גן עדן למשפחות: ראש פינה לא מה שהכרתם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ18-04-2019
גן עדן למשפחות: ראש פינה לא מה שהכרתם

לא בכדי נמצאת ראש פינה בראש טבלאות הביקוש לאירוח גלילי. המושבה המיוחדת שחלקה משוחזר וחלקה כפרי-עדכני ניצבת במיקום מפתח למגוון רחב של טיולים בסביבה – החל מסיור בצפת העתיקה, דרך אגמון החולה ומצפור הרי נפתלי ועד קייקי הגושרים, כפר בלום ושפע האטרקציות שממתינות במרחק נגיעה. אך מעבר לרצון לקחת צימרים למשפחות בראש פינהרק כדי לצאת ממנה, בתוך המושבה עצמה נמצאות לא מעט אפשרויות בילוי אטרקטיביות ולעתים נראה שהמשפחה מתקשה להספיק את הכל ביומיים של נופש בסך הכל. 

מה נמצא בתוך המושבה?


ראש פינה המיוחדת הייתה קיימת עוד מהמאה ה-18. מלחמות, מלריה, ביצות והעלייה החלוצית העבירו אותה דרך תלאות היסטוריות יוצאות דופן, שכולן הובילו אותה להתעצב ולהתברג כפנינת התיירות הגלילית שהיא היום. אתר השחזור המיוחד של המושבה הוא תענוג אמיתי למטיילים ויכול להיות מוצלח גם כטיול ערב מדליק עם הקטנטנים, במסגרתו תפגשו גלריות אמנים רבות, סמטאות ציוריות, בתים מתוקים ויפים ואפשרות לטפס אל מצפה נמרוד (עלייה רגלית תלולה, תתאים לחובבי אתגרים ומטיבי לכת) שבקצהו נוף מהפנט יחכה לכם. 

שדרת המסעדות של ראש פינה נחשבת להצלחה ולא רק המקומיים סועדים בה המון, אלא כל מי שמגיע אל צימרים למשפחות בצפון ומתקבע באזורי הגליל. בין המפורסמות והטובות תוכלו למצוא את דוריס קצבים האהובה ואת עמבורגר העממית שיסדרו לכם את הערב או הצהריים בהתאמה מושלמת גם לילדים. 

טיולים בטבע, נופים ומים


פרט לאתר השחזור המעולה, תוכלו לבקר גם בפארק הברון המשגע על שם הברון דה-רוטשילד, שתרם כספים רבים לטובת שיקום המושבה והקמתה כישוב ציוני מחדש. סביב המושבה זורם נחל ראש פינה ואם תבחרו לטייל בו, תוכלו לפגוש בדרככם גם שלושה מעיינות שכשוך מדליקים, פריחה עונתית יפה, נוף משגע ואת קצה העיר צפת שאליה תוכלו להגיע ממסלול הטיול ברגל. חשוב להדגיש שהמסלול כולו הינו ארוך מאוד וכולל עלייה תלולה, לכן מומלץ לטייל את חלקו ולחזור בחזרה. 

צימרים איכותיים לכל משפחה


צימרים למשפחות בראש פינה כיאה למקום תיירותי איכותי ונחשק, שומרים על רף גבוה. חלק גדול מהמתחמים עטופים באבן גלילית עתיקה שמתכתבת עם אתר השחזור והיסטוריית המקום, כוללים בריכות גדולות ומתקני ספא, אירוח משובח ועיצוב מרענן נפלא, שיוכל לסקרן גם את הילדים. מקום מרגש ונעים לנופש מפואר, שלא תרצו שייגמר. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים