ארוחת בוקר משפחתית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-10-2019
ארוחת בוקר משפחתית

ארוחת הבוקר בחופשה נחשבת לאחד השירותים הכי חשובים שמתחם הנופש יכול להציע. לא בכדי נאמר שארוחת הבוקר היא קנה המידה לרמה ואיכות המקום ומספיקה בסך הכל עגבנייה לא טרייה אחת בצלחת כדי להוציא גם את הישראלי הרגוע והמנומס ביותר מאיזון. אז היכן מגישים ארוחת בוקר משפחתית מצוינת בצפון ובשפע? אספנו המלצות למסעדות ארוחות הבוקר השוות בצפון וגם כמה צימרים שמכינים ארוחת בוקר משפחתית גדולה וטרייה שזוכה להמלצות מעולות. בתיאבון!

ארוחת בוקר משפחתית בבית קפה מומלץ בצפון

בורדו, נהריה – מתחת לאף, בין עשרות רשתות מפורסמות של בתי קפה ועל דרך הגעתון המפורסמת, נמצא בית קפה-מסעדה חלבי וותיק שמשרת את הנהריינים באהבה ובהצלחה כבר עשרות שנים. ארוחת הבוקר בבורדו כוללת נוסף על הביצים, המיצים, הלחמניות והסלטים גם פלטת גבינות ענקית ומושקעת לכל הסועדים עם המון גבינות מיוחדות ובכמות מאתגרת למדי. 

קוקיה, קיבוץ דפנה – נדיר לתפוס ארוחת בוקר משפחתית טובה ומשביעה בגליל העליון, בעיקר בגלל שרוב המטיילים מחפשים בעיקר את הבשר לצהריים. ובכן, כאן בבית הקפה החלבי הקטן והחייכן לא רק הויטרינה של הקינוחים מאירה את העיניים אלא גם צלחת ארוחת הבוקר שמורכבת מפריטים טריים שהוכנו בהמון אהבה ותשומת לב, כשהכל מלווה בשירות אדיב במיוחד.

רוזליה, בית שאן – אם אתם מתארחים בעמק המעיינות, בגלבוע או בנקודה דרומית סביב הכנרת, כדאי לכם להקדיש נסיעה קצרה לבית שאן כדי לטעום ממה שיש לאיטלקית הקטנה והמפתיעה הזו להציע. רוזליה מתחילה בפסטות מיוחדות וחגיגיות ונגמרת בארוחות בוקר מושקעות, טריות ועם לחם ביתי ממכר. השירות נעים ומוקפד והמקום נקי וידידותי מאוד לילדים. 

ארוחת בוקר משפחתית מומלצת בצימרים בצפון!

לה בריזה, אלקוש – איש מעולם לא סעד את ארוחת הבוקר של לה בריזה והתלונן, או לפחות כך אנחנו מאמינים. כי מה כבר יכול להיות רע כשיש לכם על השולחן סעודת מלכים במגוון וגודל לא סטנדרטיים עם קינוחים טעימים לילדים? לה בריזה הינו מתחם נופש כפרי בעל 4 בקתות עץ יפות וגדולות, בריכה וספא מול נוף פנורמי פתוח ושירות שזוכה לשבחים רבים.

אחוזת האושר, דלתון – ידוע שהדלתונים מומחים לתיירות, אך לא כולם התברכו בחדוות אירוח רצינית ומקצועית כל כך כמו זו של משפחת המארחים כאן. מדובר בסוויטה אחת גדולה ומפנקת עם בריכה, המציעה בין שלל תענוגותיה גם ארוחת בוקר משפחתית גדולה ומיוחדת שתשביע אתכם ככל הנראה לפחות עד הערב. 

ארוחת בוקר מפנקת ועשירה

אחוזת ראול, אליפלט – כיאה למתחם נופש גדול עם הגישה המשפחתית הנכונה, תחכה לכם כאן ארוחת בוקר גדולה, מגוונת ומושקעת שיהיה קשה מאוד לסיים. מדובר באחד ממתחמי הצימרים המומלצים ביותר למשפחות באתר צימרים למשפחות ובצדק. כי כשהמארחים מעניקים הכל ברוחב לב, בשפע וברמת ניקיון חסרת פשרות, הם זוכים למשפחות מעריצות שמבקרות אותם שוב ושוב. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים