חופשת אביב משפחתית? איך מוצאים ואיפה? ריכזנו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת:

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-03-2023
חופשת אביב משפחתית? איך מוצאים ואיפה? ריכזנו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת:

בעונת האביב המשפחות חושפות לפעילויות רבות בטבע, כמו טיולים ביערות ובפארקים, ביקורים בחוות ופיקניקים בחופים. כדי לחוות את כל החוויות הללו, צריך לספק למשפחות מקום מתאים לינה ומנוחה בסביבה טבעית ונעימה. זה הזמן המושלם לחפש צימרים למשפחות.

מה תוכלו למצוא בצימרים למשפחות

צימרים למשפחות הם מקומות מעוצבים עם המון נוחות ומתאימים לחופשה של משפחה שלמה. הם כוללים חדרי שינה נפרדים להורים וילדים, מטבח מאובזר, חדרי אמבטיה ושירותים, פינת אוכל, טלוויזיה עם כבלים, חיבור לאינטרנט וכן חצר או גינה פרטית למשפחה.

צימרים למשפחות מציעים נוחות ופרטיות עבור המשפחה ומאפשרים לכם ליהנות מחופשה מלאה של פעילויות ומנוחה. כמו כן, הם נמצאים בסביבה טבעית ומפנקת עם אפשרויות לטיולים, רכיבה על אופניים, סיורים בחוות ועוד.

בל- סוויטות יוקרה
*ישנו מרחב מוגן בכל אחת מהסוויטות* rnבל- סוויטות יוקרה פרטיות.. וחוויה בלתי נשכחת.rnrnהסוויטות שמעניקות לכם פרטיות מוחלטת, בריכות ענק מחוממות ומקורות בכל אחת, ספא זרמים, פינת ישיבה יוקרתית וחווית אירוח רומנטית וקסומה.rnrn5 סוויטות כל אחת בפרטיות מוחלטת מהאחרת.rnrnשוכנות בנוף כנרת, ליד ראש פינה, ומשקיפות לנוף המרהיב של הגליל העליון.rnבזכות מיקומן המדויק, זוכות הסוויטות לאטרקציות רבות בקרבת מקום, טיפולי ספא שניתן להזמין לסוויטה, מסלולי טיולים, קטיף פירות עונתי, טיולי אקסטרים ועוד אטרקציות מעניינות. 45 דק' מהחרמון.
טלפון: 052-912-1848 לעמוד המידע של בל- סוויטות יוקרה
בל- סוויטות יוקרה
בדרך יפה
סוויטה פרטית ורומנטית הכוללת חדר שינה נפרד, מאובזרת בשלל פינוקים, עם מרפסת פרטית מול הנוף המהפנט של הגליל המערבי, ג'קוזי ספא חיצוני ובריכה מחוממת, לכל זה מצטרפת גינה ירוקה ומטופחת.
טלפון: 052-9122438 לעמוד המידע של בדרך יפה
בדרך יפה

למי מתאימים צימרים למשפחות באביב?

צימרים למשפחות זמינים במגוון מחירים ומיקומים, מתאימים למשפחות עם ילדים קטנים וגם למשפחות עם ילדים גדולים כאחד.

צאו ובלו במגוון הצימרים המוצעים באתר צימרים למשפחות. חוויות משפחתיות מחכות לכם בלחיצת כפתור.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים