בגלל הבטיחות, הנוחות וההנאות – כך תבחרו צימרים בצפון למשפחות עם ילדים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ02-07-2017
בגלל הבטיחות, הנוחות וההנאות – כך תבחרו צימרים בצפון למשפחות עם ילדים

זה נכון שאסונות קורים בכל מקום. אך אם מטרתו העיקרית של הנופש הוא לספק מרחב מנותק ואופטימי, הרי שעל אחת כמה וכמה הוא חייב להיות מנוע מגרימת מקרים מצערים באשר הם. צימרים בצפון למשפחות עם ילדים, ככל צורת נופש אחרת, מודעים היטב לסכנת הפציעות האפשרית של הילדים הצוהלים והמשתוללים ומנסים להימנע מהן בדרכים רבות ומתוך חשיבה רבה. כאן חשוב לפתוח ולהגיד, שהילדים לרוב נרגשים מאוד מהנופש, הסביבה החדשה והחוויה המהנה ונוטים להסיק (לעתים לא במודע), שהחוקים הרגילים לא תופסים כאן. לכן יש גם חשיבות רבה לנו, ההורים, בשמירה על כללים נכונים והשגחה מתמדת, בכל הזמנת בתי נופש למשפחות, צימרים ומלונות כאחד.


צימרים בצפון למשפחות עם ילדים – הכי חשובה בחירת הבריכה


כל מתחם צימרים למשפחות עם בריכה, מעצם הגדרתו מיועד לכניסת הילדים. הבריכה היא האטרקציה המרכזית, השוס, חוד החנית של החופשה והמקום שבו הילדים שלכם עומדים להיות הכי הרבה זמן. על כן, הרבה מעבר לחשיבות הכובע, קרם הגנה ושתייה מרובה של מים, חשוב שנדבר רגע גם על מראה הבריכה והדגם שלה, שיכול להיות המפתח לחופשה הבטוחה. צימרים בצפון למשפחות עם ילדיםכוללים שלושה סוגי בריכה אפשריים: בריכת הגומי הביתית (אינטקס), בריכת חיפוי (דק עץ או משטח פי וי סי) ובריכת בטון חפורה הנחשבת לא רק ליוקרתית מכולן, אלא גם לבטוחה מכולן. בריכת הבטון לרוב מרוצפת פסיפס צבעוני וניתן להבדיל אותה בקלות מהשתיים האחרות. יכולת החיטוי שלה היא ברמה הגבוהה ביותר וכן מרחב הרחצה בה גדול יותר. בריכת הבטון אף כוללת מדרגות גישה רחבות למים כך שאין צורך "לקפוץ ראש" או להחליק מהסולם. בכלליות, כל מתחם צימרים למשפחות עם בריכה חייב להכיל גם גדר בטיחות סביב הבריכה ותאורת ערב ברורה ותקינה במים ומחוצה להם.


הבריכה היפה והמגודרת באחוזת ראול בטבע באליפלט


זה כלל לא משנה אם הזמנתם צימרים עם נוף למשפחות או שהיה חשוב לכם יותר להתמקם בתוך יער גדול ומבודד. כל מתחם נופש הגובל בטבע מחייב קווי גבול ברורים, על אחת כמה וכמה אם מדובר במיקום על צלע הר או תצפית נוף מרהיבה. אין ספק שהנוף מכאן יכול להפנט ילדים ומבוגרים כאחד ולייצר המון עניין לקטנטנים, אך אסור לשכוח לוודא שקיימת גדר גבוהה עליה לא ניתן לטפס ושבכלל לא קיימות פרצות או אזורים תלולים מהם ניתן חלילה ליפול. מבחינת המיקום עצמו, בדקו גם את רמת הפרטיות במתחם עצמו, כמה מרוחקים השכנים והיכן נמצאת המרפאה הקרובה. הקפידו להצטייד ליתר ביטחון גם בתיק עזרה ראשונה משלכם.


שיתוף הילדים = שיתוף פעולה


בטרם ההגעה אל כל מתחם צימרים בצפון למשפחות עם ילדים, כנסו את בני הבית לישיבה קצרה. ילדים אוהבים לדעת מה מתרחש מראש וזקוקים שתשקפו להם את מה שיקרה כבר מרגע הכניסה לאוטו בכיוון צפון. ספרו להם מעט על המקום, כיצד הוא נראה ומה תעשו בו (טיול, בריכה, ארוחה על האש וכד'), הציגו תמונות אם מתאפשר וכעת הניחו את כל הכללים החשובים לכם על השולחן. הסבירו לילדים כי צימרים בצפון למשפחות עם ילדים הם חופשה מהנה שצריכה להישמר ככזו מהרגע הראשון ועד האחרון. עשו זאת והחופשה שלכם תהיה מהנה, מלאה בשיתוף פעולה מצד הילדים ובעיקר בטוחה ורגועה עד לסיומה.

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים