לאוהבי הטיולים והטבע: צימרים מומלצים למשפחות בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ01-10-2017
לאוהבי הטיולים והטבע: צימרים מומלצים למשפחות בצפון

כמה שזה כיף להיות משפחה מטיילת! ללכת יחד לאורך הנופים והנחלים, לעצור בדרך ליד מקומות מעניינים, לנוח בפיקניק או סתם בתוך מקור המים הסמוך. החוויה היא אחידה לילדים ולמבוגרים ומסוגלת גם לפתח ולגבש את כל הסובבים יחדיו. משפחות רבות אוהדות את הצפון ואת הדרכים הרבות שבהן הוא מפגיש את המשפחה עם הטבע החגיגי. אמנם למשפחה המטיילת קל מאוד למצוא צימרים מומלצים למשפחות בצפון, אך להתאים את המקום גם לצרכים האישיים וגם למיקום אסטרטגי לטיולים – זאת כבר משימה בפני עצמה.


כך תבחרו את המקום הבא שלכם לנופש:


צימרים מומלצים למשפחות בצפון חייבים להיות יפים, נעימים ואיכותיים, שניתן להעביר בהם את הזמן בכיף ובנוחות בבוקר הארגונים שלפני הטיול ובערב שאחריו. רצוי שלמקום הנבחר תהיה בריכת שחייה גדולה שאפשר לטבול בה עם החזרה ואף לאפשר עוד פעילות קטנה לילדים שעדיין מלאים באנרגיות. בנוסף לכך, עבור המשפחה המטיילת אין חשוב יותר ממתחם מנגל או מטבח שמתאים לבישול ואחסנת מוצרי מזון. אם הנטייה שלכם היא להתפנק בשעות שלאחר הטיול הרבה יותר, תוכלו לחפש ולאתר צימרים עם ספא למשפחות, סאונה יבשה, עיסויים ואף שולחנות משחק לשעות של הנאה עם כולם כמו פינג פונג וסנוקר. אם התכנון שלכם הוא בעיקר לטייל מחוץ למתחם, מומלץ שלא לבחור במקום יוקרתי ושופע פעילויות יתר על המידה על מנת שלא תרגישו החמצה ושפספסתם חלק מהדברים שמציע אותו המקום. אפשר בהחלט להסתפק באיתור צימרים מומלצים למשפחות בצפון הכוללים בריכה בלבד. אתם מחפשים בעצם מקום איכותי ונוח שמעניק שירות אדיב, רמת ניקיון טובה ומחיר אטרקטיבי. מצאתם אחד כזה שאהבתם? מצוין! עכשיו רק נותר לחפש את הטיול המושלם בסביבתו.


באצולת הגליל תמצאו מתחם ברביקיו גדול ומקצועי


צימרים מומלצים למשפחות בצפון – שילוב חופשה וטבע


בבחירת המסלול חשוב בראש ובראשונה לשים לב לרמת הקושי. משהו שיתאים לכולם ועדיין ישמור על האנרגיות והאווירה הטובה. לכן ההמלצה שלנו היא להגדיר רמה קלה עד בינונית במידה ואינכם מטיבי לכת או שיש לכם ילדים מתחת לגיל 8. ייתכן שלחלקכם יהיה מדובר במסלול קל מידי אך עדיף לבצע טיול קליל מאשר לאתגר את יכולותיהם של בני הבית האחרים שייתכן ולא יצליחו להמשיך באותה הקלילות. כך תוכלו לייצר רמה אחידה והמקומות שתבקרו בהם יוכלו להיות מאתגרים ומסקרנים לא פחות. לכן יש למצוא צימרים מומלצים למשפחות בצפון המכילים מספר מסלולים מתאימים. את המסלולים הרבים ביותר אפשר למצוא על ידי איתור צימרים למשפחות ברמת הגולן הכוללת מבחר ענק של מסלולים באזורי רמות וחד נס בדרום, או קצרין, אודם ואלוני הבשן בצפון. עוד מקום שבו תוכלו למצוא מסלולי הליכה יפים ונעימים הוא במסגרת אירוח צימרים למשפחות בכנרת. כאן רוב המסלולים מישוריים וניתן בקלות לסיים אותם בחוף או לחצות אותם באזורים מוצלים, גם באופניים. הצימרים שכדאי להעדיף הם אלו שמסוגלים לספק את כל צרכיכם האישיים תוך שמירה על המרחב הפרטי שלכם ולא רק בזמן השהות שלכם במתחם. איפה שלא תבחרו להזמין צימרים איכותיים עבור משפחתכם המטיילת, אנחנו מאמינים שתהיה לכם חופשה מושלמת, מסקרנת, מאתגרת, מלאה בטבע וכמובן פינוק ומנוחה!



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים