הקיץ בא: צימרים משפחתיים עם בריכה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ16-05-2017
הקיץ בא: צימרים משפחתיים עם בריכה

אין כמו הפעם הראשונה מזה שנה שלמה שאנחנו פוגשים את מקום החופשה שלנו, מתרשמים מהמקום ומהעיצוב, שואפים פנימה את ניחוח הבריכה שמדגדג לנו את האף וכבר חושבים על ארוחת הצהריים בקרוב. בסופו של דבר, צימרים משפחתיים עם בריכה היו ונותרו הדרך הטובה ביותר להעביר היום חופשה משפחתית במקום אחד, שבו לכל בן משפחה יש עולם שלם של אפשרויות. המבוגרים יוכלו לתפקד על הגריל, לשוחח בחוץ בפינות הישיבה ולהשגיח על הקטנטנים, הנערים יעדיפו את השיזוף על יד המים ואת המנוחה והילדים ישמחו להיות אלה שמשחקים ללא הפסקה בתוך הבריכה ומידי פעם מצליחים לגרור אליה את כולם פנימה לשחייה או משחק כדור משפחתי ומהנה.


צימרים משפחתיים עם בריכה – חידושים ועדכונים


בעבר, כמעט כל צימר בצפון היה נוהג למקם את בריכת השחייה שלו באזור נפרד מיחידות הנופש. זאת מכיוון שהחשיבה הייתה ציבורית יותר ונהגה להתאים את עצמה לטובת אלה המעוניינים לנוח מבלי לסבול את רעשי הבריכה. אולם אם תזמינו כיום, תגלו שהמיקום של הבריכה עבר וכיום הוא נמצא במרחק של צעד אחד מסלון הסוויטה כך שלא תצטרכו ללכת ולחזור בכל פעם – היא נמצאת במרחק נגיעה. חידושים נוספים מהזמן האחרון נרשמו ביחס לגודל הבריכה וצורתה החיצונית. כל מתחם צימרים למשפחות נהג לפנק את אורחיו בבריכה בגודל סטנדרטי (לרוב 3/5 במתחמים הקטנים או 3/8 במתחמים הגדולים) כאשר הגודל עצמו עלה משמעותית. מכיוון שכיום בצימרים שוהות משפחות גדולות יותר מבעבר, המוני צימרים משפחתיים עם בריכה החליטו להרחיב את הבריכה עצמה למידות נוחות יותר לרחצה וכיום הן עומדות בממוצע על 4/12 או 6/14, תלוי בפאר והיוקרה המאפיינים את המקום. בנוסף המהלך של הגדלת הבריכות רק חיזק את תודעת הנופש בצימרים כחופשה בריאותית, כאשר כעת ניתן לשחות בהם גם בצורה נוחה ובמספר בריכות רציף ולמעשה לחזק כך את הפעילויות הספורטיביות שאותו מבקר נוהג לבצע.



צימרים משפחתיים עם בריכה במקומות היוקרתיים ביותר, נוטים להשתמש במימי הבריכה בחומר חיטוי מינרליים שלמעשה מחליף את הכלור ומונע מאנשים שרגישים לכלור את הכניסה ואף מעודד את אלו הסובלים מצרבות בעיניים כתוצאה מהכלור לנסות את הליך החיטוי החדש שמתברר כאיכותי במיוחד. למעשה מדובר באותה פעולת חיטוי ממש, אלא שחיטוי המינרליים פשוט לא צורב את העור או גורם לאדמומיות בעיניים ופריחה, פשוט מפני שהוא כבר בנוי בדרך מתקדמת יותר ועל כן מחירו היקר ושימושו אך ורק במקומות המפוארים בהחלט. מתחמי צימרים בגליל התחתון למשל הפונים מזה שנים רבות למשפחות, טרם מבצעים בו שימוש אך זכרו שמדובר בהתייקרות אפשרית עבור כל משתתף. את החיטוי החדשני הזה תוכלו למצוא בעיקר בסוויטות הפרטיות המובילות מהגליל המערבי.


מתחם צימרים משפחתיים עם בריכה


בוחרים נכון מבין עשרות מקומות


הדרך הטובה ביותר להזמין כיום מתחם צימרים למשפחות היא לברור את המקומות השונים מתוך שורה ארוכה של מקומות באמצעות הגבלת "גרסת הצימר". למה הכוונה? צימרים משפחתיים עם בריכהיש המון ועל כן הבחירה עלולה להיות קשה מידי. לכן, חשבו היטב על המראה של המקום בו אתם מעוניינים: כמה יחידות נופש? מהו הנוף הנשקף מכאן? מהו (בערך) גודל הבריכה? האם היא עשויה גומי או שדווקא פסיפס יוקרתי? האם מפרט הפינוקים עשיר או שאתם ממוקמים ליד מתחם מסעדות גדול? ככל שתקפידו לנסח שאלות רבות יותר, כך תוכלו להתמקד בבחירה מבלי לסטות ממנה לצדדים ולהזמין מקום חלומי ומפנק להנאתכם ולחוויה המשפחתית המושלמת. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים