חג פורים חג שמח לצימרים!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-02-2023
חג פורים חג שמח לצימרים!

חופשה משפחתית חלומית בפורים - זה לא יוצא מגדר הרגיל?

חוגגים את חג הפורים בפורום הכי כיף שיכול להיות, חיק המשפחה הגרעינים? אז מה עושים בצימר? האם מתחפשים? ואיזה צימרים למשפחות הכי מתאימים לחופשת פורים? נשתדל לענות על הכל. 

נתחיל מזה שחג הפורים מתקרב ומגיע אלינו בצעדי ענק, הילדים מתחפשים וההורים מחפשים פעילויות מעניינות להעסקת הילדים מבלי לשבור את הראש ולקרוע את הכיס. ההמלצה שלנו? צאו לחופשת פורים חלומית בצימרים למשפחות, חסכו הוצאות מסביב ובואו להינות מטיול משפחתי.

הינה כמה דוגמאות לחופשות משפחתיות שוות במיוחד:

סוויטות בוטיק אל הכנרת
נופש בוטיק ב3 סוויטות מרהיבות בעיצוב יוקרתי ומפנק, לאירוח זוגי ורומנטי או משפחתי מהנה, בריכות שחיה וגקוזי ספא זרמים. חופשה איכותית בנוף כנרת.
טלפון: 052-9171305 לעמוד המידע של סוויטות בוטיק אל הכנרת
סוויטות בוטיק אל הכנרת
פברז’ה- סוויטת יוקרה
סוויטה אינטימית חדישה בעיצוב מודרני יוקרתי. שוכנת בישוב עין יעקב בגליל המערבי, עם שני חדרי שינה זוגיים, בריכה פרטית מחוממת ומקורה בחורף, ג'קוזי ספא פרטי ועוד.
טלפון: 052-9125265 לעמוד המידע של פברז’ה- סוויטת יוקרה
פברז’ה- סוויטת יוקרה

מתחפשים לפורים גם בצימר!

מסיבת תחפושות משפחתית ופרטית רק לכם, נשמע כמו רעיון מעולה לזמן איכות משפחתי ומהנה במיוחד שיספק לכם הרבה זמן איכות עם הילדים וכיף לא רגיל. איך עושים את זה? פשוט וקל.

1. לוקחים את התחפושות איתכם לצימר

2. מביאים שתיה, חטיפים שהילדים אוהבים (וגם אתם כמובן)

3. מוזיקה שכל המשפחה אוהבת ואמצעי לנגן אותה

וקדימה למסיבה!

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים