ט"ו בשבט הגיע חג לאילנות- חוגגים עם הילדים במגוון אירועים.

מאת: צוות התוכן של צימרטופ16-01-2018
ט"ו בשבט הגיע חג לאילנות- חוגגים עם הילדים במגוון אירועים.

תחילת השנה היא תקופה של גשמים ושל התחדשות הצמחייה והעצים, וזה זמן מצוין לנטיעות עם הילדים ולעודד אותם להתחבר אל הטבע ולדעת ולהבין כמה חשוב לשמור עליו וקצת לצאת מהטאבלטים.


אז ליקטנו עבורכם מגוון פעילויות לכבוד ט"ו בשבט שחל ב-30.1.18 שתוכלו ליהנות מהם ביחד עם כל המשפחה ולשלב אותם גם עם חופשה לא יקרה בצימרים זולים לכל המשפחה חוויה שתעצים את כל החוויה ותשדרג את האווירה של הביחד.


1.נטיעות משפחתיות של ק"קל בכל רחבי הארץ-  הפעילות תתחיל ב-26.1.18 ותימשך גם במהלך חודש פברואר היא כלולה ברישום אך אינה כוללת תשלום , היא כוללת נטיעות, סדנאות יצירה , הסברים לימודיים וחוויתיים על העצים והשתילים, תוכלו ליהנות מפעילות זו בחינם ברחבי הארץ רק תתעדכנו באתר ק"קל ותירשמו . 


בסוף היום שתחזרו עייפים ומרוצים תמיד תוכלו להזמין לכם צימר זול לכל המשפחה כדי לישון להעביר חוויות על כל היום הנפלא שעבר ואולי לצאת לפעילות נוספת או לטיול בבוקר.


2.חגיגות טבע במוזיאון הפתוח בתפן- המוזיאון מזמין אתכם לחגוג אתו יום הולדת לטבע, בין כותלי המוזיאון תוכלו ליהנות משעת סיפור של "חנן הגנן" , סדנאות יצירה של מחזור חפצים והכנת אדניות פרחים, כמו כן סיור בגן הפסלים, האירוע הכיפי והמהנה לכל המשפחה יערך ב-27.1.18 בשבת ויעלה 35 ₪ החל מגיל 3 , המוזיאון נמצא בגליל המערבי כך שתוכלו להתארח בצימר משפחתי באזור הגליל המערבי וליהנות מספ"ש קסום של חיבור לטבע ולאדמה.


בבין זריחה לשקיעה תוכלו ליהנות מבריכה פרטית מחוממת ומקורה (בחורף אוקטובר-אפריל) לכל סוויטה


3.חוות דרך התבלינים בבית לחם הגלילית– חוות התבלינים מזמינים אתכם לחגוג ט"ו בשבט תחת הכותרת "מתחברים לטבע" , חוץ מזה שמדובר במקום מקסים באזור הגלבוע היפהפה , הילדים יוכלו ליהנות מפעילויות כיפיות בסימן ט"ו בשבט הכולל סיור בטרקטור ושתילת צמחי תבלין בשדות התבלינים, ומגוון סדנאות של הכנת חטיפי בריאות , הכנת עציצים, ומוביילים כל פעילות כרוכה בתשלום סמלי של בין 20-45 ₪ למעט סיור רגלי בשדות גידול התבלינים שאינו כרוך בתשלום. 


באזור הגלבוע תוכלו למצוא אפשרויות לינה רבות ומבחר של צימרים זולים למשפחות . האירוע יתקיים בתאריכים 27.1.18 , 3.2.18 ו-10.2.18 


סדנת הכנת עציצים


4.פארק התיירות דרך העץ בשדמות דבורה- בדרך העץ יערך פסטיבל ט"ו בשבט בכל השבתות אשר בחודש פברואר , וזה יהיה כולל נטיעות בשיתוף ק"קל, נסיעה ברכבת לסיור שקדיות, סדנה ליצירת צעצועים עוד בפארק סדנת תיפוף , פארק אתגרי, קרטינג פדלים ועוד בואו ליהנות מיום מהמם עם כל המשפחה.


מומלץ להתעדכן במידה ומזג האויר יהיה גשום וסוער עם הפארק או המתחם.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים