אתרים מומלצים לשבת של טיולים ברמת הגולן

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-11-2019
אתרים מומלצים לשבת של טיולים ברמת הגולן

איש מעולם לא טען שרמת הגולן משעממת. אך האם ידעתם שמעבר למספר מקורות המים העצום שזורם בה, קיימים כאן גם לא מעט אתרים שרובם ידידותיים במיוחד למשפחות? אם אתם מתארחים השבת במתחם צימרים למשפחות ברמת הגולן ובין אם סתם מתחשק לכם לקפוץ ליום טיול – הנה מספר אתרים שתענוג לפגוש, בעיקר במזג האוויר הסתווי של נובמבר. 

צפון רמת הגולן: סיורים ופעילויות מסקרנים

כפר האמנים באניעם – אחד היעדים המשפחתיים הססגוניים והמעניינים בגולן, העובר על פני מדרחוב קטן בבנייה אירופאית ובו מבחר דוכני אמנים, בתי מלאכה וגלריות שבהם תוכלו למצוא מבחר רב של חפצי נוי, פסלים, תמונות, עבודות נגרות, תכשיטים וגם שתי מסעדות ובית קפה-גלריה מיוחד.

הרפת הרובוטית באבני איתן – סיור מלהיב ברפת בעלת טכנולוגיית חליבה חדשנית הכולל מפגש עם הפרות, חביצת חמאה, שתיית שוקו ועוד המון. כדאי ונפלא עם הילדים! ניתן ללון במתחם צימרים למשפחות ברמת הגולן ביישוב אבני איתן או ביישובים הסמוכים.

הפארק הוולקני בקצרין – היה היה הר געש שהתפרץ ויצר תופעות גיאולוגיות יוצאות דופן שמוצגות כאן בפארק לראווה: דגמים הממחישים תופעות אמיתיות מהאזור, עזרים, הדרכות, דימוי הר געש פעיל, שבילי הליכה לצפייה מקרוב בכל תופעה המלווים בשלטי הסבר והמון – המון! טבע חגיגי וירוק מסביב. 

דרום רמת הגולן: אתרים קדומים שאסור לפספס

גן לאומי כורסי – הפארק היפהפה של רשות הטבע והגנים שוכן בצידה המזרחי של הכנרת ובסמוך לנחל סמך. המקום נחשב לקדום ביותר בשל חורבות העיר כורסי שהתקיימה כאן ובעולם הנצרות מתייחסים אליו כמקום קדוש. בתוך הגן נמצאים שרידי מנזר ביזנטי הנחשב לגדול בישראל, פסיפסים יוצאי דופן, ספסל שהתפרסם בזכות כוחות אנרגיה בלתי מוסברים, ניסים, תצפיות נוף, תגליות היסטוריות שלא מפסיקות להיחשף (לאחרונה נמצאו ממצאים חדשים כמו מרכז צליינים ובית מרחץ וחדרים תת קרקעיים שעדיין לא נחשפו במלואם. ניתן להתארח במתחם צימרים למשפחות ברמת הגולן השוכן בקרבת מקום וצופה לכנרת. 

עין קשתות (אום אל קנטיר) – המקום המיוחד הוא משכנו של אחד מבתי הכנסת המפוארים ביותר בארץ ולא בכדי: מדובר במבנה שמור למדי ששוחזר בחלקו הרב, הכולל קשתות מרשימות והיכלית ארון קודש מעוטרת מרשימה במיוחד. במקום נמצא גם מעיין קטן וצלול. גם מכאן ניתן להמשיך אל צימרים למשפחות ברמת הגולן ולהתארח במתחם נופש אטרקטיבי הכולל בריכה מחוממת ואירוח אדיב וחם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים