לצאת לחופשה משפחתית מבלי לשבור תוכנית חיסכון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-09-2019
לצאת לחופשה משפחתית מבלי לשבור תוכנית חיסכון

מה בסך הכל אנחנו מבקשים? צימר עם הילדים במחיר שפוי! אמנם קיימים לא מעט צימרים זולים למשפחות שמספקים שירות טוב ומקום מטופח, אבל בינינו, אם יודעים לתזמן את החופשה לזמנים הכי זולים בשנה, אפשר לקבל מקום ברמה גבוהה ועדיין להשאיר את המרשרשים עמוק בכיס. אז איך עושים את זה ומתי הכי כדאי להגיע? הכנו לכם את כל הטיפים-טריקים-שטיקים שצריך להכיר כדי לצאת לחופשה משפחתית במחיר אידיאלי, פלוס כמה צימרים זולים אבל באמת טובים לקינוח.

צימרים זולים למשפחות: כך תמצאו אותם


נכון שהקיץ אמור להיות העונה הכי טובה לנופש. אבל עם כל הכבוד לשמש שצולה כל פיסת גוף שלא נמרחה טוב בקרם הגנה (אאוץ'), בשנת 2019 אין שום מניעה ליהנות מבריכה מחוממת ומג'קוזי ספא גם בעונות אחרות. הטכנולוגיה לחימום המים אמנם קיימת אבל הביקוש פוחת, מה שמשאיר לכם את כל ה"אסים" הטובים במחיר הרבה, הרבה יותר זול. שימו לב לזמנים הזולים ביותר בשנה: החל מה-1.9 עד שבוע לפני ראש השנה, כל חודש נובמבר ולאורך חנוכה ובשבוע של חג פורים. כמובן שאם רוצים לכווצ'ץ' עוד יותר במחיר סוגרים צימרים זולים למשפחות באמצע שבוע (ימי חול רגילים).

מבצעים, הטבות וחינמים


ענף הצימרים נחשב לענף אירוח קשה. התחזוקה של מתחם נופש בידיים פרטיות, בדרך כלל של אדם אחד שהוא לא איל הון היא יקרה מאוד. מה שאומר שכדי להמשיך לארח בכיף והנאה (חלק גדול מבעלי הצימרים פה בגלל האידיאולוגיה ולא בגלל ההכנסה) הם זקוקים לאורחים גם בתקופות "קשות". לכן מוצעים צימרים זולים למשפחותבתקופות אלה עם המון מבצעים והטבות:

אורחים שיהיו מספיק ספונטניים להכריז שהם מגיעים מחר בבוקר (צימרים בדקה ה-90) יקבלו בדרך כלל הנחה משמעותית (לפעמים גם של 50%!)

הטבה קבועה למזמיני לילה באמצ"ש של 10%-20%

הטבה קבועה למזמיני לילה שני בעלות של 50%

בונוסים ומבצעים כמו ילדים חינם, טיול סוסים במתנה, עיסוי מתנה, ארוחת בוקר זוגית משודרגת למשפחתית ללא תוספת תשלום ועוד. חפשו צימרים זולים למשפחותשמפרגנים בפרסים כאלה.

נצפו באתר: 4 צימרים מדהימים במחיר מפתיע


פעמוני הגליל, דלתון: מקום מתוק ומושקע הכולל שתי בקתות עץ לבן עם חדר ילדים (מיטות קומותיים), בריכה מחוממת וג'קוזי ספא ענק.

%@%@%p-31647x

בקתות רז, מנות: חופשת כפר "כהלכתה" הכוללת בקתות עץ נוסטלגיות ומקסימות וחצר ירוקה מטריפה. מתאים מאוד למשפחות מטיילות.

פנינת המעיינות, רחוב: מתחם יפהפה ועטוף ירוק בעמק המעיינות, קרוב מאוד לכל המסלולים. כאן תמצאו 3 צימרים זולים למשפחות עם חדרי ילדים וברמה גבוהה מאוד.

אחוזת יהונתן, פקיעין החדשה: מתחם נופש אסתטי, מושקע ויוקרתי הכולל 2 סוויטות מאובזרות, בריכה מחוממת ומקורה וגם מחיר מפתיע. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים