מי פנוי באוגוסט? חופשה משפחתית שלא קורעת את הכיס

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-08-2018
מי פנוי באוגוסט? חופשה משפחתית שלא קורעת את הכיס

כבר יותר מחצי חופש מאחורינו ורק עוד קצת נשאר לקו הסיום. או בעצם, עד סבב החגים והחופשות הנוסף שיחול בקרוב מאוד. הילדים כבר סיימו את הקייטנות והפעוטות נפרדים מהמסגרת לזמן מה, הבית מתחיל לקבל צורה של מחסן שיפוצים ואתם רק רוצים מנוחה. אבל בעוד שנדמה שבכל מקום המחירים מזנקים, יש עוד כמה צימרים למשפחותשנותרו במחירים שפויים לעונה החמה ומציעים מקום קריר ומחבק להעביר בו מספר ימים של כיף. 


בקתות קורל בגליל, דלתון – עם כל הלחות הזאת, איך לא תרצו לברוח אל מקום פתוח שסופג את הבריזה הקלילה של הרי הגליל? בקתות קורל מציעות מרחב משפחתי ציורי ומדליק בלב ליבם של האטרקציות ומסלולי הטיול היפים בגליל העליון. המקום כולל שתי בקתות בלבד, מה שמבטיח שלווה וסולידיות מוחלטים. המרחב הפנימי גדול מאוד וכולל גם חדר ילדים נפרד. בחוץ לרשותכם בריכת שחייה מדליקה והמחיר לזוג? 700 ₪ ללילה מראשון עד רביעי.


להתאהב בנוף, פקיעין החדשה – כמה טוב שיש מקומות מפלט נעימים ונינוחים שכל המשפחה יכולה להירגע בהם ולצבור המון כוחות לקראת השנה החדשה שתתחיל בקרוב. גם הפעם מחכים לכם שני צימרים למשפחות בצפון, עטופים בנוף ירוק ומרהיב ומציעים בריכת שחייה גדולה וציורית עם חצר פורחת וג'קוזי ספא זרמים. העלות לזוג: 700 ₪ ללילה מראשון עד רביעי.




טבע הבריאה, חזון – הצפון מכיל הרבה חוויות נוף יפות ומעניינות, אך המערכת שלנו חוזרת ומתאהבת כל פעם מחדש דווקא ברכסים המדהימים של הגליל התחתון – ארץ פחות מוכרת בנוף התיירותי של המדינה, מה שעושה אותה הרבה פעמים דווקא לאיכותית מכולם. לטבע הבריאה יש 6 יחידות נופש (שתי בקתות, ארבע סוויטות) השוכנות מול נוף פתוח ומיוחד. בריכה מדליקה עם מפל מים, חצר ענקית ואירוח ביתי מפנק וחם. 800 ₪ ללילה לזוג מראשון עד רביעי.


צימרים זולים ללא בריכה – למה לא בעצם?


אם אתם מחפשים אחר צימרים למשפחות בצפון שישברו שגרה, יגרמו לכם להתנתק מהסביבה הביתית ולפגוש קצת יותר את הטבע ומסלולי הטיול הרטובים, יש לנו עבורכם הצעות מעולות!

אווירה כפרית סימה, ראש פינה – 3 יחידות אירוח מקסימות בלב חצר ענקית עם חצר גדולה ואבזור מלא. והבונוס? 500 ₪ לזוג ללילה (תוספת 100 ₪ לכל ילד) פלוס כניסה לבריכת היישוב חינם.

קסם האשוח, חד נס – מספר דקות מחופי הכנרת, תמצאו מתחם יפהפה ומרווח הכולל שתי בקתות עץ אירופאיות מול נוף מדהים והמון פינות ישיבה עם משחקים לילדים. המחיר לזוג: 700 ₪ ללילה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים