יום הולדת עם כל המשפחה בצימר!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ05-06-2018
יום הולדת עם כל המשפחה בצימר!

יש לי יום הולדת השמחה רבה


משנה לשנה העסק מסתבך וחוגגים רבים שוב מוצאים את עצמם מתלבטים מה לעשות וכיצד לחגוג הפעם. במקביל, המשפחה הקרובה שוקדת על מלאי אפשרי של מתנות או ימי כיף משלה. לכן ההצעה שלנו אליכם הפעם, היא פשוט לאחד את הכל ולהזמין צימרים למשפחות לטובת חגיגה אחת יפה וגדולה!


כך תמצאו צימר משפחתי טוב ומומלץ לחגיגות:


על מנת להזמין מקום שיתאים לכם ולחוגג/ת מכל הבחינות, יש לתאם מראש את כמות האנשים שבטוח משתתפת. בין אם מדובר רק בבני הזוג פלוס הילדים, או שגם סבא וסבתא מצטרפים, חשוב להבין מי מגיע, מי מוזמן ומי ישן עם מי בחדר. כך תוכלו להחליט על גודל הצימר הדרוש לכם לפי סידורי הלינה. למשל – אם המשתתפים הם: החוגג/ת יחד עם חבר/ה או בן/בת זוג, זוג ההורים ושני אחים, הרי שדרוש לכם מתחם בעל 3 יחידות, או וילה בעלת 3 חדרי שינה. 


לאחר שמניתם את כלל המשתתפים ואתם יודעים בוודאות מי מצטרף, תוכלו לבדוק על צימרים למשפחות עם בריכה באתר ולהתמקד בחיפוש המקומות המתאימים. צימר איכותי וטוב הוא זה שהבריכה שלו מספיק מרווחת ובמידת הצורך גם בטיחותית לילדים הקטנים, כוללת אזורי צל ומתחמי אכילה אפשריים. על החדרים הפנימיים להיות נוחים ונעימים, אך זכרו שהיות ומדובר בחופשה משפחתית, תעבירו חלק ניכר מהזמן באופן משותף, מה שמחייב כמובן מתחם חיצוני מושקע בעל אפשרויות רבות לניצול עבורכם.


המתחם המרהיב של בקתות גן העדן הטובל בנוף הירוק


לא שוכחים לערב את המארחים


יומולדת בצימר עם המשפחה דורש היערכות מסוימת גם של המארחים במקום. בכל הזמנת צימרים למשפחות עם בריכה ולרגל מאורע מיוחד, חשוב לציין את סוג האירוע שאתם מתכננים לחגוג ובכך לאפשר לבעל הצימר להציע לכם אפשרויות נוספות בנוגע לחופשה כמו: הזמנת קייטרינג או סדנה מיוחדת, מסאז' אישי בהפתעה לחוגג/ת, קישוטי בלונים ופרחים, פינוקי אקסטרה שימתינו במקרר ובחלק מהמקומות אף קבלת מתנה קטנה מהמארח, כמנהג הצימר בימי הולדת. ספרו מה חשוב לכם וכיצד הנופש אמור להתנהל מבחינתכם, שאלו בנוגע לאורחים נוספים במתחם (אם לא מדובר על מקום שסגרתם רק לכם באופן פרטי), על מגבלות רעש או איסור על הדלקת אש בשבת. כל אלו יובילו אתכם לקבלת ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם וליום הולדת מושלמת בלתי נשכחת. 



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים