילדים
רק התרגלנו שוב לעובדה שניתן לשתות חם את הקפה של הבוקר והנה החופש שוב חוזר למלא את חיינו בסערה. אז מה עוד לא ניסיתם לעשות בחופש הגדול עם הילדודס? עבודות יצירה מקוריות, סיור בריכות נסתרות, ביקור בפסטיבלים המדהימים בסוכות ועוד המון!
גל שרון
06.09.2018
כמה חם: 5 דרכים מצוינות להתקרר עד סוף הקיץ
הרבה ממנו כבר מאחורינו, אבל החום גורם לנו לתהות כמה מזה עוד נשאר. משנה לשנה נדמה שחם יותר וכרגיל, אנחנו מחפשים דרכים מקוריות לקרר את עצמנו. מגיעים בקרוב לצפון כדי לברוח מהחום? הנה הדרכים הכי טובות שיקררו אתכם:
גל שרון
23.08.2018
מי פנוי באוגוסט? חופשה משפחתית שלא קורעת את הכיס
החופש הגדול, החזרה ללימודים והחגים שאחרי... איך בכל זאת מצליחים קצת להתאוורר בחופשה קצרה ולגרום לחשבון הבנק לצלוח את התקופה בשלום? הכנו לכם מתחמי צימרים משפחתיים במחירים אטרקטיביים עד סוף אוגוסט, שבהחלט כדאי שתראו.
גל שרון
15.08.2018
חופשה משפחתית מלאה באטרקציות
לטייל עם הרגליים בתוך המים, לנוע בארבע על ארבע, לנוח מול אלפי ציפורים, לעשות פיקניק באמצע היער... אין כמו שילוב טיולים מדהימים יחד עם החופשה בצפון. ריכזנו עבורכם מלאי של אטרקציות לכל הגילאים, שנמצאות בסמוך לצימר שלכם.
גל שרון
08.08.2018
7 רעיונות מדהימים למשחקי חצר בצימר עם הילדים
"אמא, משעמם לי", הוא אולי המשפט הכי מלחיץ שהילד שלכם יכול לומר במהלך החופשה. אחרי ששחה כל הבוקר בבריכה, אכל ארטיק וכריך, טייל בשבילים ורב עם אחותו על הערסל, כעת יש צורך בבידור חדש. צימרים למשפחות מציגים: רעיונות טובים למשחקים שיצילו אתכם בכל פעם מחדש.
גל שרון
24.07.2018
קיץ חם מעבירים בחופשה משפחתית מפנקת!
חם לכם? עשרות צימרים משפחתיים לחופש הגדול מעוניינים שתגיעו אתם ההורים על הילדים שלכם להתקרר, לטבול בבריכה, להתכרבל בפוך מול המזגן בצהריים וליהנות מאחר צהריים של ארטיק וקפה קר מול הנוף.
גל שרון
16.07.2018
מחזקים את התא המשפחתי: חופש גדול מהסרטים!
חודשיים של חופש מוחלט ממערכת החינוך הם לא עניין פשוט להורים. אז למה לא להקציב מספר ימים עבור חופשה טובה של צימרים למשפחות שבה כולכם תנוחו ותיהנו יחדיו? הכנו לכם 5 הצעות לפעילויות גיבוש עם הילדים בתוך הצימר!
גל שרון
03.07.2018
הבה נגלילה – חופשת קיץ משפחתית בגליל המערבי
ים, בריכה, נופים, אטרקציות משגעות והמון שלווה. איזו משפחה תרצה לוותר על חופשה שכזו? הגליל המערבי מזמין אתכם לחגוג איתו את הקיץ במגוון צימרים למשפחות ויש המון מה לעשות בסביבה.
גל שרון
25.06.2018
מה עדיף – חופשה משפחתית בארץ או בחו"ל?
שאלת מיליון הדולר הזו מעסיקה ברצף את כל מי ששוקל להזמין בזמן הקרוב חופשה. בכתבה הזו נביא לידיעתכם את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאפשרויות כך שלכם רק נותר לקרוא, לשפוט ולקבל החלטה מתאימה.
12.06.2018
יום הולדת עם כל המשפחה בצימר!
מגיע לך מזל טוב – גדלת בשנה! והפעם יש לנו הצעה לחגיגה מעולה: במקום עוד אירוח ביתי, מסיבה או מסעדה, אפשר לקחת מתחם צימרים משפחתי ולחגוג בהרחבה. המארחים ידאגו במידת הצורך לבלונים והקישוטים, כך שכל שנותר לאחל לך הוא עד 120!
05.06.2018
מסלולים עם מים ברמת הגולן למשפחות
אנחנו כבר מצליחים לדמיין את שאון המפלים, רחשי הנחלים ורעש ההתזות בקפיצה למעיינות... אין כמו טיול בטבע לגיבוש משפחתי וליצירת חווית משותפות, קבלו מספר מסלולים עם מים ברמת הגולן לכל המשפחה:
29.05.2018
ערב חג תחת כיפת השמיים: כל הסיבות לחגוג חגים בצימרים
האווירה מיוחדת, החופש הרבה יותר מורגש והאוכל תמיד טעים יותר אחרי רחצה בבריכה... אין כמו לשבת תחת כיפת השמיים בלילה נעים או על שולחן סעודה יוקרתי וענק בסלון מפואר. הנה כמה סיבות שישכנעו אתכם לחגוג חגים בצימרים.
27.05.2018
הקיץ בא! 5 אטרקציות מים למשפחות ברחבי הצפון
מחפשים את החוויה הרטובה המושלמת? בקיץ הזה לא נשאיר אתכם יבשים... חוץ מהים שהוא מקום בילוי מושלם ,קבלו עוד הצעות ל-5 אטרקציות מים למשפחות שיודעות להפוך כל בילוי לחוויה ענקית.
22.05.2018
טיולים רגליים ברמת הגולן
מחפשים מסלולי טיולים קלים או קשים לכל המשפחה? האמת היא שלא משנה באיזו רמה אתם, אנחנו נמצא את המסלול המתאים עבורכם ואת המקום המתאים עבורכם, צימרים ברמת הגולן למשפחות מטיילות שבדיוק חזרו עייפים ותשושים מהמסלולים המפרכים!
08.05.2018
סדנאות לילדים ולהורים- נגרות, יצירה ועוד
חופשה עם סדנא , אם רציתם חופשה משפחתית איכותית , ורציתם שחוץ מלקפוץ ולשחות בבריכה הילדים יהנו מעוד פעילות משפחתית מגבשת, ההצעה שלנו היא לבחור צימר משפחתי, אפילו זול, ולצאת לסדנא לכל המשפחה, חוויה קצת אחרת.
24.04.2018
חופשות משפחתיות ליד הים
ביקרתם כבר ברצועת החוף הצפונית של הארץ? מגוון צימרים ליד הים היפהפה של חופי אכזיב מחכים לארח אתכם לחופשה משפחתית מפנקת בצפון! אין כמו חופשה שמאפשרת לנו לנשום את ריחו של הים וליהנות מהרוגע והיופי שלו.
10.04.2018
טיולי קיץ למשפחות- יעדים מיוחדים בארץ ובחו"ל
מחפשים טיול מהנה אבל שגם יענה על הצרכים והרצונות של כולם? מגוון הצעות מעניינות לטיולי משפחות בארץ ובעולם, פשוט לגזור ולשמור, כמובן שתוכלו למצוא עוד המון אפשרויות לחופשה משפחתית בארץ באתר שלנו.
03.04.2018
אירוח דרוזי אותנטי למשפחות
אירוח דרוזי למשפחות יכול להיות חוויה מעט שונה וכיפית עבור כל המשפחה לא עוד חופשה סטנדרטית של בטן גב אלא צימרים למשפחות באווירה שונה , קצת תרבות והיכרות עם העדה הדרוזית, אוכל טעים, תלבושות ועיצוב אבל אל דאגה עדיין הילדים יוכלו ליהנות משכשוך בבריכה.
18.03.2018
מדוושים ביחד כל המשפחה
הצפון הירוק הוא אטרקציה אדירה לכל המשפחה בכל הגילאים, נופים ירוקים נחלים קרירים , יעד שהוא מושלם לחופשה משפחתית מגבשת וכיפית, כדי לתבל ולהעצים את החוויה המשפחתית תוכלו לצאת לטיול אופניים בטבע , אם אין לכם אופניים ועדיין תרצו לצאת לרכוב יש חברות רבות שיוכלו לספק לכם אופניים וציוד לכל הגילאים.
13.03.2018
ליל הסדר מתקרב- צימרים פנויים ומה כדאי לבדוק
איפה הכי כדאי לבלות עם המשפחה בחג הפסח, חג האביב? מגוון צימרים פנויים לפסח למשפחות. האביב מתקרב ואיתו מתחדשת הנהירה לצפון, שפע של טיולים בנחלים אגמים ושמורות טבע ייחודיות, אטרקציות משגעות ונופים מרהיבים וכולם נמצאים בהישג ידכם.
11.03.2018
מפלים ונהנים- רעיונות למסלולי טיולים
לא חייב להישאר בצימר כל השהות- צאו לראות טבע! מגוון מסלולי טיולים מרהיבים, מרתקים, מאתגרים ומהנים לכל הגילאים, גם בעונת החורף ישנם הרבה ימים יפים ואפשר ליהנות מזרימה יפה של המפלים.
25.02.2018
השלג כבר כאן- לארוז ציוד ואת הילדים ולנסוע לצפון
אנחנו מחכים לו כל השנה והנה הוא הגיע- השלג הלבן והצחור של החרמון, אז הגיע הזמן לארוז מזוודות ולעלות עם המשפחה לצפון. הילדים כבר בטח נרגשים לראות שלג ולשחק בו אז כדאי לארוז ציוד מתאים וחם ולברר לפני אם השלג כבר נערם.
18.02.2018
לטיול יצאנו: ציוד מומלץ לקחת לטיול עם הילדים
טיולים משפחתיים... זמן איכות נהדר, חוויות בלתי נשכחות, מקומות יפים להפליא ואווירה שמחה ומגבשת של כל המשפחה. אך יש כמה דברים שכדאי לדעת ולהיות מוכנים אליהם לפני כן. ציוד מומלץ לטיול משפחתי, איך לבחור צימר בגליל המערבי, כמה מקומות יפים במיוחד ששווה לצאת אליהם לטיול וכמובן כמה טיפים חשובים שכדאי לזכור.
31.01.2018
ט"ו בשבט הגיע חג לאילנות- חוגגים עם הילדים במגוון אירועים.
ט"ו בשבט בפתח ואתו מגוון אירועים לכל המשפחה אשר יתחילו בסוף ינואר וימשכו במהלך כל חודש פברואר, זמן ליצירה , לנטיעות ולחיבור לטבע ולאמא אדמה.
16.01.2018
מתגלגלים: מסלולי טיול עם תינוקות שמתאימים להליכה עם העגלה
מי אמר שרק הגן הציבורי שליד הבית מתאים לפעילות עם הבייביז? מקומות רבים מציעים שבילי הליכה מישוריים, סלולים ונוחים שיתאימו גם להורים ועגלות. בחרנו לכם את המומלצים שלנו בצפון:
09.01.2018
זריקת מרץ: 4 מתחמי פארק אקסטרים בצפון למבוגרים וילדים
האדרנלין שלכם מטפס גבוה? בא לכם לשלב עם החופשה בצימר גם אטרקציה מיוחדת? מתחמי האקסטרים המטריפים של הצפון מחכים לכבוש איתכם כל פסגה אפשרית.
07.01.2018
התחזית: בהיר ומושלם לטיולים. זמן לצאת מהבית למסלול טיול חורפי עם הילדים
אז מה עושים כשהשמש מחייכת ומזמינה טיול מחוץ לבית? מזמינים צימרים בדקה ה-90, מטיילים בסביבה ונהנים מכל רגע! אספנו עבורכם מספר הצעות למסלולי טיול משפחתיים מומלצים לעונה:
02.01.2018
כל מה שצריך לדעת על קריסמס 2017 בצפון
חג המולד מתקרב וזוהי ההזדמנות להיפגש עם עוד תרבויות מיוחדות ומלהיבות! לאן מטיילים? מה אוכלים? ואיפה ישנים? כל הפרטים על החג הכי זוהר ומיוחד בשנה:
12.12.2017
מערב סרט ועד מצא את המטמון: רעיונות מוכנים לפעילות משפחתית בתוך הצימר
כדי שהחופשה שלכם תמשיך לעבור בנועם ושלווה – בישלנו מספר רעיונות לפעילות משפחתית בתוך הצימר, זמן משפחה של כיף ומשחקים שימנעו כל תסבוכת עתידית.
12.11.2017
חנוכה 2017 בצפון: מסלולי הטיול המיוחדים ביותר
חנוכה הוא חג שמסמל ניצחון, ניסים וגם תרבויות. אה כן, הוא גם כולל שבוע של חופש לילדודס, כך שעל הדרך אפשר לנצל את החגיגות לטיולים מיוחדים בצפון, סיורים היסטוריים מיוחדים, שפע סדנאות, טעמים ופעילויות מיוחדות.
07.11.2017
אילו ציפורים: 4 טיולי סתיו בעקבות הציפורים הנודדות
הסתיו כבר כאן ועונת הנדידה החלה, זמן טוב ללכת ולצפות במופע של הציפורים הנודדות שעוברות דרך מדינתנו הקטנה בדרכם לארצות אפריקה החמימות, מהרו לפני שזה יגמר ותצטרכו שוב להמתין עד לאביב...
05.11.2017
חבילת הנופש המושלמת: 3 מסלולי טיול משפחתיים ליד הצימר
הסתיו הגיע ואתו מזג האוויר הנוח לטיולים אז רגע לפני שמגיעים לצימר כדי לשחות בבריכה או להתחמם בג'קוזי הנה הצעה לשלושה מסלולים כיפיים לטיול משפחתי:
29.10.2017
אחרי החגים, לפני החורף: חופשה משפחתית במחירים שפויים
הקיץ נגמר והסתיו כבר כאן , וניתן ליהנות ממראה מקסים של הצפון בשלכת, וגם מטיולים בטבע עם מזג אויר נעים ונוח ולא חם ודביק, ויחד עם זאת תוכלו ליהנות גם ממחירים שפויים אחרי הקיץ הלוהט , הנה ארבע הצעות לצימרים מומלצים למשפחות:
24.10.2017
צימר למשפחה גדולה – מה באמת חשוב שיהיה בפנים?
לא רק מזגן על 30 מעלות זה חשוב, אלא גם שמיכות איכותיות, משהו לראות בטלוויזיה ומקום נוח לטיולים במזג אוויר קודר. הדברים שלא חשבתם שצריך בתוך צימר למשפחה גדולה:
22.10.2017
קר לכם? הנה הסיבות לקחת צימר משפחתי עם בריכה מחוממת
שמיכה על שמיכה, תנור מול הטלוויזיה והנה עוד ערב אבוד בבית! צימר משפחתי עם בריכה מחוממת יוציא אתכם למקום חמים לא פחות אבל הרבה יותר מרגיע, מפנק ובריא:
17.10.2017
חמישה צימרים למשפחות עם בריכה בכנרת שלא תרצו לפספס
לכם חם ולילדים גם, ואתם מתחילים לשקול גיחה משפחתית קצרה רק כדי למצות עוד קצת מהחופש שנותר. סידרנו לכם היכרות עם 5 צימרים למשפחות עם בריכה בכנרת שבטוח תאהבו:
15.10.2017
חיפשתם המלצות על צימרים שווים באמת? הכל נמצא כאן!
אין טובה יותר מחכמת ההמונים, בעיקר כשהיא יכולה לעזור לנו להחליט לאיזו חברה לפנות ומי מוכר את הטלוויזיה הזאת במחיר יותר טוב. קבלו המלצות על צימרים מהחודש החולף.
10.10.2017
אירוח כפרי בצפון עם הילדים ואטרקציות בלתי נשכחות עם בעלי החיים
כיצד אוכל התוכי? ואיזה קול משמיע קנגורו? אין ילד שלא אוהב בעלי חיים ונופש הוא דרך מצוינת לקרב ביניהם. לקחתם אירוח כפרי בצפון? הנה מספר אטרקציות חייתיות במיוחד:
08.10.2017
לאוהבי הטיולים והטבע: צימרים מומלצים למשפחות בצפון
אם אתם משפחה מטיילת שמעדיפה את חיק הטבע, ריכזנו עבורכם כמה טיפים להזמנת צימרים מומלצים למשפחות בצפון בדיוק ליד מסלולי הטיולים, הנופים והאתרים הכי מיוחדים.
01.10.2017
צימרים מומלצים למשפחות עם בריכה – רעיונות לבילוי עם הילדים
יוצאים לחופשת צימרים מומלצים למשפחות עם בריכה ומחפשים עוד רעיונות לתעסוקה בתוך המתחם? לנו הפתרונים! מחידות קבוצתיות דרך ערב סרט ועד מצא את המטמון המוני...
01.10.2017
מקסימום הנאה, עם כל המשפחה! המדריך לבחירת צימרים למשפחות גדולות
הם חייבים להיות גדולים, עם כל המתקנים ולהציע שירות איכותי וקשוב לכל מה שאתם צריכים. לכבוד הקיץ והחגים שאחריו, הנה כל מה שצריך לדעת על צימרים למשפחות גדולות
24.09.2017
צימרים פנויים ברגע האחרון
רגע לפני שאתם מתייאשים סופית מלמצוא צימרים פנויים ברגע האחרון – קבלו מספר פתרונות אפשריים למצוא את המקום הבא שלכם לנופש.
19.09.2017
לחוצים לנופש? הנה כל הסיבות שיוציאו אתכם לחופשת צימרים פנויים באוגוסט
הקיץ בשיאו וזה הזמן להצטייד במשקפי שמש ובגד ים ולקפוץ ראש לאחת הבריכות של צימרים פנויים באוגוסט. אז מי פנוי ומומלץ בשבוע הראשון של החודש?
13.08.2017
פנאי, היסטוריה ומה שביניהם: צימרים בראש פינה למשפחות
חופשה אידיאלית היא ככל הנראה חופשת צימרים בראש פינה למשפחות. ככה זה כשגן הברון, אתר השחזור, המסעדות המפורסמות ושלל אתרי הסביבה נמצאים ממש במרחק נגיעה...
09.07.2017
צימרים בצפון למשפחות עם בריכה פרטית לכל צימר
פרטיות בעולם המודרני היא עניין די מבוקש. על כן צימרים בצפון למשפחות עם בריכה פרטית לכל צימר הפכו לטרנד שקשה לפספס. אז על מה מדובר וכמה זה עולה? הכל כאן בפנים:
09.07.2017
רק יתרונות: צימרים בחד נס למשפחות
חד נס שימשה מאז ומעולם כסמל לאיכות, לרמה גבוהה ולמשפחתיות. וכן, יש בה גם לא מעט פינוקים למבלים כאן בנופש. הנה כל מה שצריך לדעת על צימרים בחד נס למשפחות.
06.07.2017
6 בקתות עץ בצפון למשפחות שחייבים להכיר
אם יש בכם אהבה אמיתית לטבע ואתם רוצים להרגיש הכי קרוב שאפשר לאמא אדמה, בוודאי תשמחו לשמוע על מגוון של בקתות עץ בצפון למשפחות. והנה שש המלצות מעולות:
04.07.2017
בגלל הבטיחות, הנוחות וההנאות – כך תבחרו צימרים בצפון למשפחות עם ילדים
כל הורה היה מייחל לחופשה טובה, רגועה ובטוחה בצורה המקסימלית עבור הילדים. אז מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים צימרים בצפון למשפחות עם ילדים? כל התשובות בכתבה הבאה:
02.07.2017
הבילוי המושלם לקיץ: מתחם צימרים למשפחות באזורי הצפון
עשו לעצמכם ולילדים קיץ מדהים, רכזו את כל המשפחה המורחבת וסעו אל מתחם צימרים למשפחות חלומי ומפנק בצפון, שישדרג לכם את הפינוק, האווירה והגיבוש המשפחתי.
25.06.2017
הסייל המוטרף של אמצע השבוע: צימרים במבצע
גם בעונה החמה והכי מבוקשת אפשר ליהנות ממבצעים טובים, הנחות ודילים משתלמים לזוגות ולמשפחות. קבלו צימרים במבצע שגם יפנקו לכם את הכיס וגם לא יתפשרו על ההנאה שלכם.
18.06.2017
צימרים מומלצים למשפחות לקיץ 2017
יש מה לעשות עם הילדים בקיץ הקרוב! מאות צימרים מומלצים למשפחות מחכים שתגיעו לכבוש אותם ולבלות בהם את העונה המאושרת ביותר בשנה. ריכזנו עבורכם כמה אופציות מעולות:
18.06.2017
קחו לכם צימר משפחתי עם בריכה פרטית
כמה טוב לצאת לנופש משפחתי שבו כל בני הבית יכולים גם לנוח וגם לצבור עוד חוויה נהדרת לאוסף. קבלו את כל השיטות לבחירת צימר משפחתי עם בריכה פרטית.
13.06.2017
מחפשים מתחם צימרים עם בריכה? תנו למומחים שלנו לעזור
בריכה גדולה או קטנה? מספר צימרים או וילה אחת גדולה לכולם? במקום להתלבט, תנו לנו למקד לכם את ההחלטה ולשלוח אתכם להזמין מתחם צימרים עם בריכה תוך מספר דקות מעכשיו.
11.06.2017
לא רק בקיץ: צימרים בצפון למשפחות שיש להם בריכה מותאמת לכל עונה
מי אמר שאתם והילדים יכולים ליהנות ממתחם צימרים בצפון למשפחות אך ורק חודשיים בשנה? תרשו לנו להציג בפניכם את המקומות הכי שווים דווקא לחורף ולעונות המעבר.
06.06.2017
צימרים משפחתיים עם בריכה – כך תדעו לבחור אותם נכון.
כל בריכה נראית לנו שווה ממבט ראשון. אך לא תמיד התמונה מסגירה את הגודל, רמת התחזוקה ובכלל את רמת המקום. כך תבחרו צימרים משפחתיים עם בריכה לקיץ.
04.06.2017
צימרים מומלצים למשפחות? כך תדעו לזהות המלצה פיקטיבית
בעולם רווי פרסומות סמויות, גם המלצות רשת לנופש הופכות למפוקפקות בעיני רבים. אז למה חשוב לשים לב בקריאת ההמלצה ואיך לדעת ממי להזמין צימרים מומלצים למשפחות?
01.06.2017
עשה ואל תעשה: איך מזמינים צימרים בכנרת עם בריכה ומזהים את הסכנות הבטיחותיות
תאונות קורות גם בנופש. בעיקר במקומות שלא משופצים או מתוחזקים כראוי. כך תדעו ממה להיזהר, מה לשאול ואיך מזמינים צימרים בכנרת עם בריכה במקום בטיחותי לכם ולילדים.
28.05.2017
לאן מטיילים? המלצה על מתחם צימרים למשפחות בצפון ואטרקציה קרובה לילדים
כשאתם נופשים עם הילדים, אי אפשר לצפות למנוחה אך ורק בין קירות המתחם. קבלו מאיתנו גם המלצה על מתחם צימרים למשפחות בצפון וגם על אטרקציה קרובה לנופש מושלם:
23.05.2017
צימרים בצפון למשפחות עם ילדים ביום העצמאות – המומלצים שלנו
אנחנו כבר יכולים להריח את המטעמים על האש ולשמוע את הקפיצות לבריכה... לכבוד החג הכי ישראלי שיש, קבלו צימרים בצפון למשפחות עם ילדים שיעשו לכם את העצמאות:
21.05.2017
שלושה טיפים מנצחים להשגת צימרים זולים בצפון למשפחות
ממש לא משנה אם אתם משפחה גדולה או קטנה, יש לכם צורך אמיתי באירוח צימרים זולים בצפון למשפחות. אז אספנו 3 טיפים שיגדילו לכם את הסיכויים לנופש במינימום הוצאות:
18.05.2017
הקיץ בא: צימרים משפחתיים עם בריכה
הוציאו את משקפי השמש והכינו קרם הגנה! העונה הכי שווה לחופש תגיע בקרוב וזה הזמן להציג בפניכם את כל מה שהתחדש בגזרת צימרים משפחתיים עם בריכה:
16.05.2017
צימרים למשפחות עם בריכה פרטית – במחירים שלא תאמינו!
אם יש לכם חשק לניתוק קל, לנופים ירוקים ובריכה מחוממת ומקורה מפנקת, המון צימרים למשפחות עם בריכה פרטית מחכים לפנק אתכם בסופ"ש הקרוב ובמחירים סופר אטרקטיביים:
10.05.2017
צימרים למשפחות מרובות ילדים
כמה מסובך לפעמים למצוא מקום מתאים לכל המשפחה וטווח הגילאים... צימרים למשפחות מרובות ילדים יכולים לפתור את הבעיה ולהצטיין בכל הקשור לבילוי שלכם במהלך החופשה.
18.04.2017
פסח בפתח: 4 מסלולי טיול אביביים ומשפחתיים
אין חג מתאים יותר מפסח לטיולים מחוץ לבית: בשמורות הפורחות, בין העתיקות, לצד בעלי החיים, הנחלים, הזריחות והאטרקציות. קדימה, מלאו את התיקים בנשנושים ואת הנפש בהמון אנרגיות, היכנסו לרכב וסעו לטייל ברחבי הצפון המלבלב.
30.03.2017
חג פורים חג גדול לילדים: צימרים למשפחות בפורים
קניתם את התחפושת הכי שווה בחנות או אולי אפילו הוצאתם את היצירתיות שבכם והרכבתם תחפושת שמשכה את כל העיניים- אחרי כל החגיגות והרעשים הגיעה העת לזמן איכות קליל ונעים בחיק המשפחה וגם אולי לזכות בחגיגות פורים במושב- חוויה מעצימה ומרגשת בשל עצמה!
10.03.2017
איך לתכנן חופשה משפחתית איכותית - כל הטיפים והרעיונות הכי שווים!
נכון, התקופה היא לא הזמן המדהים והשווה ביותר לצאת לכל סוג של חופשה באשר היא. אבל בכל זאת, הגיע הזמן להתכונן ליום שאחרי המגפה, לשנס מותניים ולצאת לחופשה משפחתית נהדרת שתשאיר מאחור את כל הסצנות ההזויות שחווינו בשנת 2020 - וקדימה, יאללה לחופשה!
אור