טיולים רגליים ברמת הגולן

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-05-2018
טיולים רגליים ברמת הגולן

הצפון ידוע בריבוי האטרקציות שבו, אטרקציות שאי אפשר למצוא באזור המרכז, לדוגמא מסלולי טיולים ארוכים העוברים דרך נחלים, נופים, הרים ולבסוף מגיעים לאגם מים יפהפה וצלול. 

מגוון מסלולי טיולים, אטרקציות, מקומות תיירות ופשוט נקודות תצפית יפות בצפון מחכות לכם!


איפה מוצאים מקומות לטייל?


נכון יש לכם את החבר המעצבן הזה בפייסבוק/ אינסטגרם, שאוהב לטייל ולמצוא מקומות חדשים, בהתחלה אתם אומרים "איזה משועמם הוא" וברגע שעולות מסת תמונות אתם מתקשים לסגור את הפה הפעור ועוד ברכה מסתננת לאוויר "איפה לעזאזעל הוא מצא את המקום הזה?!?!" אז האמת יש כאלו, והמון! איפה הוא היה בדיוק, זו תעלומה גם בשבילנו, אבל יש לא מעט מקומות שיגרמו למי שצופה עליכם(ובעיקר בתמונות שלכם) להישאר המומים ולא נגזים אם נגיד שגם אתם תישארו פעורי פה. 


מסלולי טיולים:


נחל אל על- בינוני- מיקום מקסים של נחל איתן המפורסם המתפאר בשני מפלים, האחד צבעו שחור עטוף בזלת ואילו השני הצליח לחדר את שכבת הבזלת ומציג את הגיר הלבן שהינו גם צבעו של המפל! מי המפל נשפכים לאגם יפהפה וצלול המרגיש ממש כמו בריכה טבעית! המרחק בין המפלים הוא בערך 2 קילומטרים כשבסופם מתגלה בפנינו המפל הלבן היורד הישר לבריכה

טבעית ונעימה!


נחל יהודיה-שני מסלולים: בינוני/קל- אחד המסלולים הבולטים ביותר ברמת הגולן הוא נחל יהודיה המציע מסלול רטוב אל המפל והבריכה הטבעית שמרעננת את מזג האוויר הכבד של הקיץ!

על מנת להגיע אל נחל יהודיה יש לכם 2 דרכים:

האחת היא קצרה ופשוטה, מסלול של 45 דקות הליכה המובילה אתכם ישירות למפל ולבריכה.

הדרך השנייה היא הארוכה ומסובכת יותר, מסלול של 3 שעות הליכה לאורך המצוק עד לירידה לנחל, הליכה רטובה במי הנחל עד גובה המותניים, חוצים בריכות קטנטנות ומגיעים למפל יהודיה והבריכה.

נזכיר ונזהיר שמי הבריכה מלאים בסלעים לכן הקפיצה אסורה!


יער אודם- קל: יער אלונים מרשים ויפהפה הטומן בחובה את "הג'ובה הגדולה"! שואלים את עצמכם מה זה? תקראו ותגלו!

יער אודם בעבר הרחוק כיסה את כל רמת הגולן, כיום נשארו רק שרידים ממנו, בני האדם שינו את צורתו של היער לצורך התיישבות וזו התוצאה הסופית, יער טבעי ללא שחזורים ע"י האנושות, רק דילול. לאחר הליכה קצרה של פחות מקילומטר תגלו את הג'ובה הגדולה! הג'ובה היא מכתש קטן מתוך 23 מכתשים שנמצאים באזור, בפנים הג'ובה תוכלו למצוא צמחיה יפייפיה!


בריכת שחייה מול הנוף במתחם


אחרי יום מפרך ומתיש בו צעדתם, הלכתם, שחיתם, רצתם, קפצתם וכמובן השתכשכתם במי הבריכות הטבעיות של הגולן הגיע הזמן להירגע ולנוח בצימרים למשפחות ברמת הגולן, אתם לא יודעים כמה אתם צריכים צימר אחרי היום המפרך הזה! 

במידה והחלטתם לטייל במסלולים יבשים ללא השתכשכות וטבילה במי המפלים הטבעיים אתם חייבים לבחור צימרים למשפחות עם בריכה, במיוחד אם מדובר בעונת הקיץ! אחרי הליכה מרובה ואין מה לעשות, גם הזעה, חייבים לטבול בבריכה פרטית בצימר מפנק!!


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים