חופשת פורים – להגיע לצימר או להישאר בבית?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-03-2019
חופשת פורים – להגיע לצימר או להישאר בבית?

מודים ומתוודים שהשנה שבענו מהחורף באופן מיוחד.  המשקעים היו רבים ומבורכים אמנם, אבל גרמו לילדודס להישאר בבית סופ"ש אחרי סופ"ש ואין ספק שהם וגם אתם זקוקים כעת לירידה מהספה לטובתה.

הרפתקה חדשה. פורים 2019 הוא הזדמנות מצוינת להתחמק מהאזורים הצפופים והסואנים ועדיין להמשיך וליהנות מאווירת חג מעולה בכל אזורי הצפון. מסיבות תחפושות בישובים והקיבוצים, הפעלות ענק לילדים, סדנאות יצירה וגם טיולים מיוחדים אם תרצו והכל מבלי שתצטרכו לנסוע רחוק מידי מהבריכה המחוממת והג'קוזי ספא זרמים שבצימר.

כל חופשת צימר משפחתית בכל זאת נמצאת במרחק לא גדול ממוקדי ההתרחשות שמלווים את אווירת החג. נכון, עדליידע כנראה לא תתקיים כאן וכוכבי הילדים לא יגיעו למופע ענק ונוצץ, אבל לא מעט פעילויות אחרות שיוצאות מהקופסה מחכות לכם כאן אם רק תבחרו, בלי צפיפות, בלי חיפוש אחר מקום חניה ובעיקר – בלי תורים ארוכים.

שאלו את המארחים


ישובים רבים ברחבי הצפון נהנים כל שנה ממסיבת תחפושות פורימית וחגיגת ענק עד אור הבוקר. אם בישוב שבו הצימר שלכם נמצא מתקיימת מסיבה כזו, תוכלו לברר אם היא מכניסה גם אורחים (כלומר, כאלה שהם לא תושבי המקום) וליהנות מהפעלה לכל המשפחה, מוזיקה וריקודים, תחרויות תחפושות וגם אלכוהול למבוגרים. הכניסה כרוכה בדרך כלל ברכישת כרטיס בעלות של עד 50 ₪ לאורחי חוץ, אבל יכולה להיות גם זולה בהרבה. הכל בהתאם למה שמחכה לכם בפנים.


רעיון נוסף לכל מי שבכל זאת מתכנן סופ"ש כפרי חגיגי ויפהפה של צימרים בצפון למשפחות, הוא לברר מול המארחים היכן מתקיים הפנינג, מופע או פעילות שווה לילדים. כמעט בכל אזור תופתעו לגלות סדנאות יצירה והכנת מסיכות או רעשנים, מופע ליצנים משעשע, מתנפחים ומשחקים שונים. 


אפשר גם לנצל את העובדה שכולם חוגגים לטיול יפה בצפון הירוק, הפורח והגדוש מים זורמים וליהנות מיום שלם בחוץ ללא עומס מבקרים. חלק גדול מהאטרקציות והמסעדות סביבכם פוצחים בהנחות ומאפשרים לכם להמשיך וליהנות מאותו הבילוי הנחשק במחירים נמוכים ואטרקטיביים.

חופשה במחירים נוחים, רגע לפני שיא הביקוש


חופשת צימר משפחתית דווקא עכשיו, לפני שעולים המחירים לקראת פסח והאביב, יכולה להיות פתרון נפלא לבילוי מגבש ומהנה עם הילדים, במהלכו אפשר להתחפש, לחקור, לבלות וכמובן לנוח משגרת החורף הלעוסה, לישון טוב ולהתפנק ללא גבול. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים