לחוצים לנופש? הנה כל הסיבות שיוציאו אתכם לחופשת צימרים פנויים באוגוסט

מאת: צוות התוכן של צימרטופ13-08-2017
לחוצים לנופש? הנה כל הסיבות שיוציאו אתכם לחופשת צימרים פנויים באוגוסט

כמה טוב לדעת שיש לפחות עוד חודש שלם כדי ליהנות מכל הטוב והשפע שהקיץ הישראלי מרעיף עלינו. נכון, הוא לח ודביק והשנה הוא גם חריג מבחינת עומסי החום, אבל תראו לנו עוד מדינה שכל קיץ חוגגת את העונה מחדש בים, בבריכה ועם הנאות קטנות ומתוקות כמו קרטיב ואבטיח. גם השנה יש לנו עבורכם משפחות יקרות, צימרים פנויים באוגוסטלשבוע הראשון של החודש, שהם טובים ואיכותיים בדיוק כמו שמגיע לכם. מוכנים?


מבחר צימרים פנויים באוגוסט – לשבוע הראשון של החודש:


בקתות אשר – הנה מתחם צימרים למשפחות עם בריכה באווירה כפרית ומתוקה בדיוק כמו שאתם מחפשים. לבקתות אשר יש שתי יחידות נעימות ולבביות, עם ג'קוזי רומנטי, מרפסת אישית ונוף מהפנט מכל כיוון במתחם. מיקום הצימרים בדלתון מבטיח שלל טיולים ואטרקציות מצוינים בסביבה הקרובה.


 בריכת שחייה מחוממת בחודשים אפריל-אוקטובר


לוין נוף מרהיב – אם אתם מחפשים צימרים פנויים באוגוסט שיש להם נוף חלומי ביותר, את המקום הזה אתם חייבים לחטוף. מתחם נופש מרהיב "על הגובה" ממושב אמירים המצוין, המשקיף על כלל נופי הגליל ועד הכנרת. חוץ מתשע בקתות מקסימות שנראות כמו גלויה, מחכה לכם גם בריכת שכשוך גדולה וגן פסטורלי מפנק במיוחד.


מתחם הגן עם בריכת השחייה המפנקת לקיץ שמשקיפה לנוף הפראי בלוין נוף מרהיב


אחוזת טגנגה – אם אתם מחפשים צימרים עם ספא למשפחות ומעוניינים בחוויה יוקרתית מושלמת, אחוזת טגנגה מציעה אירוח יוקרתי ומתוקתק בתוך אחת מארבע סוויטות יוקרה מרהיבות בהשראה קולומביאנית, לכל אחת מתחם חיצוני ופרטי הכולל בריכת זרמים וג'קוזי ספא, נוף מקסים ומתחם בריכה חיצונית משותפת לכל היחידות. מחיר אטרקטיבי בעקבות ביטול!


%@%@%p-9258x


על הצוק – מושב גורן תמיד היה יעד משפחתי נחשק. כעת מוצעת לכם האפשרות ליהנות ממתחם צימרים פנויים באוגוסט הטובל בירוק מול הנוף עם 5 בקתות נעימות ומושקעות כאשר שתיים מתוכן אידיאליות בגודלן למשפחה. בחצר המעוצבת נמצאים בריכת שחייה וג'קוזי ספא, מדשאות מפנקות ומתחם ברביקיו גדול.


בריכת שחייה צופה לנוף


המשתלמים ביותר:


נוגעים בשמיים – ואם אתם פחות בעניין היוקרתי ומעדיפים לחפש צימרים זולים למשפחות, הנה מקום מדהים ובלתי נשכח עבורכם. מתחם נוגעים בשמיים מציע אירוח דרוזי שופע ומפנק בארבע יחידות נופש יפות ומעוצבות. למתחם גן חיצוני עם בריכת שחייב וג'קוזי ספא, המונח מעל כל מרחבי הגליל ומאפשר תצפית נוף עוצרת נשימה.


מתחם החוץ המפנק המשקיף על הנוף הגלילי


גולדן פלייס – הזדמנות אחרונה למצוא צימרים פנויים באוגוסט במחיר המשתלם ברשת: מתחם נופש הכולל 3 יחידות אירוח מתוקות, חדשות ומעוצבות. לכל אחת חצר פרטית עם בריכה אישית מפנקת. מיקום המתחם במושב שלומי שבגליל המערבי מאפשר פתח יציאה מעולה לעשרות טיולים בסביבה וקרבה נוחה אל שלל אטרקציות הגליל, מוקדי הבילוי ומסעדות האיזור.


%@%@%p-7350x

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים