השלג פה! אתם באים?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ24-01-2019
השלג פה! אתם באים?

מראה מדהים, משחקי שלג ותחושת חורף אמיתי הם על קצה המזלג היתרונות העצומים של צימרים למשפחות בשלג שפוקדות מידי חורף את צפון רמת הגולן ונהנות יחדיו מהשטחים הלבנים הנפלאים. מעבר לאתר החרמון שבו ממתינות לכם גם אטרקציות רבות לכייף איתן, אפשר לצאת ולטייל גם באתרים סמוכים ויפים כמו יער אודם ויער האיילים, עין זיוון, מרום גולן, קיבוץ אורטל ונווה אטיב. 

מהן האטרקציות שמחכות למשפחות בשלג?


כאמור, כל מי שמחפש צימרים למשפחות בצפון הגולן ישמח ליהנות מאתר החרמון הנפלא, שבו אפשר לעלות ברכבל אל הפסגה בעלת השלגים הכבדים יותר, ליהנות ממזחלות שלג ומזחלת האקסטרים, גלישה במדרונות ולאחרונה גם sky riderהמהווה מעין מתקן ריחוף מעגלי מדליק, בדומה לפארקי השעשועים הגדולים.

מי שמעוניין לנצל את ההגעה גם להרפתקאות אחרות, מוזמן לקטיף דובדבנים עונתי מקסים ונפלא שבו כל משפחה תקבל סל ותסייר באופן עצמאי בין עצי ושיחי הפרי השונים. לרוב לא רק דובדבנים ניתן לקטוף אלא משלל פירות החורף הגדלים במקום. את הקטיף תוכלו למצוא כמעט בכל אחד מהמושבים, גם בתוך נווה אטיב עצמו. ניתן גם לשלב פינוק מתוק ומחמם על ידי ביקור במפעל השוקולד "דה קרינה" בקיבוץ עין זיוון ולהכין יצירה שוקולדית נפלאה משלכם. אפשרות נוספת היא הצטרפות לטיול ג'יפים חווייתי עם ארוחת צהריים, או טיול במסלולי ההליכה הרבים שמציע האזור. בין לבין אפשר לעצור לצילומים, בניית איש שלג והתחפרות בסגנון "מלאך".

משפחה נהנת בשלג

 טיפים למשפחות עם ילדים קטנים

הכלל הכי גדול שצריך לזכור לגבי צימרים למשפחות וטיולים בשלג הוא שלהבדיל ממה שנדמה לנו, הילדים עלולים לא לשתף פעולה. אם קר להם מאוד או מוזר להם, סביר להניח שלא יבלו כפי שאתם חושבים. היות והשלג הוא נדיר וחדש עבורם, לא בטוח שהם יבינו כיצד אפשר להתנהג בו ומדוע כיף כל כך לערום כדור שלג לזריקה אחד על השני. נסו להכין את הילדים מראש, לספר להם על השלג ולחשוף אותם למגוון האפשרויות, לשקף מצבים אמיתיים כמו טמפרטורה קרה ואיסור להוריד כפפות, סבלנות בפקקים או העומסים, שיתוף פעולה עם הוראותיהם של אמא ואבא ועוד.דאגו ללבוש חם הכולל מספר שכבות עבות ואטומות והצטיידו לכל יום טיול במים לשתייה מרובה.

הגולן כבר מחכה לכם. נו, יצאתם?

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים