אירוח כפרי בצפון עם הילדים ואטרקציות בלתי נשכחות עם בעלי החיים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-10-2017
אירוח כפרי בצפון עם הילדים ואטרקציות בלתי נשכחות עם בעלי החיים

אם יש נושא שיכול להלהיב אנשים ללא שום קשר לגיל, הוא עולם בעלי החיים. אנחנו אוהבים אותם ועל כן מסתקרנים לראות כיצד הם חיים ומתנהגים. עכשיו רק דמיינו את הילדים שלכם פוגשים בהם לראשונה ומתלהבים פי שניים! אטרקציות בשילוב בעלי החיים יכולות להיות דבר נפלא וערך מוסף גדול מאוד לחופשה שלכם ואם אתם כבר נמצאים במתחם אירוח כפרי בצפון עם הילדים ומחפשים קצת מעבר לנופש סטנדרטי של צימרים למשפחות עם בריכה פרטית, בהחלט שווה לכם לחשוב גם על שילוב פעילות בסביבה שכוללת בעלי חיים. הנה מספר המלצות לאטרקציות לפי האזורים השונים, שיוכלו להתאים בקלות לכל המשפחה:


אירוח כפרי בצפון – אטרקציות עם בעלי חיים בגליל המערבי והכנרת


צימרים למשפחות בגליל המערבי יכולים להיות פיתרון מעולה לכל מי שמעוניין בהיכרות מעמיקה יותר עם בעלי החיים. בחי פארק בקרית מוצקין אפשר לפגוש במגוון רחב ביותר של חיות – החל מהפילים המתוקים, דרך קופים חמודים שיקפצו סביבכם ועד מתחם הנחשים המהפנט. הפארק בנוי באופן שמאפשר לבעלי החיים לשהות בסביבה דומה לזו שבטבע ושאינה מגודרת בכלובי ברזל למען חופשיותם. עוד מקום אפשרי למתארחים במתחמי אירוח כפרי בצפון ובאזור הגליל המערבי הוא יער הקופים ביודפת, בו תפגשו במגוון קופים בסביבתם הטבעית, לצד בעלי כנף, חיות משק ותוכים.


שקיעה חלומית ותצפית אל הרי הגליל בכפר נופש אצולת הגליל


אם בחרתם במתחם צימרים למשפחות בכנרת, עומדים לרשותכם פינות החי בקיבוץ דגניה א' ובקיבוץ בית זרע (ג'ונגל כיף) הגדול והמגוון יותר מבין השניים. אך לא תמצאו תענוג גדול יותר מלראות את הילד שלכם מקפץ בהנאה לצד אחד מגורי הקנגורו שבגן גורו ולאחר מכן מנסה לחפש את דובי הקואלה המנמנמים על האיקליפטוס או מאכיל בתפוחים (תחת פיקוח המקום) את התוכים המדליקים. אופציה נוספת היא כמובן רכיבה על סוסים ברחבי האזור, שמחברת מאוד בין הסוס לרוכבו ומאפשרת לילדים ליצור תקשורת הדדית עם בעל חיים אצילי וייחודי. 


למה זה מועיל לכם ולילדים?


כל אירוח כפרי בצפון למעשה טומן בחובו אפשרויות רבות הקשורות לבעלי החיים. באירוח בצימרים למשפחות ברמת הגולן אלה פארק האיילים ותערוכת הזוחלים השנתית, בגליל העליון זהו אגם החי ביראון ובעמק חפר זהו מתחם ברווזים בכפר. עם זאת חשוב מאוד לברר מהו המקום אליו מגיעים ולספר עליו קצת לילדים שלכם. לא רק שהדבר יצור עניין כבר מההתחלה, אלא שגם ילמד אותם כיצד יש לנהוג בקרבת בעלי החיים (ריצות ודיבור בקול רם מפחידות אותם, אסור להאכיל אותם אלא אם כן המקום מאפשר זאת, אין להקיש על דפנות הגדר וכד'). חופשה הכוללת בעלי חיים היא אופציה למפגש בין עולמות שונים ודרך נוספת ללמד את ילדכם דבר נוסף על העולם של כולנו. חפשו את פעילויות הצפון הכוללות את בעלי החיים וצאו לחוויה של אירוח כפרי בצפון שמלא ביצורים מקסימים, המון טבע ועניין חדש ליהנות ממנו. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים