מחזקים את התא המשפחתי: חופש גדול מהסרטים!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-07-2018
מחזקים את התא המשפחתי: חופש גדול מהסרטים!

זמן איכות משפחתי גם בנסיעה


שעתיים שלוש בלבד ממרכז הארץ יובילו אתכם אל ארץ הגליל ובה מחכים לכם הקיץ הזה מאות צימרים בצפון למשפחות המציעים חופשה רטובה וחלומית של שמש טובה, אוויר גלילי בריא והמון חוויות. הנופש בכל אחד מהמקומות מתאים לכל הגילאים ומספק מגוון של אפשרויות טובות וקבוצתיות אותן תוכלו לבצע יחד, להתגבש ולהוסיף עוד חוויה משפחתית נעימה לאוסף.


משחקי מים – אין כמו לקפוץ ראש לתוך המים ולהעביר את היום בשעשועי בריכה מדליקים ומהנים שכולם יכולים לקחת בהם חלק. הצטיידו בכדור ים, כמה מצופים והמון קרם הגנה וצאו מהצימר הישר אל הבריכה! כדאי לדעת שהמון צימרים בצפון עם בריכה יכולים לספק לכם בקיץ רשת שמתאימה למשחקי כדור עף בתוך המים ובחלקם אפשר לקבל גם אבובים ומתנפחים שיחסכו לכם את נשיאתם מהבית.

אחוזה מרהיבה וציורית בהשראה מיוחדת


מה נעשה על מנת לעניין את הילדים? 


טיול בחוץ – אף ילד לא מעוניין לרבוץ כל היום במקום אחד. גוונו את ההרפתקה המשפחתית שלכם בטיול בחיק הטבע ובמסלול מתאים לפי רמת הקושי שלכם ושל ילדכם. תוכלו להתייעץ בנוגע למסלולי הטיול הקרובים לצימר עם המארחים ולשמוע מהם על נקודות התצפית, המעיינות הקטנים והמסעדות המוצלחות שרק המקומיים מכירים. אל תשכחו להצטייד בכובעים, בקבוקי מים והנחיות של השמורה עצמה, רשות הטבע והגנים או קק"ל למען בטיחותכם בכל עת.

ערב סרט – ומה עושים בערב, כשכולם בתוך הצימר אבל אף אחד עוד לא מעוניין לישון? מדליקים את הטלוויזיה וצופים במשהו משותף כמובן! סרט אנימציה, תוכנית משפחתית אהובה או סרט הרפתקאות לכל המשפחה יעבירו לכם את השעות שאחרי ארוחת הערב בכיף ויכניסו את כולכם למצב שינה טוב ונעים יותר, עם חיוך על הפנים.

סדנה מקורית – אם הילדים כבר קצת גדולים ומסוגלים להתנסות בדברים חדשים, תוכלו לנצל את הזמן לטובת ביצוע סדנה מעניינת שתגיע עד אליכם. צימרים בצפון למשפחות יוכלו לסייע לכם בהזמנת מבחר סדנאות בישול, אפייה, מלאכה וטבע שיוסיפו לכם עוד תחום עניין משותף וכמה תמונות משפחתיות מדהימות מהחוויה. מומלץ לנסות ולהתאהב!

בישול חוץ – אם כבר נמלטתם מהשגרה היומית, מה לגבי בריחה נוספת מהאכילה השגרתית על שולחן אוכל בין ארבע קירות? כל צימר הוא הזדמנות נפלאה לארוחה חיצונית על שולחן הפיקניק הצמוד! פינת הברביקיו או אפילו עמדת הפויקה והמדורה שקיימות במתחמי הנופש המשפחתיים יאפשרו לכם לסעוד במשותף מאכלים טעימים, תוך שכולם מעורבים בתהליך ההכנה. בתיאבון. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים