חשיבות ניקיון הצימר בחופשה משפחתית עם ילדים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ21-02-2019
חשיבות ניקיון הצימר בחופשה משפחתית עם ילדים

אסונות ניקיון יכולים להתרחש לא פעם בכל מתחם נופש, אך לאחרונה התבלטו במיוחד בתי המלון השונים בישראל. אז איך דבר כזה בכלל קורה?

במלונות, צוות הניקיון נדרש לעמוד בזמני ביצוע כמעט בלתי אפשריים, בצימרים המצב שונה:


עליו להמתין שהאורח יפנה את החדר בשעה 11 בבוקר, כאשר פעמים רבות מתעכבים האורחים במסירת המפתחות חזרה ולכן שעת הניקיון מתעכבת. החל מהרגע שבוצע בהצלחה הצ'ק אאוט, אמור להסתער צוות הניקיון על החדר כדי לסיים את כלל הניקיון עד שעה 15 – הצ'ק אין של האורחים החדשים. בין לבין על הצוות לשרת בצורה מושלמת גם את יתר אורחי המלון, לסדר את חדריהם, להבריק את המסדרונות, המעליות, הגישה לחדר האוכל, הלובי, השירותים בלובי וכל אזורי הפנים של המלון. זה משאיר לו חלון זמנים מאוד קצר כדי לבצע ניקוי מושלם לשביעות רצון ההנהלה וקהל האורחים ועל כן יכול להיות שדברים רבים נופלים בין הכסאות. במתחמי
צימרים למשפחות בצפון לעומת זאת – הגורם האחראי, המנהל, אחראי הקבלה וגם המנקה הוא לרוב אותו אדם: בעל הצימר המארח אתכם מכל הלב. על כן הוא מקדיש תשומת לב מיוחדת למקום פרנסתו ועיסוקו ודואג היטב לניקיון המקום ומפקח עליו כראוי.

חשיבה על הבטיחות ותקינות המתקנים


כל מתחם צימרים למשפחות עם בריכה המותאמת לילדים דואג ככל יכולתו לשמירה על הבטיחות. להבדיל ממתחמי נופש כפריים הבנויים בשיטה הקלאסית כאשר הבריכה מתמזגת בחיפוי הדק ואיננה מגודרת, צימרים למשפחות בצפון בגישה מודרנית יותר יכילו מתחם בריכה בטוח יותר הכולל ריצוף למניעת החלקות, מדרגות גישה רחבות למים וכמובן גדר על מנת למנוע מהקטנטנים לרוץ וליפול למים תוך כדי משחק. יש לציין ששום גורם ואמצעי לא מחליף בכל מקרה השגחת הורים צמודה. החשיבה הזו נכנסת גם פנימה אל חללי השינה כאשר הדאגה היא לאוורר היטב את החדרים, להחליף את המצעים בנקיים ומכובסים (כבר פגשנו לא מעט מקומות שזורקים לפח כל סט מצעים שהגיע לשניים או שלושה שימושים בלבד), להגיע לפינות הקטנות שכל אצבע קטנה ושובבה תדע למצוא באופן יצירתי ולדאוג שהילדים לא יחלו כתוצאה מחוסר סטריליות של המקום.


כל מארח של מתחם צימרים למשפחות עם בריכה ישמח להציע חופשה טובה ואיכותית שבה יש חשיבות רבה למידת הטיפוח, הסדר והניקיון המושלם. זוהי עבודתו ופרנסתו הישירה ועל כן שום מארח או מארחת לא יקלו בה ראש. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים