תתעוררו! שבועיים אחרונים לחופשת חורף בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-03-2019
תתעוררו! שבועיים אחרונים לחופשת חורף בצפון

איך יודעים שבא אביב? מסתכלים סביב: המארחים מסירים את קירוי החורף החמים התחלף במתחם בריכה פתוח והעלויות מתחילות לעלות. אם חשוב לכם לנצל בזריזות רבה את ימי החורף האחרונים כדי לקבל חופשה זולה עם הילדים, השבועיים הקרובים הם ההזדמנות שלכם. אז ממי מזמינים ואיך מבררים את כל הפרטים הכי מהר שאפשר?

בחירת צימרים עם מתחם חורף דרך סינון האתר


דרך סינון האתר תוכלו לקבל את כל המקומות השווים שמעניינים אתכם. לרוב מתחמי הנופש בדירוג איכותי עד יוקרתי, יש בריכה מחוממת ומקורה ששווה לכם לנצל. קודם כל – מפני שבריכה מחוממת פירושה שחרור השרירים התפוסים אבל גם בגלל המחיר, שיוסיף לעלות ככל שחול המועד הולך ומתקרב. וכשהקירוי נפתח, איתו גם הנהירה המונית של רבבות המזמינים שלא תשאיר לכם הרבה מקומות שקטים ופרטיים ליהנות בהם בבלעדיות מהבריכה.

כך תמצאו צימרים עם שני חדרי שינה


משפחות שחשוב להן לקבל צימרים עם חדר ילדים נפרד, יצטרכו לחפש חדר שינה + סלון או שני חדרי שינה באותו הצימר. לכן התמקדו מראש בסוויטות הפרטיות (אלה עם הבריכה והג'קוזי ספא הפרטיים) או בצימרים שיש להם מספר יחידות נופש (שלוש ומעלה). אחת היחידות במתחם תמיד תהיה משפחתית גדולה וכדאי להזמין אותה כדי לספק עוד מרחב תנועה איכותי וטוב לילדים.

חדר שינה נוסף לילדים


סוף עונה שווה הנחה?


הזמנת צימרים למשפחות לעולם תחייב בתשלום נוסף על ארוחת הבוקר, אך דווקא עכשיו, כשמרבית מתחמי הנופש נתונים לתקופת ביניים מדשדשת יחסית, תוכלו למצוא לא מעט דילים, הטבות ומבצעים שיבטיחו לכם עוד ועוד אקסטרות ופינוקים ללא תוספת תשלום. כדאי לשאול האם יש הטבה לגבי ילד שני, או הנחה על לילה נוסף וכמובן מאחר ויש לא מעט צימרים פנויים כרגע, תוכלו להיות ספונטניים לגבי ההזמנה ולהבטיח מקומות גם בטווח זמנים קצר – מעכשיו לעכשיו.

בררו לגבי מתחם הגן והפעילויות בסביבה


אל תשכחו לבדוק האם קיימת בריכה מחוממת ומקורה במרחק לא גדול מידי מפנים הצימר, מפני שמזג האוויר הקר עדיין לא יאפשר מכם להתהלך בכיף בבגדי ים ומגבות. זה גם הזמן לבדוק לגבי ג'קוזי ספא וסאונה מחממים לא פחות וכן לברר מה עוד קיים סביבכם כמו טיול טרקטורונים שווה בבוץ החורפי מסעדה טובה לצהריים ותצפית נוף מדהימה שתציג לכם בפעם האחרונה החורף את הצפון הירוק, המרהיב והפראי. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים