הבה נגלילה – חופשת קיץ משפחתית בגליל המערבי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-06-2018
הבה נגלילה – חופשת קיץ משפחתית בגליל המערבי

חופשת קיץ עם הילדים היא פתרון נפלא לתעסוקה לקטנים, אבל גם המון מנוחה לגדולים. לא תצטרכו לחפש יותר מידי צימרים למשפחות בגליל המערבי, מפני שכאן קיים ריכוז גבוה במיוחד של צימרים איכותיים וטובים המותאמים לכל הגילאים ובמיקום אטרקטיבי, ממש בסמוך לשלל האטרקציות ומסלולי הטיול בסביבה. לפניכם הצעות לאטרקציות וטיולים בסמוך ליישובים בהם הלינה מומלצת במיוחד.


מהאותנטיות אל המודרניזציה - עכו, מעלות, נהריה והסביבה

על התפר בין שתי הערים הגדולות בסביבה, יש הרבה מה לעשות. לא רק שפע של מסלולים מעניינים מחכים לכם כאן כמו גני הבהאיים, עכו העתיקה, הטיילת הנהריינית, ראש הנקרה, נחל געתון, מבצר יחיעם ומערת הנטיפים הסודית במושב מעונה – אלא גם המון פינוקי ים ורצועות חוף משגעות עם לגונות רדודות שהופכות את השכשוך לנעים ובטוח, מתחמי שופינג גדולים ומסעדות מוצלחות בתוך ובסמוך לכל אחת מנקודות התיירות הללו.


סוויטת ירח דבש-בריכה פרטית


 צימרים מומלצים בסביבה הם צימרים עם חדר ילדים נפרד, בריכה גדולה ונוף פנורמי, הניחנים באווירה פרטית ומתאימים למשפחה אחת בלבד. לרשותכם מגוון צימרים למשפחות בגליל המערביובאזור זה הנחשבים למומלצים ביותר, כאשר הטובים שבטובים נמצאים במושבים "על הדרך" כמו בן עמי, מעונה ועין יעקב בעלי הניחוח הפרטי-יוקרתי.


המושבים הפסטורליים ממצפה הילה ועד ראש הנקרה

סוף המדינה שמאלה, ממש מעל רצועת החוף הצפונית הנפלאה ושופעת הנקרות, מסתתר הנוף היפה ביותר. כל צימר כאן יזכה אתכם במחזה מהפנט בפתיחת דלתות המרפסת והאווירה הכפרית-גלילית נמצאת בשיאה. בסביבה קיימים מערת קשת, פארק גורן, נחל כזיב, נחל שרך, נחל בצת ושלל תצפיות נוף מרהיבות.

צימרים משפחתיים באזור זה נמצאים כמעט בכל אחד מהמושבים בסביבה: מנות, גורן, נטועה, יערה, שומרה, אבן מנחם, אלקוש ועוד – חלקם פרטיים לחלוטין וחלקם בעלי מספר יחידות נופש, המבטיחים פה אחד איכות ושירות בעלי 5 כוכבים והתאמה מלאה לכל הגילאים.


ממורדות השלגים של בית ג'ן ועד הירוק של כפר ורדים

אין ספק שחלק זה בגליל המערבי מהווה במידת מה את האיכות המרבית בתחום הנופש הצימריסטי בישראל. רבים רואים בכפר ורדים כאחד המקומות הטובים לבקר בהם בגליל וחוזרים אליו שנה אחר שנה. בסביבה נמצאים בית ג'ן המושלגת בחורף, פארק התעשייה תפן, שביל נורמן, מיצד האבירים, שמורת בריכות צוריאל, שביל הואדי הקסום ועוד. סביב כל אלו ניצבות מסעדות מעולות ונופים רומנטיים.

צימרים למשפחות בסביבה מומלצים בעיקר במושבים כפר ורדים, חוסן, צוריאל ופקיעין, הנחשבים למסבירי פנים עבור קהלים שונים ומסוגלים להתאים אישית את החופשה בהתאם לצורך הנופש. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים