השלג כבר כאן- לארוז ציוד ואת הילדים ולנסוע לצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-02-2018
השלג כבר כאן- לארוז ציוד ואת הילדים ולנסוע לצפון

המדינה שלנו מגוונת ומלאה בצבעים, ריחות, עדות, מאכלים ואפילו בשינויי מזג אוויר קיצוניים במיוחד. אם תסעו דרומה תמצאו מדבר וחולות, מעלות שמטפסות מעלה מעלה וחוצות את ה40 מעלות צלזיוס ובכל זאת אנו לא נרגיש מיוזעים, אך אם תקחו את האוטו ותעלו צפונה, למעלה למעלה לקצה הצפוני ביותר של המדינה, תגלו הרים מושלגים ולבנים, מזחלות שלג, רכבל ומגלשיים שמציעים לכם סיבוב על השלג הקר. לא סתם זו הארץ המובטחת!


כמה טיפים לפני שמחפשים צימר למשפחות ברמת הגולן


הר החרמון נמצא באזור הרמה, רמת הגולן, ומשקיף מגבוהה על הצפון, אמנם לא רק החרמון משליג בימי החורף... מושבים רבים באזור רמת הגולן נצבעים גם הם בצבע הלבן ושלג נערם בשדות, בצדי הדרך ואפילו על גגות התושבים. 

אם ברצונכם לצאת ולראות שלג אך אינכם מעוניינים לעמוד בתורים המפרכים או שמא אתם לא בקטע של גובה ואקסטרים ורציתם רק מלחמת שלג משפחתית- תוכלו למצוא צימרים זולים למשפחות ברמת הגולן וליהנות יחד מחוויה חורפית מהנה במיוחד!


%@%@%p-15391x


הטיפ הראשון הוא- לשריין! סביר להניח שלא תמצאו צימר פנוי באזור אם החלטתם לעלות צפונה יחד עם כל עשרות אלפי המבקרים של האזור. התקשרו מבעוד מועד והבטיחו את מקומכם.

טיפ שני- במידה והכנתם רשימת אטרקציות מראש, היכנסו לגוגל מפות או לאפליקציית WAZE  ובדקו את מרחק הנסיעה מהצימר שבחרתם למקום המבוקש.

טיפ שלישי- בדקו עם בעלי הצימר אם אכן יורד שלג במושב בימים אלו והישארו מעודכנים לתחזית, לא כדאי לסגור צימר הרבה זמן מראש ולגלות שהשלג "לא נתפס" ונעלם כלא היה...


ילדים בשלג


הקיץ הישראלי מגיע לבקר הרבה יותר זמן מאשר החורף, כמובן שכולנו יודעים שיש בשנה 4 עונות אך תמיד החלוקה תהיה בין קיץ לחורף... לכן, אחרי שמצאתם צימר אחד מתוך כל הצימרים למשפחות ברמת הגולן, נסו לספוג כל רגע של חורף אמיתי יחד עם יקיריכם, סעו למקומות מושלגים, הצטלמו וצברו חוויות וזכרונות, השלג מגיע לבקר מספר שבועות בודדים בשנה ועבור הילדים, ההרים המושלגים האלו, נראים ממש כמו תמונה מגלויה, כמו חוויה חד פעמית וענקית שלא מתקיימת בכלל בארץ. 



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים