ידעתם שפסח קרוב? הנה 3 אטרקציות בצפון שאתם צריכים להכיר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ07-02-2019
ידעתם שפסח קרוב? הנה 3 אטרקציות בצפון שאתם צריכים להכיר

עולם המשפחות ברשת החברתית מתחלק בימים אלה לשניים:


אלה שעסוקים בבהלת פורים ואלה שכבר מתחילים לבשל את הניקיונות לקראת פסח. וכל עוד מזג האוויר הפכפך וטרם סגרתם כלום, זה זמן מעולה להתחיל לחקור אטרקציות בצפון שיתאימו לכם ולסגור לידן צימרים זולים למשפחות (מהרו, לפני שהמחירים יעלו...).

אסקייפלנד, חיפה – מתים על חדרי בריחה משפחתיים? הנה המקום שריכז כמה מהם והביא אותם לאותו מתחם, כך שתוכלו לבחור אחד, שניים או ארבעה לביצוע במסגרת החופשה. המקום כולל חדרים בטכנולוגיה מהפנטת עם המון השקעה המתאימים גם לימי הולדת. מתח, הרפתקה ואתגר יחכו לכם בחדר "אוצר לאומי", פיתוח המחשבה והאסטרטגיה יעזרו לכם כדי לפתור את חדר המבוך "צא מזה" והצחוק הגדול יתקוף אתכם בעיקר בחדר "המתכון הסודי של בובספוג", על פי סדרת הילדים האהובה.

מה עוד כדאי לדעת - במקום ישנה בנוסף זירת מציאות מדומה. ילדים עד גיל 4 נכנסים חינם.

חץ וקשת נווה הגר, בית לחם הגלילית – הילדים שלכם לא יושבים לרגע וזקוקים לפעילות ספורטיבית חדשה ומשחררת? מדובר במתחם פתוח וענק הכולל מטרות חץ וקשת במספר טווחים אפשריים. באמצעות הדרכה קצרה הילדים ילמדו כיצד למתוח את הקשת ולכוון בול למטרה ואפילו יוכלו להתנסות במטווח תלת מימד. בנוסף במקום תמצאו מתחם לילדים עד גיל 7 (עד לגיל זה לא ניתן לירות בחץ וקשת ולשם כך נמצא הפיתרון המושלם עבורם) הכולל יריית צינורות פלסטיק באמצעות קשת קרוסבואו (קשת בטיחותית).

מה עוד כדאי לדעת – המטווח הקשה ביותר במקום הוא מטווח צלחות מעופפות, בו מעיפים את הצלחת באוויר ומנסים ליירט אליה את החיצים. מאתגר, ייחודי ומוטרף שהילדים אוהבים במיוחד.

מה עוד אפשר לעשות בצפון

 

הקרקס החקלאי, יוגב – אי שם בעמק יזרעאל, יש גינה ענקית ירוקה ופורחת, מלאה פרחים, פרפרים, חד אופן ופעלולנים מדהימים שיעבירו אתכם סדנאות קרקס כמו הליכה על קורה, ג'אגלינג, נסיעה על חד אופן, שתילות, קטיף, פעילויות חפירה, בועות סבון, כתבי חידה להרפתקנים, מופעי קרקס מלהיבים ועוד שלל אטרקציות בצפון בגינות חקלאיות בשטחי המקום. הקרקס החקלאי מומלץ לכל משפחה המחפשת תחביב חדש ומקורי והפעילויות מפתחות את ההקשבה ושיתוף הפעולה בין כל המשתתפים

מה עוד כדאי לדעת – ישנה פינת חי להאכלת עיזים ננסיות מתוקות, ששייכות לחווה השיקומית לבעלי חיים הפועלת במקום.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים