איך לתכנן חופשה משפחתית איכותית - כל הטיפים והרעיונות הכי שווים!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ01-01-1970
איך לתכנן חופשה משפחתית איכותית - כל הטיפים והרעיונות הכי שווים!

אז מה צריך להכין לחופשה מהסוג הזה? איפה נופשים? ומה עושים מסביב לצימר? על כל זה ועוד נרחיב ונספר כאן!


כשמדובר על צימרים למשפחות אי אפשר שלא לדמיין מספר עצום של מבלים ונופשים במתחם הנופש בבריכה לא גדולה במיוחד והמון רעש וילדים צורחים. אז האם כך הדבר? לא ב2021.

בעלי צימרים למשפחות רבים מצאו כי מרבית המשפחות מחפשות נופש משפחתי רגוע ושלו ללא רעשים מיותרים ועומס של משפחות שכן מדובר בחופשה יוקרתית הרבה יותר מסתם בית מלון רגיל עם הכל כלול (מסתבר שגם הרעש כלול והרבה ממנו).


הצימרים מציעים חופשה משפחתי פרטית שלווה ומפנקת לכל המשפחה גם לקטנטנים וגם לגדולים שבינינו ומעניקים את הנופש המושלם בצורה של פרטיות מירבית פינוקים מעניינים (ממש כמו באותו מלון שהזכרנו קודם לכן) ועוד המון אטרקציות ופעילות מסביב לחופשה במחיר לא רחוק מהמחיר המדובר.


אז מה נכין לקראת החופשה המדוברת?

בעיקר הרבה מצב רוח ורצון עז להשאיר את כל המצב ההזוי שחווינו מאחור וליהנות מחופשה מהנה מביות במגוון צימרים למשפחות אותו מציע האתר.


איפה נופשים? קבלו צימרים מומלצים למשפחות:

באתר צימרים למשפחות תוכלו לבחור מתוך מבחר צימרים איכותיים ומומלצים למשפחות

הינה כמה מהם:


גלילאה - 3 בקתות עץ יפהפיות בעיצוב ייחודי, בו שבילים מיוחדים משולבים עץ ואבן - מעשי ידי אמן. מתחם מושקע במיוחד בו נחל זורם, מפלים קטנים ונוף עוצר נשימה  ובמתחם גקוזי ספא עד 8 איש.


סוויטה בכפר - סה"כ 6 יחידות נופש מפנקות במיוחד במושב שומרה אשר בגליל המערבי.


גמליורט - חופשה פרטית, מפוארת וייחודית לזוגות ומשפחות, בשילוב מגוון פינוקים איכותיים וקרבה מדהימה אל מיטב האטרקציות באזורי הכנרת ורמת הגולן.


מה עושים בחופשה? קבלו מספר אטרקציות למשפחות מכל הסוגים:


גייסו את מצב הרוח כי הולך להיות כיף!

סביב כל צימר תוכלו למצוא שלל אטרקציות מעניינות וחלומיות וכמובן איך לא, משהו לאכול.


טרקטורונים בין הנחלים: עולים גבוה, עד ללב החורש, בנקודת המפגש של הדרך עם העננים. כאן באחת הנקודות היפות ביותר בצפון, ממתינים טרקטורונים וריינג'רים עם יכולות תמרון של פנתר , שרק מחכים שתבואו ותזנקו איתם אל השטח.  


לרחף בכיף: טיסת חוויה בלתי נשכחת בשמי הצפון, בליווי מדריך צמוד, נוף מדהים והתמכרות לחוויה, לריגוש ותחושת הריחוף. מתנה מקורית ומפתיעה לכל מטרה ואירוע שהיא אכן, מתנה משמיים. 


מה אוכלים?
ביף בהר: מספרים עליה שהמנות הן חגיגה של שפע ושל טעם. שיש שם מישהי מאחורי הקלעים שמבשלת עם הלב. שהיא דוגמא ומופת לכל מסעדה ושהנוף בה הוא בגדר חלום. מסעדת ביף בהר עושה לנו גן עדן בחך. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים