צימרים בצפון למשפחות עם בריכה פרטית לכל צימר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ09-07-2017
צימרים בצפון למשפחות עם בריכה פרטית לכל צימר

כשזה נוגע לנוחות שלנו, לאורח חיי היום יום ואפילו למהלך הנופש, אנחנו מעדיפים חוויות ואמצעים פרטיים שישרתו אותנו, כך מסתבר, הרבה יותר טוב. לכן זה לא מפתיע במיוחד שמתחמי צימרים למשפחות עם בריכה פרטית כבשו בסערה את עולם הנופש וכיום כל משפחה מעוניינת במקום פרטי ומפנק, יותר מאשר החוויה הקולקטיבית שריכזה בעבר את כל הנופשים סביב בריכה גדולה אחת.


אז על מה בעצם מדובר כאן?


צימרים בצפון למשפחות עם בריכה פרטית לכל צימר מחליפים למעשה את חוויית הנופש הוותיקה באזור הצפון. בעבר כל המשפחה הייתה נהנית ממתחם גן כפרי ופסטורלי הכולל במרבית המקרים בריכת שחייה מפנקת ונוף נפלא שאפשר לצפות בו תוך כדי הקפה של הבוקר במרפסת. כיום, הודות לשינויים רבים שחלו בשנים האחרונות בעולם התיירות בישראל ומחוצה לה, מתחמים רבים שינו את ייעודם והפכו צימרים יוקרתיים למשפחותהמספקים שפע רב יותר של מנוחה ופנאי לכל הגילאים. אלו המעוניינים להפוך לאקסקלוסיביים במיוחד מציעים חוויה נפרדת של בריכה פרטית מיוחדת ומרגיעה לאותה המשפחה הנופשת בלבד.


למעשה, צימרים בצפון למשפחות עם בריכה פרטית לכל צימר קיימים במתחמי נופש מסויימים מאוד – אלה השואפים ליוקרה המקסימלית ובכל מחיר. כאן המשפחה יכולה ליהנות ממרחב פרטי ואינטימי משלה, ללא הצורך לחלק את שטח הבריכה יחד עם משפחות וזוגות נופשים נוספים. יתרה מכך, אפקט הפרטיות אף גדול הרבה יותר והתחושה הנוצרת היא של חופשה בהתאמה אישית, שבה גם מתחם הגן, שלל המתקנים ואף האירוח עצמו הם בלעדיים לכם ולילדים. באופן כללי, עלותם של צימרים בצפון למשפחות עם בריכה פרטית לכל צימר היא כ-1,500 ₪ ללילה, כאשר המחיר יכול להיות גבוה יותר ככל שמדובר במקום יוקרתי יותר או בשיא העונה כשהביקוש עולה, או נמוך יותר אם מדובר במקום מפואר פחות ומחוץ לעונה. אם ברצונכם לחסוך, כדאי שתחפשו את החוויה המיוחדת יותר בימי אמצע השבוע מאשר בסופ"ש, לא בחגים ואם ניתן אף בחורף. אל דאגה – צימרים למשפחות עם בריכה פרטית רק לכם כבר חשבו על הכל והם מציעים חימום וקירוי מלאים עבור הרחצה המפנקת שלכם בימים הקרים והגשומים.


צימרים בצפון למשפחות עם בריכה פרטית לכל צימר – המלצות המערכת


אחוזת זאבי – מתחם צימרים למשפחות בכנרת הכולל 8 סוויטות יוקרה מרהיבות, לכל אחת בריכה פרטית או ג'קוזי ספא פרטי או גם וגם, תלוי ברמת הפאר שאתם מבקשים לקבל. הסוויטות הגדולות יותר מכילות אף יותר חדרי שינה (שניים או שלושה), כך שאם המדובר במשפחה גדולה המחפשת צימרים יוקרתיים למשפחות, היא תזכה כאן לפינוק, לפרטיות ולמרחב המושלמים. מתחם הגן האישי צופה אל הכנרת בשלמותה ואילו המרחב החיצוני של המתחם כולו מיועד לכל נופשי האחוזה וכולל בריכה מרכזית נוספת וסנייק בר עתיר משקאות ונשנושים מהם ניתן ליהנות לכל אורך החופשה.


הבריכה המהממת של אחוזת זאבי אשר באמנון מול נוף הכנרת


אחוזת כתמר יפרח – מתחם נופש יפהפה המונה 7 סוויטות בוטיק משגעות, לכל אחת בריכה פרטית מול נופי הגליל המערבי החלומיים. מדובר במתחם צימרים בצפון למשפחות עם בריכה פרטית לכל צימר, כאשר לכל סוויטה רמת גימור מן המעולות ביותר באזור הצפון וחלל שהייה פנימי גדול ומרווח. בכל הסוויטות למעט אחת ישנו חדר ילדים נפרד. בסביבה ניתן ליהנות משלל פעילויות, מסלולי טיול ואתרי תיירות מהנים לכל המשפחה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים