חזל"ש? קדימה לחופש באמצ"ש!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ09-10-2018
חזל"ש? קדימה לחופש באמצ"ש!

סוף סוף הגיע הזמן להניח את החופשים מאחור ולחזור לשגרה. רגע, מה? שגרה הרי זה פחות הקונספט שלנו, היות ואנחנו בעסקי החופשות והצימרים מאז ומעולם. למרות שאתם כבר מתחילים להרגיש את העומס של אחרי החגים גובר ומתנקז, אתם יודעים שבקרוב תבוא הרגיעה על מקומה וכולם ישובו לעיסוק הנוכחי, לשגרה, לתובענות, ללו"ז הצפוף. ובזמן שמחירי הקיץ זינקו והעדפתם לשלם על קייטנה במקום חופשה שלצימרים למשפחות, יש לכם ממש עכשיו הזדמנות מושלמת לצאת לחופש דווקא באמצע השבוע, לגבש את המשפחה בנחת ובמחירים נמוכים עד מצחיקים ועם המון, המון מקום, שלווה ושקט מתבקשים.

גיבוש משפחתי שקט וזול בצימרים מומלצי האתר:


רומנטיקה בגליל – מתחם נופש כפרי קטן ומקסים לכל זוג עד 3 ילדים, המורכב מחלל מרכזי איכותי עם מיטה זוגית וספת סלון נפתחת, מתחם גן עשיר ויפהפה הכולל בריכה גדולה, ג'קוזי ספא וסאונה יבשה וכמובן אירוח מעולה.

אחוזה בנוף – תרשו לעצמכם להירגע עד הסוף עם הילדודס במתחם פסטורלי למדי, הכולל 5 יחידות נופש יפות ומרווחות, מתחם גן גדול ונוף שאפשר לטבוע בתוכו מבלי להרגיש.

אצולת הכנרת – מתחם ציורי הכולל ארבע בקתות עץ אירופאיות באזור הכנרת, עם בריכה גדולה, ג'קוזי ספא ואווירה טרופית מושקעת. המתחם כולל גם אזור ארוחות מושלם עם מטבח מאובזר, מנגל ופינת אוכל גדולה.



נוף בכרם – מתחם ציורי ומשגע הכולל המון מקומות משחק והתרוצצות לילדים ושלווה כפרית מעולה להורים. שתי בקתות יפות ומטופחות בלב הטבע, עם הפנים לנוף מקסים של ארץ הגליל העליון. זהו מתחם צימרים בצפון למשפחות המציע בצידו גם סיורי יקבים רבים בסביבה ומבחר אטרקציות.

בית יאיר – מתחם נופש אידיאלי לציבור המסורתי והחילוני כאחד, המעוניינים להימצא קרוב ככל הניתן לרובע היהודי המיוחד של העיר צפת, לבתי הכנסת וקברי הצדיקים באזור וההווי המיוחד שפוקד את הרובע העתיק עם בוא חג החנוכה.

בקתות עץ נועם – רגע לפני שהגשמים מתחילים, יפה כל כך לראות את צבע השמיים המשתקף בכנרת משתנה והופך מכחול של קיץ לאפור-כסוף של חורף. בקתות נועם המשקיפות ישירות אל המים מציעות 5 צימרים למשפחות עם בריכה, מדשאה חיצונית ענקית, האט טאב לוהט וסאונה יבשה. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים