כמה חם: 5 דרכים מצוינות להתקרר עד סוף הקיץ

מאת: צוות התוכן של צימרטופ23-08-2018
כמה חם: 5 דרכים מצוינות להתקרר עד סוף הקיץ

החום הישראלי בחלק מימי הקיץ הופך לקשה מידי עבור ציבור האנשים שיוצא מפעם לפעם החוצה ומנסה לנשום, מה שמחזיר אותם הישר לזרועותיו של המזגן עם הבטחה שלא לצאת יותר מהבית, לפחות עד חודש ספטמבר. אז אם גם אתכם השמש הלוהטת מטרידה ואתם מעוניינים להימלט ממנה לזמן מה, הנה מספר דרכים מעולות לבצע זאת ללא מאמץ.


צימרים משפחתיים בצפון – הכי קריר ומפנק לקיץ 2018


1. אז אם אתם כבר מגיעים כאן לצפון ומחפשים את הדרך הטובה להתקרר, אחד המקומות אולי השווים ביותר לבצע זאת הוא רמת הגולן. כאן מזג האוויר בעיקר בערב מתאפיין סביב עשר מעלות פחות מאזורים לחים ורותחים יותר במישור החוף ומאפשר למשפחה הנופשת המון רעננות וגם הזדמנות טובה ליהנות מטיולים מדליקים בסביבה, מבלי לחשוש מהמצח הנוטף. 

2. בריכה, אלא מה! צימרים בצפון עם בריכה מאפשרים לכל הטיול להפוך לקריר, נעים ובלתי מתיש. כמובן שבלעדיה קשה מאוד לצאת היום לחופש אבל חשוב לציין שכל יציאה ממנה החוצה כדי שתתבצע לתוך מקום מוצל שכולל שתיית מים מרובה וחידוש במידת הצורך של מריחת קרם ההגנה. 

%@%@%p-25695x

3. גם אם אתם כבר בעיצומה של החופשה ונדמה לכם ששיזוף על המים הוא האטרקציה המרכזית, תמיד אפשר לקחת צהריים קריר בסלון מתחת למזגן ולעשות לכם שעתיים קלילות של סרט עם פופקורן. מדובר בחוויה משפחתית מגבשת לא פחות ממשחק מסירות עם כדור בבריכה והיא בהחלט יכולה להרגיע את הגוף מהשרב הלוהט.

4. כל מתחם צימרים למשפחות בצפון כבר יודע: ארטיקים ומשקאות קרירים משמחים לבב אנוש יותר מכל דבר אחר. על כן זוכים האורחים המתפנקים בחודשי הקיץ ליהנות מטילון או קרטיב שמוקפץ בהפתעה לרחבת הבריכה, אבטיח ובולגרית של אחרי צהריים ומלאי של שתיה קלה ומוגזת שמחכה במקרר. יותר מזה אנחנו באמת לא צריכים!

5. אטרקציות ממוזגות הן להיט ליום חם במיוחד, בעיקר עם קטנטנים: ג'ימבורי, מרכז קניות, בית קולנוע, מתחם ספורטיבי, מרכז מבקרים, סדנאות יצירה ועוד יכולים להיות דרך נפלאה לא פחות לפגוש את הצפון. אם כבר הזמנתם צימרים בצפון עם בריכה ואתם מחפשים ערך מוסף, אין ספק ששלל אטרקציות מקורות וממוזגות ישמשו עבורכם כפתרון המושלם. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים