זריקת מרץ: 4 מתחמי פארק אקסטרים בצפון למבוגרים וילדים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-01-2018
זריקת מרץ: 4 מתחמי פארק אקסטרים בצפון למבוגרים וילדים

יש משפחות שמעדיפות חופשה מנומנמת, בטן גב, קצת בריכה וקדימה חזרה לשגרה. אבל אם אתם לא המשפחה הזאת ולפחות לחלקכם יש את "הגן הספורטיבי-אתגרי" – ייתכן ובחופשה הקרובה תעדיפו לשלב צימרים זולים למשפחות וביקור באחד הפארקים האקסטרימיים באזורי הצפון. החוויה כוללת טיפוס, אתגרים, כיבוש יעדים, מסלולי גובה ובעיקר גיבוש מדהים לכם יחד עם הילדים! אז קחו לכם צימרים זולים למשפחות וצאו לאחד הפארקים המיוחדים בישראל.


פארק אקסטרים עכו


הפארק העצום והמקצועי נחשב לגדול בישראל ומציע 2,000 מ"ר של קירות טיפוס פנימיים וחיצוניים, ביניהם גם קיר טיפוס מקצועי מהגבוהים בעולם – בגובה 30 מטרים עם זוויות שונות. אבל זוהי רק ההתחלה – מצפים לכם גם מתחמי טיפוס מיוחדים לקטנטנים ומתחמי משחק, אומגה עצומה באורך 90 מטרים (אורכו המדויק של אצטדיון כדורגל שלם) וגובה של 18 מטרים, בנג'י מוטרף מגובה 32 מטרים, מסלול גובה מרהיב (sky track) בשני גבהים אפשריים הכולל מכשולים, מעברים אתגריים ומקטעים בדרגת קושי עולה. בהצלחה.


רפטינג נהר הירדן, מתחם הצ'אלנג'


משפחות רבות מגיעות לגליל העליון ולוקחות צימר עם חדר נפרד לילדים ולהורים. אך כשמגיעים למתחם האקסטרים של רפטינג נהר הירדן, הגיבוש והכיף מתחילים ובגדול. המתחם כולל אומגת ענק שתגרום לכם לטוס לרוחק של 70 מטרים ולצלול לבסוף לתוך מי הירדן, קיר טיפוס מאתגר בגובה 8 מטרים, מטווח חץ וקשת וזירת פיינטבול מושקעת הכוללת כדורי צבע ושפע מקומות מסתור. 


אתגר בהר 


מתחם האקסטרים של קיבוץ סאסא מציע פארק חבלים אתגרי שלצלוח אותו ייקח לכם כשעה שלמה! מדובר ב-16 גשרים מאתגרים שניתן לצלוח יחד מגיל 9, כאשר לקטנטנים מגיל שנתיים מוצע מסלול נמוך ומדליק הכולל 11 שלבי אתגר פלוס אומגה מגובה 10 מטרים. עוד בפארק נמצאים מתקני טיפוס המתנוססים לגובה 11 מטרים ושפע סדנאות גיבוש למעוניינים. המקום ערוך גם לימי הולדת. 


פארק חבלים חוויה לכל המשפחה


ים כרמל 


בתוך יער עופר המרהיב בכרמל, שצופה אל הים והיערות שמסביב, ממוקם פארק חווייתי ואידיאלי לכל יום גיבוש ואירוע אפשרי עבור באי צימרים זולים למשפחות המתארחים בסביבה. המתחם מציע מסלול חבלים סוער על הגובה, מגלשת הרים מהירה – ייחודית בישראל! מסלול אבובים יבש וממכר, טרמפולינות בנג'י שהילדים כל כך אוהבים, אומגה, קיר טיפוס ומבחר סדנאות. 




צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים