לטיול יצאנו: ציוד מומלץ לקחת לטיול עם הילדים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ31-01-2018
לטיול יצאנו: ציוד מומלץ לקחת לטיול עם הילדים

מה חשוב לבדוק טרם היציאה לצימר:


אם היציאה שלכם לצימר כוללת את הילדים כמובן, עליכם להתארגן בהתאם מראש ולוודא עם בעלת הצימר את תכולתו של הצימר. את רוב המידע החשוב תוכלו למצוא באתר הצימר החל מאבזור המטבח ועד תוספת מיטות לתינוקות, אולם, ישנם עוד כמה דברים שחשוב לוודא על מנת להיערך מראש. לדוגמא במידה ובחרתם בצימרים למשפחות עם בריכה מחוממת בעונת החורף, עליכם לוודא כי לבריכה קיימת גדר בטיחות או לפחות שער מסוים המפריד בינה לבין הסוויטות ומקשה על הילדים להיכנס לבריכה ללא מבוגר, בטיחות לפני הכל. עוד דבר חשוב- האם יש מתקני משחק לילדים? בעיקר אם אתם מגיעים לסופ"ש לילדים יש נטייה להשתעמם ואין דבר יותר כיף מאשר ליהנות יחד במשחקים חברתיים כמו פינג פונג, כדורגל שולחן או אפילו לתת לילדים ליהנות במגלשות וטרמפולינת ענק.


עוד דבר חשוב לא פחות הינו מיקום הצימר. במידה ובחרתם יעד מסוים לטיול ולכן בחרתם בצימרים למשפחות בגליל המערבי חשוב שהצימר יהיה בקרבת המקום מהסיבה הפשוטה שיכול להיות שתסיימו את היום מאוחר ולא תרצו להיגרר בנסיעה ארוכה עד לצימר אחרי יום מפרך ומעייף, לא מומלץ. אל תתביישו לשאול את בעלי הצימר אודות אטרקציות באזור, הם יכולים לעזור יותר מכל אתר אינטרנט על בסיס ניסיונם האישי וחוות דעת של אורחים נוספים ששהו אצלם.


%@%@%p-6958x


מקומות מומלצים לטיולים משפחתיים:


מערת הקשת – ממש על יד קיבוץ אדמית שבגליל המערבי קיים מסלול מרתק של מערת הקשת ומערת נמר הנמצאים סמוך אחד לשני ומספקים חווית שטח מרהיבה. המערה, שעם השנים התמוטטה ושרדה בצורת קשת יפהפייה, מספקת לנו מסלול הליכה נעים מול הנוף הגלילי ובנוסף מאפשרת לעשות סנפלינג מאתגר מנקודה הגובה שלה עד לתחתית. 


מערת נמר – סמוך למערת הקשת נמצאת מערת נמר שאליה צריך להגיע ערוכים מראש עם פנסים. המערה הינה מערת נטיפים ולכן חשוכה מאוד, ישנם קטעים צרים ותאלצו לזחול ולטפס בסולמות, במשך שנים חדרו מים לסדקי המערה והמיסו את סלע הגיר וכך נוצרו הנטיפים, חוויה מרהיבה ביותר. חשוב לזכור לא להיכנס למערה בעונת החורף שכן עטלפים מתגוררים שם, אז פחות נעים.


נחל כזיב – מסלול נעים ונוח עם מים שזורמים כל השנה, נחל כזיב אחת מהאטרקציות ומסלולי הטיול המשפחתיים והמהנים ביותר. לנחל כזיב יש כניסות רבות משום שהוא עובר ביישובים רבים באזור, תוכלו לבחור את הכניסה שמתאימה לכם בהתאם ליכולת ההליכה שלכם במסלול, תוכלו גם להגיע ישירות לנחל עם מקומות מוצלים לפריסת מחצלת במים או שתעדיפו את מסלול ההליכה עד לנחל היפה.


יש עוד המון מסלולי טיול שהיינו ממליצים לכם עליהם אבל פשוט זה לא יגמר. העצה שלנו – תגיעו לצימר, תפתחו את חוברת הגליל עם אטרקציות, פעילויות ומקומות מעניינים, בקשו המלצות מבעלי הבית ותכננו את הטיול המשפחתי שלכם כמו שצריך.



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים