הקיץ עוד לא מאחורינו - נצלו את השמש עד רגעיה האחרונים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ17-10-2018
הקיץ עוד לא מאחורינו - נצלו את השמש עד רגעיה האחרונים

זהו. הגיע הרגע. אנחנו עמוק בתוך השגרה שתימשך לפחות עד חנוכה. אבל אם מבחינתכם עוד לא מאוחר לגיחה ספונטנית צפונה, בטח תשמחו לדעת שיש לנו כמה הצעות שיעלו לכם חיוך על הפנים והן זמינות ומחכות לכם להגעה כבר מהסופ"ש הקרוב וגם באמצע השבוע, אם תרצו. צימרים למשפחות עם בריכה יפה, ליד מסלולי טיול סתוויים שמתאימים לעונה, מסעדות מוצלחות והמון עניין לכם ולילדודס. שנתחיל?

בגליל המערבי: אדם וחווה – גרנות הגליל


נופים שרואים מכאן לא רואים מאף מקום אחר. למתחם המעוצב 5 צימרים זולים למשפחות המשקיפות אל אחד מנופי ההרים היפים ביותר בצפון. השמש במהלך היום עדיין מאפשרת כניסה לבריכה ולרשותכם שפע פינות ישיבה ואווירה רגועה במיוחד ומחיר מוזל.

איפה מטיילים? נחל כזיב, מבצר מונפור, מבצר יחיעם, חופי אכזיב, נחל בצת, נחל געתון, ראש הנקרה, אגם מונפורט, עכו העתיקה, יער כברי.

מה אוכלים? ההמלצה שלנו תשלח אתכם אל מסעדת "ביף בהר" במושב יערה הסמוך. חגיגה של מנות שף בשריות מן המשובחות בסביבה.

בגליל העליון: טבע הבריאה במושב חזון


תמיד אמרנו שעל קו התפר שבין הגליל העליון לתחתון אפשר למצוא את הנוף המושלם. ולראיה – שמו של הצימר חושף יופי-יופי את מה שמסמל אותו. הבריכה הענקית קולטת עדיין שמש בוקר רעננה ומחממת, הבקתות מזמינות ונפלאות ומתחם הגן מאפשר לילדים המון מרחב ופנאי, עם טרמפולינה כיפית לאתלטים ולאנרגטיים. תענוג!

הבריכה הגדולה של מתחם טבע הבריאה


איפה מטיילים? יער חזון, הר חזון, יער לוטם, יער הר כמון, נחל עמוד, מירון, נחל צלמון, נחל ציפורי.

מה אוכלים? בתוך מלון אמירי הגליל המפורסם במושב אמירים הסמוך, ממוקמת מסעדת השף גילי המציעה טעמים מובחרים מחומרי גלם מקומיים ומנות מתחלפות. כדאי להזמין מקום מראש. 

בכנרת: בקתות עץ נועם במושב רמות


בא לכם להתפנק בהאט טאב או סאונה יבשה? לשתות קפה ולאכול ארוחת בוקר טובה מול נוף מרהיב לכל הכנרת? לנמנם צהריים בבקתת עץ גדולה ומטופחת ולהתעורר ביקיצה טבעית? מתחם נופש מקסים המונה 5 צימרים למשפחות עם בריכה ומתחם ספא מול נוף מעורר ויפהפה.

איפה מטיילים? שביל סובב כנרת והחופים השונים, נחל זוויתן, שמורת יהודיה, הירדנית, מתחם צמח

מה אוכלים? מסעדת מושבות בתוך המושב היא כנראה הפנטזיה שלכם לערב משפחתי חגיגי שאסור לפספס. מומלץ להזמין מקומות מראש. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים