לאן מטיילים? המלצה על מתחם צימרים למשפחות בצפון ואטרקציה קרובה לילדים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-05-2017
לאן מטיילים? המלצה על מתחם צימרים למשפחות בצפון ואטרקציה קרובה לילדים

כל הורה שואל את עצמו איך להפוך את רגעי הנופש לחווייתיים עבור הילדים. מה שלמבוגרים נראה טריוויאלי כמו שיזוף בבריכה או מנוחה עם ספר טוב, ממש לא יספיק לילדיכם הנרגשים שרק מעוניינים למצות את החופשה, המקום והסביבה עד תום. הסקרנות והאנרגיות הרבות של הילדודס מאלצים הורים רבים למצוא פתרונות "בשידור חי" ולאלתר, בעוד שאלו הצופים מראש את התרחישים האפשריים יעדיפו לסגור הכל מראש ולבחור גם אטרקציה שתעניין ותגוון את הבילוי. אז נכון, כל מתחם צימרים למשפחות בצפוןבעצם כולל בריכה גדולה ויפה שכולכם יכולים לכלות בה את היום, אך מה כל זה שווה מבלי להתייחס ולו רק טיפה גם לאזור היפהפה שאתם נמצאים בו?


מתחם צימרים למשפחות בצפון – הטובים ביותר


המקום: ארבע עונות בגליל, אילניה

מה הולך כאן: בגדול, מדובר במתחם צימרים למשפחות עם בריכה וספא זרמים שצופים אל הרכסים הצבעוניים בפתחו של הגליל התחתון. בקטן, יש כאן ארבע סוויטות מדהימות לזוגות וילדים, עם ריהוט איכותי ונוח בכל אחת ואף ג'קוזי ספא פרטי בשתיים מהיחידות.

לאן מטיילים פה: שביל אילניה, המעיין החבוי בתוך המושב (שאלו את המארחים), יער לביא ומספר חוות סוסים לטיולים מרתקים.

 

המקום: בוסתן בכפר, ספסופה

מה הולך כאן: מתחם צימרים למשפחות בצפון, אולי האולטימטיבי ביותר. בריכה עצומה, ספא זרמים, סאונה והרבה מרחבי גן ונוף.

לאן מטיילים פה: לסולידיים מחכה סיור ביקבים הסמוכים או ביקור במושבה ראש פינה. לאתגריים מחכות שלל הרפתקאות – החל מטיולי ג'יפים סוערים, ראפטינג וטיולי טרקטורונים מתוך המושב.


הבריכה העצומה בצימר בוסתן בכפר בספסופה

 

המקום: פנינה באגם, מגדל

מה הולך כאן: מה יותר יפה ממקום שמצד אחד צופה לכנרת ומצד שני משקיף למצוקי הארבל? יש כאן ארבעה בתי נופש למשפחותבאווירה פסטורלית עם בריכה וספא זרמים.

לאן מטיילים פה: לא צריך להתרחק מהמושבה כדי ליהנות! מתוך המושב תיהנו מטיולי סוסים וטרקטורונים, ביקור בכנסיות המרהיבות וביער שוויץ המרשים לפיקניק ומסלול הליכה קצר.

 

המקום: בקתת גאיה, בן עמי

מה הולך כאן: לא עוד מתחם צימרים למשפחות בצפון אלא תענוג אישי ופרטי למשפחה הנופשת שכולל סוויטה אחת גדולה ומפוארת עם מתחם ילדים נפרד ובריכה פרטית בחצר. המקום נחשב למצטיין באיכות ובשירות כך שכל משפחה תוכל למצוא בפנים את מבוקשה.

לאן מטיילים פה: נחל כזיב, מבצר המונפור, מבצר יחיעם, האגם הנסתר, חופי אכזיב ועוד.

 

המקום: הסוד לאהבה, דלתון

מה הולך כאן: מדובר במתחם צימרים למשפחות עם בריכה שמשמו אפשר להבין את האווירה והסגנון. אך מה שרומנטי עבורכם, יכול להפוך לפרקטי ושימושי במיוחד לנופש הילדים. בריכה מרהיבה, ג'קוזי ספא צמוד ואירוח חסר פשרות הכולל גם אסתטיקה מכובדת בכל אחת מארבע היחידות.

לאן מטיילים כאן: אגם דלתון, נחל גוש חלב, יקב דלתון וכמובן אטרקציות השטח האהובות.

 

המקום: אצל טליה, נטועה

מה הולך כאן: מתחם צימרים למשפחות בצפון הכולל שתי סוויטות ענק, באחת חדר ילדים נוסף ובכל אחת מהן חדר ספא הכולל מתקן ספא זרמים גדול. בריכה גדולה בחוץ ומתחם גן ציורי ומדליק שאפשר אפילו לעשות בו קומזיץ.

לאן מטיילים כאן: שמורת נחל שרך, מערת קשת, נחל כזיב ושלל טיולי טרקטורונים, סוסים וג'יפים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים