חגי תשרי בפתח ולנו יש צימרים מושלמים לראש השנה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ19-09-2019
חגי תשרי בפתח ולנו יש צימרים מושלמים לראש השנה

לאן נוסעים כדי לחגוג את השנה החדשה? איפה הכי שווה לקבל השראה ותובנות של התחלה חדשה? ומיהם הצימרים הכי מתאימים לחודש הסליחות? מצאנו לכםצימרים למשפחות בראש השנהבמקומות שקטים ומפנקים, כאלה שמתאימים בעיקר למשפחות שרוצות פרטיות מלאה בתוך המתחם עם המון אפשרויות לילדים, מרחב מתאים לאכילה משותפת וכמובן בריכה במתחם קיץ, רגע לפני שצריך להסתפק רק בג'קוזי. 

צימר לביא, כפר חנניה – מבודד, עם המון מרחב וסמוך לכנרת


מתחם נופש שגובל בנוף פתוח ומרגש, הכולל 3 יחידות נופש מטופחות ביותר, בריכה ענקית וסביבת גן פתוחה ושמחה לארוחות גדולות ופינוקי חצר. הכנרת לא רחוקה מכאן וניתן להגיע לחופים הצפוניים בכ-15 דקות נסיעה בלבד.

בתי החלומות של משפחת פלג – אווירה שמתאימה להתחלות חדשות


מקום נפלא להתחלות חדשות, עם כל הסופרלטיבים הדרושים: פרא ירוק מסביב, בקתה לבנה ומושקעת ואווירה מתוקה ומרגשת גם לקטנטנים של המשפחה. אם אתם מחפשים מספר צימרים למשפחות בראש השנה, כדאי לדעת שניתן להלין ילד אחד או שניים לכל היותר בכל יחידה, תלוי בסוג.

מול הרים וים – צימרים למשפחות בראש השנה בנוף הקסום


למשפחות שרוצות את החג שלהן משודרג, רב-תכליתי אבל יחד עם זאת מאוד סולידי, כאן זה המקום הטוב להרים כוסות לחיים ולאחל דברים מתוקים לשנה החדשה. 4 יחידות שונות ומושקעות במיוחד עם נוף מהפנט, אירוח משובח וחצר פרקטית עם המון מרחב.

אל מול הזריחה – אטרקטיבי לכל הגילאים


גורנות הגליל בגליל המערבי נחשב לאחד המושבים הכי אטרקטיביים לצפייה בנוף. כאן תמצאו 3 צימרים למשפחות בראש השנה הקרוב, גדולים, אקסקלוסיביים, עם בריכת שחייה ענקית, מתחם ארוחות וחצר מושקעת לתפוח והדבש בסיום ארוחת החג.

בקתות הגן הקסום – מתחם ארוחות ומטבח מאובזר צמוד


7 צימרים למשפחות בראש השנה במתחם אידיאלי הכולל שטח גן עם פרגולת אכילה גדולה ומטבח חיצוני ענק וצמוד עם כל מה שדרוש כדי לתבל את הדגים ולהתעסק עם הרימונים, בריכת שחייה יוקרתית ומרשימה בתוך מרחבי הנוף הפתוח וג'קוזי ספא למפונקים שרוצים לחדש כוחות לקראת השנה החדשה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים