הינה הוא בא - חורף ישראלי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-10-2018
הינה הוא בא - חורף ישראלי

החורף בישראל הוא לא באמת חורף וברוב הזמן בהחלט לא היינו מתנגדים לעוד משקעים. אך בצפון לעתים מזג האוויר הוא בעל אופי משלו ובזמן שרוב המדינה בהירה ושטופת שמש, בצפון מטבע הדברים המשקעים והטמפרטורות מעט שונים. אם אתם מחפשים טיול חורפי מוצלח עם הילדים או סתם מנוחה לסופ"ש שבה כולכם תיזכרו כמה כיף לכם ביחד – זה הזמן לחפש לעצמכם צימרים מומלצים למשפחות לחורף, לארוז מעיל וגרביים עבות וקדימה לאוטו.

למה דווקא צימרים למשפחות בחורף?


זה נכון, בקיץ משתזפים, שוחים, עושים על האש וחוגגים מתחת לשמש. אבל היותר ועולם הצימרים דווקא מבסס על היערות האירופאיים הגשומים, יש בו מעין אווירה כפרית נעימה וחמימה, כזו שמתאימה מאוד ליום אפור וסגרירי, שמצד אחד אין כמו לנשום את האוויר הנקי שהוא מספק בקפה טוב במרפסת ומצד שני הופך לחוויה מושלמת עם הג'קוזי והרגליים היחפות על הדק המחמם מבלי לצאת לשנייה מהצימר. וכשיש ילדים, ברור שהחגיגה משולשת, מרובעת ואפילו מחומשת – כולם נהנים מקסם החורף שמציע הצפון ובמחירים מוזלים במיוחד.

היתרון המרכזי של העונה


מבין אינספור היתרונות המוצלחים של צימרים מומלצים למשפחותלחורף כמו ערכים בריאותיים, נוף קסום, פינוק של בפנים ואוויר נפלא של בחוץ – ישנו יתרון אחד נוסף שבכל זאת גובר על כולם – צימרים עם בריכה מחוממת. הדרך של בעלי הצימרים לאפשר לאורחים שלהם לא להפסיק ליהנות מהבריכה כשנגמרת העונה ולהיות מוגנים לאורך כל הרחצה בקירוי מלא, בחלק ממתחמי הנופש הכוללים בריכה מחוממת. היתרון הוא שניתן לאפשר לכם ולילדים לטבול במים בכיף מבלי להתקרר כמובן. מבחינתם מדובר בשעשוע והאטרקציה המרכזיים ואילו מבחינתכם, מדובר בעוד טכניקה ראויה לשחרור הגב והצוואר התפוסים, ברוגע והנחת, ממש כמו מרכז בריאות אמיתי. המים לרוב מצויים בטמפרטורה של 30 מעלות ומעלה ובמתחמים המכילים קירוי, אפשר אף לצאת מהמים מבלי לחשוש מתנאי קור או משקעים כלשהם. במתחמי הנופש המכוסים בקירוי זכוכית, אפשר לראות ממש מתוך המים את הברד שגולש על הדפנות, את הגשם שמכה בקרקע וכמובן אם בחרתם במתחם שיש לו בריכה מחוממת ומקורה מול הנוף – גם את המחזה המרשים של מרחבי טבע מיוחדים ובלתי נשכחים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים