7 דרכים ליצור אווירה משפחתית שמחה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ22-11-2018
7 דרכים ליצור אווירה משפחתית שמחה

כמה פעמים אמרתם לעצמכם שאתם חייבים קצת זמן איכות משפחתי? זה קל מאוד לומר אך הרבה פעמים קשה ליישם. בני הבית יכולים להיות בעלי סדר יום שונה ולכל אחד יש את תחומי העניין האישיים שלו מה שיכול הרבה פעמים להקשות על המשימה. תוסיפו למשוואה גם את השגרה העמוסה ואת ההתחייבויות הקודמות ותקבלו מכשול שרוב המשפחות פשוט לא מצליחות להתגבר עליו. אז מה עושים? מפנים יום, יומיים או אפילו שבת ומתכננים משהו משפחתי שכולם לוקחים בו חלק. אספנו שבעה רעיונות מעולים שיעשו לכם אווירה משפחתית שמחה וטובה בתוך הבית ומחוצה לו.

לפניכם  הדרכים:


1. קולנוע – סרט יכול להיות רעיון נפלא להעביר את הזמן והוא יכול לתרום לכולכם נושא שיחה משותף. אם אתם חובבי קומדיה, סרטי האנימציה יתאימו לכם במיוחד ולסקרנים והאנרגטיים בטח לא יזיק איזה סרט אקשן טוב.

2. מסעדה – זה אולי נשמע בנאלי, אבל לא תאמינו כמה משפחות סביבכם פשוט לא מצליחות לגרום לזה לקרות. המסעדה היא מקום שבו פאן, פנאי ואוכל נפגשים ולשם שינוי לא במטבח הביתי. חוץ מזה, אנחנו בטוחים שאף אחד מכם לא יסרב לקינוח...

3. מרכז ספורט אתגרי – הנה משהו שכנראה לא היה הדבר הראשון שחשבתם עליו. כאן אפשר להשתולל, ליהנות מאטרקציה חדשה ולאתגר את הגוף בשלל אומגות, קירות טיפוס, מתנפחים ואפילו בריכת כדורים.

4. חופשת צימרים עם הילדים – תגידו, מה אכפת לכם לברוח ליומיים מהחיים הרגילים, לפנות לכם מקום בלב מהשגרה ולנוח ביחד? צימרים למשפחות בגליל המערבי, בכנרת, בגולן ואפילו צימרים למשפחות בגליל העליון. כולם ערוכים ומזומנים לכם יחד עם כל בני הבית.

5. טיול ג'יפים – מה יותר טוב ממסע של אקשן עם נוף יפה ועצירות נשנושים במקומות מעניינים? המדריך-נהג יקח אתכם לראות את כל מה שהרגליים לא יספיקו ביום אחד של טיול וזו הזדמנות מעולה לצלם, לשוחח ובעיקר לצחוק.

6. סדנא משותפת – תגידו, לא בא לכם על תחביב או עניין חדש? סדנאות כמו בצק סוכר, אפייה ואפילו יצירה יכולות להגיע עד אליכם הביתה ולשמש כפינוק מושלם לכל המשפחה. חוץ מזה, אפשר להמשיך וליהנות מהידע שרכשתם בכל זמן נתון.

טיול לילי – אתם ממש לא חייבים להזמין צימרים למשפחות בגליל העליון כדי ליהנות מהרפתקה מושלמת תחת שמיכת הכוכבים. תנו לילדודס ללכת לישון מאוחר וצאו לסיבוב בתצפית יפה, מדרחוב או טיילת שאפשר לדלות מהם יופי והרבה מאוד עניין. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים