צימרים למשפחות עם בריכה פרטית – במחירים שלא תאמינו!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ10-05-2017
צימרים למשפחות עם בריכה פרטית – במחירים שלא תאמינו!

חודש פברואר הוא מתנה לאוהבי החופשות והפינוקים בזול. בתקופה שבה המשק נע בין שגרה מאוסה להכנות לקראת פורים ופסח שאחריו, לכם יש הזדמנות לנצל את המרחב הפרטי הרב שהתפנה בכל אזור הצפון ולהתפנק במתחם צימרים למשפחות עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה, מפנקת ואישית רק לכם ולילדים. החדשות הטובות לא מגיעות רק בגזרת המקומות הפנויים, אלא בראש ובראשונה בקשר למחירים הנמוכים שיכולים לגרום לכם לחיסכון משמעותי של בין 200 ועד 600 ₪ לכל החופשה.

אז מי מציע  צימרים פנויים לסופ"ש הקרוב למשפחות ובזול ? הכנו לכם סקירה מקיפה:

 

צימרים למשפחות עם בריכה פרטית בפחות מ-800 ₪

 

צימרים למשפחות עם בריכה פרטית נחשבים לצורת נופש יוקרתית במיוחד שעלותם היא לא פחות מ-1,500 ₪ ללילה. אך בשבועות הקרובים יצנחו המחירים כמעט בחצי ויספקו בדיוק את אותם התנאים, השירות והפינוקים כפי שמגיע לכם לקבל וללא פשרות – ממש בלי שום קשר למחיר.


צימר למשפחה עם בריכה פרטית


הראשון ברשימה הוא מתחם סולם יעקב, הכולל שתי סוויטות כאשר לכל אחת גן פרטי עם בריכה פרטית משלה. המקום המטופח והמקסים שוכן במעלה גמלא – היכן שהשמורה הפראית, הנוף לכנרת ויינות מצויינים נמזגים יחד לתוך אווירה סופר רומנטית ונדירה. הבריכה מחוממת ומקורה כמובן ואם אתם מחפשים צימרים בצפון עם ילדים בכל טווח גילאים אפשרי – מצאתם את המקום המושלם! עבור לילה תשלמו כאן 700 ₪ (ללא ארוחת בוקר) וכן תוכלו ליהנות ממבצע לוהט של 20% הנחה למזמינים לילה נוסף.


ואם אתם מחפשים אפילו בפחות מהמחיר הזה, תמצאו בגליל המערבי את אחוזת מיכל – שלוש סוויטות מפוארות המשלבות בין מוטיבים כפריים לבין הלוקסוס הראוי והנחשק מול נוף ירוק ובלתי רגיל, בהחלט מן היפים בסביבה. כאן אפשר לנוח בתוך צימר משפחתי חמים ומעוצב הכולל גן פרטי גדול עם בריכת שחייה מחוממת ומקורה וג'קוזי ספא לוהט ומחיר מתחשב ונוח של 600 ₪ ללילה בסוויטת אמיר.


רוצים בפחות? אין בעיה! בין זריחה לשקיעה הוא מתחם צימרים למשפחות עם בריכה פרטית לכל אחת מ-7 הסוויטות המדהימות שמונחות בו בקו ראשון לנוף גלילי משובח ונהדר. לילה כאן השבוע נמכר במחיר שבין 550 ₪ ועד 850 ₪ - תלוי בסוויטה שאתם בוחרים. אפשר בהחלט ליהנות מחוויה משפחתית כוללת בבקתות פיסת שמיים המוצעות במחיר המינימלי ולקבל ג'קוזי ספא פרטי ענק ומפואר – לפעמים שווה ומרגיע הרבה יותר מהבריכה.


ועוד מקום מתוק וטוב יש לנו להציע לכם – חופשה בנס. שני צימרים בחד נס סמוך לכנרת שנבנו ברמה גבוהה מאוד ומכילים את כל האמצעים הדרושים לחופשה משפחתית מהנה במיוחד. הריהוט המפואר שבתוך הסוויטות כמו גם התצפית החלומית מאזור הלינה לכנרת יכולים בהחלט להרגיע את המחשבות ולתת לכם לברוח מהמציאות ללילה או שניים. ועלות התענוג? 600 ₪ ללילה בלבד.

 

טיפים חשובים למשפחה המתארחת

 

נכון, נופש עם הילדים ועוד בחורף הוא משימה לא קטנה. אך מצד שני זוהי ההזדמנות שלכם לקבל חופשה אישית יותר ונייטרלית, עם פחות רעשים והרבה יותר אטרקציות פנויות עבורכם בכל זמן נתון. צימרים למשפחות עם בריכה פרטית מבטיחים רמה גבוהה, בטיחות ושירות מעולה. בדקו לפני ההזמנה את הביקורות ואל תהססו לשאול כל שאלה, ארזו בגדים חמים יותר מהרגיל והכינו מראש את סדר היום בחופשתכם כך שלילדים תמיד תהיה תעסוקה ולכם – זמן לצבור כוחות ולהירגע מול הנוף. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים