יולי התחיל - תפסו חופשת קיץ במחיר טוב.

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-07-2019
יולי התחיל - תפסו חופשת קיץ במחיר טוב.

כמה קשה להשיג צימרים זולים למשפחות ביולי-אוגוסט? כמעט בלתי אפשרי. רוב המקומות תפוסים ובדרך כלל צריך להתפשר על המציאות שנותרו. מזלכם שאנחנו כאן, כדי לתת לכם הזדמנות לצאת לחופש איכותי בדקה ה-90, עם המקומות הטובים האחרונים שנותרו פנויים:


בקתות ליאם – 760 ₪ לזוג בסופ"ש הקרוב!


אין יפה יותר מדלתון בקיץ. הנופים, מרחבי הטבע ושלל האטרקציות שמסתתרות בתוך הצמחייה. בקתות ליאם מזמינות אתכם ליהנות ממתחם נופש עם שני צימרים זולים למשפחותהכוללים רמת טיפוח גבוהה, מתחם חיצוני עם בריכה, שולחן פינג פונג ואירוח לבבי.

שימו לב: המקום חדש באתר וכבר מקבל הזמנות לקיץ, מהרו!


פנינת המעיינות – 900 ₪ לזוג בסופ"ש הקרוב!


כמה צימרים אתם מכירים בעמק המעיינות? לא הרבה. מקום מעולה למשפחות בקרבת גני השלושה (סחנה), גני חוגה, גן גורו ושפע המעיינות הנסתרים של האזור. למתחם 3 צימרים ברמה גבוהה עם חדר ילדים נפרד ומרפסת אישית, מתחם חיצוני עם בריכה ותחושה "קיבוצית" שכל כך מאפיינת את האירוח הקיים באזור.


אל מול הזריחה – 760 ₪ לזוג בסופ"ש הקרוב!


אם בקיץ הזה אתם רוצים להתרענן ולברוח מהשרב למקום פתוח עם נוף ללא גבולות, זה המקום המושלם. מדובר על 3 צימרים זולים למשפחות (חדר ילדים נפרד לאחת היחידות) עם נוף גלילי פנורמי מכל ג'קוזי ומרפסת פרטיים. מתחם החוץ הפסטורלי כולל כמובן בריכת שחייה ולצידו גם ג'קוזי ספא, סנוקר ופינות ישיבה שנהנות מהבריזה, בשל המיקום ההררי הגבוה.


אחוזת דוד בטבע – 585 ₪ לזוג בסופ"ש הקרוב על סוויטת נועם!


מושב כחל שממוקם בנקודה שקטה בגליל המערבי הופך למיקום נחשק עבור כל מי שמחפש סביבה ירוקה ואינטימית והמון מה לעשות מסביב עם הילדים. לאחוזה המתוקה 4 יחידות נופש עם מתחם בריכה גדול ומהנה. ביולי-אוגוסט ארוחות הבוקר מוגשות במסעדה הסמוכה והטעימה. 


נוגלילה – 600 ₪ לזוג בסופ"ש הקרוב!


על מושב קטן ופסטורלי בשם לוטם שמעתם פעם? גם אנחנו לא. עד שקיבלנו טיפ לבדוק את נוגלילה. מדובר באחד המקומות המקסימים שפגשנו: שתי יחידות נופש מקסימות עם נוף פנורמי מהפנט, ג'קוזי, טלוויזיה, חדר רחצה, מטבחון ומרפסת אישית לכל אחת. 


מול הרים וים – 750 ₪ לזוג בסופ"ש הקרוב!


אם אתם אנשים שיודעים להעריך אותנטיות, כפריות, פשטות וטבע משובח מסביב, אתם תאהבו את מה שיש למקום המתוחכם והקטנטן הזה ממצפה הילה להציע: 4 צימרים זולים למשפחות, לחלקן ג'קוזי ספא וסאונה פרטיים. בחוץ הטבע חוגג בשיא הנטורליזם, מציע טיפוח ואווירה נפלאים לקפה של הבוקר, בזמן שהילדים משחקים על הדשא.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים