מגיעים לגליל המערבי? הנה 4 מקומות שווים לארוחת הבוקר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ15-07-2019
מגיעים לגליל המערבי? הנה 4 מקומות שווים לארוחת הבוקר

קיץ 2019 פה והגליל המערבי מסתמן כאזור התיירותי העמוס ביותר במשפחות. ובעוד שכולם יכולים להזמין את ארוחת הבוקר למרפסת הנוי או הבריכה, אפשר גם להשתדרג לאחד המקומות השווים והמפנקים שמיד נכיר לכם. אז מי יגיש לכם ארוחה במרפסת מעל קו המים ומי המאסטרים באזור שמכינים ביצה עלומה? אספנו 4 מסעדות לארוחות בוקר בגליל המערבי, שיתאימו לכל קבוצה המתארחת במתחם צימרים למשפחות  בסביבה:


המפנקת על החוף: קפה נטו, עכו


אמנם מדובר בסניף זכייני של רשת בתי הקפה המפורסמת, אבל מי אמר שהוא צריך להיות בנאלי? קפה נטו בעכו זוכה כנראה למיקום המרהיב ביותר באזור – ממש על החוף. אפשר לאכול עם נוף הים החגיגי במתחם הפנימי ואפשר גם להתמקם במרפסת או הספות על החול וליהנות מהאוויר הפתוח, הים הבריא וכמובן התחושה שאין לה תחליף.


ארוחת הבוקר המושחתת: בורדו, נהריה


נהריה היא נקודת האמצע עבור כל מי שנופש הקיץ במתחם צימרים למשפחות בגליל המערבי ולכן זמן הנסיעה עד הבורדו קצר ומתאים גם לילדים הכי רעבים וחסרי סבלנות בבית. בורדו מציעים בית קפה חלבי עם איטלקיות משובחות לצהריים וארוחת בוקר שתשאיר אתכם שבעים עד הערב. הארוחה כוללת פלטת גבינות מיוחדת ומפוארת עם הר סלט פרשי, לחמים גדולים וקפה מעולה.


המאסטרים של המיוחדות: מועדון ארוחת הבוקר, שבי ציון


לתושבי המרכז יש את בנדיקט ולצפוניים יש את אותה. מועדון ארוחת הבוקר נחשבת למסעדת ברקפסט סופר עסוקה ומומלץ להגיע אליה מוקדם כדי לתפוס מקום. בתפריט ממתינים טעמים מיוחדים, כאלה שלא כוללים "רק" חביתה וסלט אלא גם גבינות מקומיות, לחמים באפייה ביתית, ביצים עלומות בהכנה משובחת והרכבי מנות מעניינות וחדשניות שיתאימו לכל חך. בזמן שאתם בקפה השלישי, הילדים ייהנו מהמשחקייה שבגן המסעדה.

הערכית והמופלאה לאורחי צימרים למשפחות: מארג בכפר ורדים


אתם אמנם בחופשת צימרים למשפחות אבל בינינו, תמיד טוב להעניק לילדים ערך מוסף. מארג הוא בית קפה שמשלב אנשים בעלי צרכים מיוחדים ומשמש כמרחב שיקומי וקהילתי לתושבי האזור והמטיילים. המקום עטוף בצבעים שמחים ומנות צבעוניות, מציע מגוון רחב של ראשונות, ארוחות בוקר, סלטים, מאפים ומנות לצהריים חלבי בטווח מחירים ריאלי לכל כיס. מארג מפעיל לצד שולחנות הישיבה גם חנות כלי בית ומתנות מיוחדת ומקסימה שתרצו לקנות בה פשוט הכל.

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים