צימרים משפחתיים עם בריכה – כך תדעו לבחור אותם נכון.

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-06-2017
צימרים משפחתיים עם בריכה – כך תדעו לבחור אותם נכון.

מכירים את המשפט "לא כל הנוצץ זהב?" בעולם הצימרים הוא הופך לביטוי חובה ששגור בפני כל מטייל שמגיע לכאן ללינת לילה או יותר. בעצם מה שזה אומר במקרה שלנו, זה שתמונות יכולות להיות מחמיאות מאוד ולעשות הרבה חסד למקום שאתם מעוניינים להזמין, אך במציאות הדברים לא תמיד נראים דומה. ולא בגלל שמישהו נוטה לזלזל בכם או לעבוד עליכם חלילה – אלא כי תמונות מעצם היותן, מסוגלות לשדר דברים באור שונה. כן, גם הצלם לרוב הוא אדם מוכשר במיוחד.


אז איך בעצם בוחרים צימרים משפחתיים עם בריכה? בריכה כזאת שתספיק לכולם ועדיין ישאר מקום למזרון הים או המצופים של הילדודס, כזאת שיש לה גדר בטיחות או הגבהה וגדר מסביב להגנה על הפרטיות? ניתן לומר שמתחמי צימרים משפחתיים עם בריכה מחולקים לסוגים שונים, כאשר לבריכה גודל, חומר וצורה משלה. אך פעמים רבות לא הבריכה קובעת את האיכות לבדה, אלא פרמטרים נלווים וחשובים לא פחות כמו נראות מתחם הגן, הגבולות הברורים (או שלא) של מתחם הנופש, הנוף והניקיון. ואת אלה משפחה יקרה, אנחנו כאן כדי ללמד אתכם בדיוק איך לבדוק.


טיפים לבחירה נכונה של צימרים משפחתיים עם בריכה


ממבט על תמונות המקום, אפשר להבין מספר דברים חשובים: ראשית, האם נעשתה כאן השקעה ממשית. לא כזו שהשתדלה לשתול כמה פרחים ועצים בצדדים, אלא נראות של מקום מודרני, עדכני וחדיש, גם אם הוא בעצם שועל ותיק בעולם הצימרים. מתחם גן עדכני מלמד אותנו על עקביות של בעלי הצימר ברמות התחזוקה והניקיון, כמו גם התאמת המקום לצרכי הנופשים שמשתנים עם השנים. לאחר מכן, כדאי לבחון את סביבת הבריכה עצמה – האם כוללת מדרגות גישה רחבות או סולם צר? האם יש צורך לטפס אליה כתוצאה מהגבהה קיימת (מעולה לילדים, מקשה על הקשישים)? ומה לגבי גדר או מעקה בטיחות? צל מעל המים או פרגולה מוצלת סמוכה? רחבת בטון מונעת החלקות או דק שיש לפסוע עליו בזהירות? האם זהו מתחם צימרים עם בריכה מחוממת ומקורה שיעיד על השקעה נוספת? כל אלו ועוד ילמדו אתכם איזהו המקום הכובש את אורחיו.


מותר לכם גם קצת להתפרע


הבריכה הגדולה אל מול הנוף באחוזה בחד נס


אם אתם מזמינים צימרים משפחתיים עם בריכה ובכל זאת מעוניינים לקבל קצת יותר מהחוויה שלכם, כדאי לבדוק גם את תכולת המקום. מתחם צימרים משפחתי וטוב יזכה אתכם גם במטבח חיצוני/ פנימי גדול לבישולים, סאונה או מתחם צימרים עם ספא למשפחות שמתאים ליותר מזוג אחד. חשוב לציין שככל שתכולת המקום הולכת וגדלה, ייתכן וגם המחיר יעלה אך כשמדובר בחופשה שנתית או כזו שמתרחשת רק פעם ב... עם כל המשפוחה, אפשר להרשות לעצמכם טיפה להתפרע. את המקום המושלם שלכם כדאי לחפש בעיקר באזורים הידידותיים יותר למשפחות. צימרים בגליל המערבי למשל מכילים שטחי גן גדולים למדי, כך שההפרדה מיחידה ליחידה נשמרת וכמות האטרקציות הסובבות גבוהה. גם באזור הכנרת ניתן למצוא לא מעט צימרים משפחתיים עם בריכה בקרבת החוף ובהתאמה אישית לכל משפחה. אם אתם כאן מעבר למסגרת החופשה הרגילה, כלומר חוגגים אירוע מסוים – תוכלו להתייעץ עם בעלי המקום ולסכם על תוספות מיוחדות כמו זר פרחים, קישוט בלונים בתוך הצימר האישי של החוגג/ת ותפנוקי אקסטרה כמו מגשי פירות חתוכים, אלכוהול ומשחקים מהנים לכל הקטנטנים. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים