מחפשים מתחם צימרים עם בריכה? תנו למומחים שלנו לעזור

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-06-2017
מחפשים מתחם צימרים עם בריכה? תנו למומחים שלנו לעזור

אז החלטתם שבא לכם לפגוש את הצפון ולבלות בחיקו את הזמן עם פינוקים מיוחדים כמו בריכת שחייה גדולה, ג'קוזי ספא זרמים, ערסלים ונופים מטריפים. מצויין! עכשיו רק נשאר לכם לבחור מתחם צימרים עם בריכה שעונה על הדרישות שלכם. אבל רגע, מה הן בכלל הדרישות שלכם? במה כדאי לבחור? מבחר גדול מידי של צימרים עם ספא למשפחות, צימרים עם בריכות וצורות שונות אבל דומות של אותו הנופש, עלול לבלבל כל משפחה בקלות. לכן ישנן דרכים פשוטות ומהירות יותר לביצוע החיפוש והן כוללות בעיקר התמקדות בצרכים האישיים שלכם ושל המשפחה.


המדריך המלא למציאת מתחם צימרים עם בריכה


מספר חדרים – האם אתם זקוקים למקום מרווח מאוד או שמקום קטן זה לגמרי מספיק? משפחות המעוניינות במתחם צימרים למשפחות מרובות ילדים למשל, זקוקות ליותר מחדר שינה אחד ולפיכך גם שני חדרי שינה יכולים להוות פיתרון נוח, כאשר ההורים לנים בחדר אחד, חלק מהילדים בחדר השינה והשאר ממוקמים בסלון. ניתן אף לבקש מהמארחים לספק לכם מזרוני לינה נוספים. בחלק מהמקומות ישנן ספות נפתחות שיקלו עליכם את סידורי הלינה. כך אפשר להסתפק עדיין באותה היחידת נופש מבלי להשכיר וילה ענקית ויוקרתית שמחירה גבוה משמעותית. אם אתם משפחה גדולה הזקוקה למספר גדול של חדרים, תוכלו להשכיר מתחם בעל מספר הצימרים הדרוש באופן פרטי ובכך ליהנות ממתחם משפחתי גדול ומושלם שהוא אך ורק שלכם. כמובן שכל מתחם צימרים עם בריכה כולל גם אירוח אישי מכובד, פרטיות ומבחר פתרונות מנוחה ואכילה.


הבריכה המפוארת והגדולה באחוזה בחד נס


בטיחות הבריכה – יש לכם ילדים קטנים? החופשה מורכבת ממספר משפחות המגיעות יחד? חשוב שתבחרו במקום המספק בריכה איכותית מדגם הבנייה המפואר יותר (בטון), על מנת למנוע סכנות אפשריות כמו קילוף הקרקעית בבריכות העשויות פי וי סי או החלקות מיותרות סביב המים במקרה שישנו דק מעץ. במקרה של דק מעץ – תצטרכו להשגיח היטב ולהגדיר לילדי הבית שאין מתרוצצים או רצים בסביבת הבריכה, חוק שפעמים רבות מופר תוך כדי ההנאה. בנוסף, דעו שכל מתחם צימרים עם בריכה הפונה לילדים אמור לכלול גם מדרגות גישה נוחות ובטוחות אל המים ואף בחלק מהמקומות הבריכה הינה בנויה בהגבהה, על מנת למנוע מהפעוטות לקפץ פנימה לבדם. בדקו את כל הפרטים הללו מול המארחים וכן נסחו היטב את חוקי ההתנהגות בבריכה מול ילדיכם.


והכלל החשוב מכולם...


מיקום – אחד הפרמטרים הכי חשובים בכל בחירת מתחם צימרים עם בריכה למשפחות וילדים הוא הלוקיישן בו הוא נמצא. חשוב שהמקום יהיה פרטי ומוקף טבע כי בסופו של דבר, זוהי המהות והסיבה להגעתכם לחופשה בצימר. אך מנגד, יש לשמור גם על מרחק סביר מהסופרמרקט הקרוב למקרה וחסר משהו קריטי (לא, אתם ממש לא רוצים להתעורר לסיוט בו הקטנה מגלה שלא ארזתם את הקורנפלקס האהוב עליה). הקרבה יכולה להיות אסטרטגית גם למשפחות המתכננות לטייל או לחוות אטרקציה מעניינת בשטח. צימרים בגליל המערבי למשל, נחשבים לממוקמים בלב מבחר גדול של מסלולי טיול ואטרקציות שטח, מתחמי קניות גדולים, אתרי תיירות, תצפיות נוף וכמובן חופי אכזיב הממוקמים במישור. כל אלו במרחק נסיעה סביר יכולים להבטיח למשפחה הנופשת והמטיילת את המיקום המושלם, שכולל הנאות בעיקר סביב הבריכה אך גם ערך מוסף בטיול שמחוץ לצימר.

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים