חופשה עם המתבגרים: כך תגרמו להם להתלהב

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-09-2019
חופשה עם המתבגרים: כך תגרמו להם להתלהב

כמה כיף כשהם קטנים, סקרנים ונלהבים מכל שטות ואפשר לבלות איתם את החופשה במשחקים, טיולים והמון עניין. כשהם גדלים, נדמה שאיכשהו הסקרנות פוחתת, האנרגיות נעצרות ומשהו ברצון של בני הנוער לבלות נופש צימרים בצפון למשפחות יחד עם ההורים והאחים נסדק. מצד שני, אולי זה הזמן לתת להם משהו חדש, מעניין יותר, אטרקטיבי ומאתגר שתואם טיפה יותר את עולם המבוגרים. אספנו 4 אטרקציות מעולות לבני נוער שכדאי ליישם בחופשה הבאה:

טיול טרקטורונים


לא צריך לומר הרבה על הקשר שבין גיל ההתבגרות ואדרנלין. הגדולים כבר רשאים (מגיל הרישיון) להסיע את הטרקטורון לבד בתוך השטח, או להצטרף לנסיעה מאחורי אחד מבני המשפחה שינהג. טיולי הטרקטורונים אמנם מגבילים את מהירותם על פי חוק, אבל שום הגבלה לא עומדת בפני ירידות תלולות ושטחים רחבים ועוצמתיים שאפשר לגמוע ברעש מחריש והמון אבק. בעצירה, אל תתביישו להציע להם גם מהקפה שחור או התה. הם כבר גדולים. 

סנפלינג


גוננתם עליהם וחששתם מפני פעולות מסוכנות אבל עכשיו הם כבר פורשים כנפיים לבד ועפים. או ליתר דיוק, נרתמים לרצועות ויורדים בסנפלינג כל הדרך למטה. אחת הפעילויות הכי מבוקשות במתחמי צימרים בצפון למשפחות היא אתרי הסנפלינג וגם אם המתבגרים שלכם מרימים על זה גבה, תזמינו אותם להצטרף ורק לכוון אתכם בירידה. הסקרנים וההרפתקנים בהחלט ירצו לקחת בזה חלק ומי שפוחד בכל מקרה יישאר בצד. לפחות הוא נוכח וזו כבר התקדמות. 

חדר בריחה


נו. בסדר, יש את זה גם קרוב לבית. אבל במסגרת החופשה החוויה שונה וגם "אספני" חדרי הבריחות יוכלו לקבל הזדמנות פז לצלוח חדר שלא נמצא בדרך כלל בהישג יד. הילדים יוכלו לתת יד בפתרון החידות ולקדם אתכם בתוך החדר, לשמור על עירנות ואינטראקציה ובעיקר (סוף סוף!) יידרשו להכניס את הפלאפון לתיק עד לסיום המשחק. 

סדנת בישול


תחום הקולינריה התרחב מאוד בישראל בשנים האחרונות והרבה צימרים בצפון למשפחות הפכו למוקדים פעילים לסדנאות בישול ואפייה שמשדרגים את הטעם במטבח ומעשירים את הידע. סדנת בישול יוצרת קירוב לבבות וחוויה משותפת ואין ספק שהמתבגרים ישמחו לקחת בה חלק וגם לטעום מהתוצרים בסופו של דבר. אחרי הכל, אין כמו אוכל כדי לעורר את הסקרנות, העניין וההנאה לאורך החופשה.  

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים