מתגלגלים: מסלולי טיול עם תינוקות שמתאימים להליכה עם העגלה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ09-01-2018
מתגלגלים: מסלולי טיול עם תינוקות שמתאימים להליכה עם העגלה

אם אתם משפחה מטיילת שמגיעה בקרוב לאירוח צימרים למשפחות בגליל העליון, המערבי או התחתון – הרווחתם! היום נספר לכם על 3 מסלולי טיול משפחתיים מומלצים וטובים עם העגלה והבייבי שתאהבו במיוחד. אז הצטיידו בבקבוקי מים ובגדי הליכה נוחים וצאו להרפתקה בשטח!


זכרון יעקב 


אחת המושבות האהובות של הברון רוטשילד, מציעה סיור עירוני קליל ומושלם למשפחה ה"מתגלגלת" לאורך רחוב המייסדים ודרך היין בהם אפשר לחזות לרגע בהיסטוריה והסיפורים מפעם. הסיור מתחיל בשער ישי ומסתיים ברחוב הנדיב, כאשר בדרך מבחר מסעדות, מאכלים, קפה ואפילו סדנה מדליקה לעיסת נייר. חונים על מפגש הרחובות המייסדים ודרך גרנות (קיימת חנייה מסודרת) ועם יציאתכם מהרכב, כבר תבחינו בשער ישי שלצדו קיים מרכז מידע למעוניינים. בדרככם תפגשו בבנייה ה"טמפלרית" שמאפיינת את המושבה ובשלטי הסבר על רקע הבתים והתושבים החלוצים שהתגוררו כאן. בהמשך הדרך נמצאים מוזיאון ניל"י, בריכת אבן עתיקה, גלריה המציעה סדנת נייר חווייתית, בית הכנסת המפורסם "אוהל יעקב" , גן רחב ידיים ועוד


חדר ילדים נפרד בסוויטת ענבר במתחם מרחק נגיעה


תל יודפת והר עצמון 


מסלול נוף מרהיב שמתאים לכל המשפחה בדרך סלולה ונוחה, אך מעט מאתגרת ומדורגת ברמת קושי בינוני. ניתן לטייל בעלייה עד לתל עם הנוף המרהיב ולרדת לוואדי, מבלי הטיפוס להר עצמון. קיימים מסלול מונגש האורך כחצי שעה (סימון אדום), מסלול מעגלי של שעה (סימון ירוק) ומסלול מעגלי של שעה וחצי (סימון שחור). תל יודפת הינו מיקום המרד הגדול בתקופת חורבן בית המקדש השני, ממנו ניהל את המרד יוסף בן מתתיהו נגד הרומאים. לאורך הדרך ניתן לראות פסלים ושלטים המתארים את סיפורי הקרב והגבורה. על ראש התל נמצאים בורות מים ותעלות אבן חצובות הקולטות את מי הגשמים (שימו לב לבורות הנמצאים על השביל עצמו והיזהרו) ופריחה מדהימה. האמיצים שיעפילו להר יזכו לנוף עוצר נשימה עד לים התיכון, מפרץ חיפה והכרמל, עמק בית נטופה ומעט מהכנרת. 


עמק החולה


הלוקחים צימרים למשפחות בגליל העליון, מוזמנים לביקור בלב המפעל הארצישראלי המופלא והמפורסם שמתאים לכולם ונחשב למקום המושלם לחזות בנדידת הציפורים (בסתיו והאביב במיוחד), תעלות המים ואתרי הדרך המעניינים והמקסימים. המסלול המישורי הנעים נפתח בשמורת החולה עם גישה לתצפית מסודרת על שלל הציפורים. בסמוך נמצא מרכז המבקרים שיעניק לכם רקע נוסף על השמורה בשילוב מופע אורקולי. עמק החולה מציע בנוסף ביקור באחוזת דוברובין המיוחדת שפעלה כאן ובשחזור מדויק של ביתה המקורי, עם מסעדה סמוכה ואיכותית לרעבים. בסביבה קיימים מבחר צימרים עם חדר ילדים נפרד, בריכה ושלל פינוקים, מהם תוכלו ליהנות עם סיום הטיול. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים