חופשה משפחתית מלאה באטרקציות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ08-08-2018
חופשה משפחתית מלאה באטרקציות

לא שאנחנו מעוניינים להיות נביאי הזעם, אבל מניסיוננו – אין ילד שבריכה בלבד תספק אותו. נכון, צימרים למשפחות הם מקום נפלא להתגבשות משפחתית, לריענון ויציאה מתבקשת מהשגרה, אך האזור החדש והירוק מלא בדברים מעניינים ומסקרנים, שהילדים בוודאי היו רוצים לפגוש ולהכיר. מה גם שריכוז של כולם תחת קורת גג אחת למשך יומיים שלמים לא תמיד עובר בשלום. הילדים מתחילים לריב או לאבד סבלנות, מתלוננים על שעמום ולא נשארים רגועים. אז כדי שהחופשה שלכם תעבור בשלום ותהיה חלקה, מהנה ובלתי נשכחת לכל בני הבית – לפניכם הצעות לחופשה משפחתית מלאה אטרקציות!



נחל חצבאני


זה הזמן לנעול נעלי הליכה נוחות, מכנסיים קצרים וקדימה – למסלול נחלים מקסים ורטוב החבוי במעמקי הגליל העליון! נחל חצבאני מתאים לכל הגילאים וכולל זרימת מים המתנקזת למספר ערוצים, כאשר מסלול ההליכה שבתוכו מסומן היטב ובדרגת קושי קלה. עצי הדולב היפים סביב מאפשרים לרוב ההליכה להיות מוצלת כאשר חניון היום בקצה המסלול מתאים לפיקניקים.

 

שמורת החולה


שביל פסטורלי יפהפה וציורי בלב העמק, מוקף בהרי הגליל העליון ובו מחכה לכם מפגש מרתק עם שלל ציפורים, ברווזים, אנפות, שחפים, עגורים, צמחייה מיוחדת ועדר ג'מוסים שיקבל את פניכם בכניסה. חלק זה של השמורה המכונה  "שמורת בעלי הכנף" הוא רק אזור אחד מיני רבים. מכאן תוכלו להמשיך אל אחוזת דוברובין המרהיבה שבעליה חיו כאן בעבר ועיבדו את השדות ומגדל התצפית הכולל מבט מיוחד אל כל חלקי השמורה מלמעלה.

טיול ג'יפים ברמת הגולן


האם טיול מלא אדרנלין ואקסטרים מדבר אליכם? אולי אחד השילובים המוצלחים בין צימרים בצפון למשפחות לבין אטרקציות מתאימות לילדים הוא טיול ג'יפים מרתק וסוער העובר ממש בלב השטח, הרחק ממסלולי הטיולים הקונבנציונאליים ובשטחים פראיים אמיתיים. הג'יפ המשפחתי מהווה מסע מוצלח הכולל הדרכה והסברים, נוף כל העת מהחלון ועצירות שטח במקומות סודיים ומדהימים. ניתן להעצים את החוויה עוד יותר גם באמצעות ספארי לילה מטריף חושים ובו תפגשו מקרוב את חיות הבר החיות בסביבה.

יער כברי געתון


צימרים למשפחות בגליל המערבי הפכו לחופשת קיץ מבוקשת בקרב ישראלים רבים המעוניינים לשלב בין האווירה והתרבות הכפרית לבין חיבור אמיתי וטוב אל הטבע. יער כברי-געתון המקסים עטוף בעצים ותיקים וכולל שפע רב של מקומות מעניינים וביניהם חורשת הפיקניקים המוצלת, יערות, מעיינות, אתרי מורשת ועוד. ניתן להיכנס ליער משני צידי הכביש העובר בין כברי ומעלות וממספר חניונים, כאשר חלקם מעגליים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים