טיולי קיץ למשפחות- יעדים מיוחדים בארץ ובחו"ל

מאת: צוות התוכן של צימרטופ03-04-2018
טיולי קיץ למשפחות- יעדים מיוחדים בארץ ובחו"ל

הקיץ מגיע החופש לבחור


בואו נתחיל עם העולם, כי אין מה לעשות- ההיצע שם הרבה יותר גדול, המקומות מתפרשים על פני שטחים נרחבים יותר והאטרקציות מיוחדות בהחלט! כמובן שלבסוף לא נקפח את מדינתנו הקטנה שגם בה ניתן למצוא מקומות מיוחדים עם נופים ואטרקציות נהדרות, ואירוח מפנק בצימרים למשפחות או וילות אירוח יוקרתיות.


 כפר נופש בהולנד:


הולנד, הולנד, הולנד, כמה אפשר לשמוע עלייך ורק לקנא בתושבייך? מסתבר שאפשר ושזה לא יגמר בקרוב, אבל במקום לקנא- אפשר לבקר!

בלב יערות מטופחים, ירוקים ומלבלבים תמצאו כפר נופש הולנדי שפשוט לא תרצו לצאת ממנו. מה יש בכפר? מתקני שעשועים מרהיבים, פארק לילדים, בריכות שחייה מפוארת, מגרשי טניס מקצועיים, מיני גולף, משטח כדורעף, מגרשי כדורגל וכדוריד, השכרת אופניים לטיול בטבע ומסיבות משגעות במועדון לילה. יש פה כל מה שחופשה משפחתית צריכה ואפילו יותר מזה. בדרך כלל כשאתם מגיעים לחופשה עם הילדים הקטנטנים בני 3 ומעלה התעסוקה שתמצאו להם לא תתאים לילדים הבוגרים יותר בגיל ההתבגרות או אפילו אחרי צבא! כאן, יש פתרונות לכולם, גם לקטנים, גם למתבגרים, גם לבוגרים וגם להורים! 


וילת החלומות של פלורידה:


ארה"ב היא ארה"ב ואנחנו יודעים שיש בה המון לעשות, בשכונת מגורים מאובטחת נמצאת וילת מגורים מפוארת בעלת שתי קומות כאשר הכניסה אליה הינה מתוך בניין בו נמצא שומר וכניסה לבניין הינה לדיירים בלבד, מה שגורם לחופשה בטוחה כבר עם הגעתכם למקום. בוילה המפוארת תמצאו 6 חדרי שינה מפנקים, 4 חדרי רחצה, בריכת שחייה פרטית בחצר הבית וספא מפנק. בנוסף, תיהנו מחדר משחקים עשיר בו שולחן סנוקר ומשחקים שונים לילדים... ושיא השיאים- שיחות בינלאומיות חינם! לא תצטרכו לחפש ווי פי או להסתמך על קליטת האינטרנט באזור, תוכלו להתקשר ליקיריכם בארץ בכל זמן וללא עלות! צימרים למשפחות אולי זו לא ההגדרה המדויקת... אך הוילה עונה על כל הצרכים של משפחה בחופשה.


כפר הולנדי ציורי


עכשיו הגיע הזמן לחזור קצת לארץ... בכל זאת, הסיכוי שנטוס לחופשה כל המשפחה קטנה יותר מאשר לארוז מזוודה לעלות על ההגה ולהגיע תוך כמה שעות למקום אירוח מפנק.


אחוזה מפנקת שיש בה הכל- פול ויו:


במושב מנות שבגליל המערבי נמצאת וילת אירוח ענקית ומפוארת שעונה בדיוק על ההגדרה צימרים למשפחות עם בריכה פרטית. נתחיל ממתחם החוץ בו תיהנו מבריכת שחייה מפוארת וגדולה שמחוממת בעונת החורף, ג'קוזי עגול ומפנק מחכה לכם בפינת הגן, שולחן סנוקר, פינות ישיבה מעוצבות וגולת הכותרת הינו וול וידיאו- קיר וידיאו ענק הנמצא בסלון האירוח המוקף קיר זכוכית המשמש צפייה גם מתוך המים, הקיר מחובר מ-9 מסכיLCD  איכותיים ובעל מערכת שמע הניתנים לשמיעה גם במתחם החוץ! 3 חדרי שינה מאובזרים ו-2 חדרי רחצה יחכו לכם במתחם! פול ויו וילת אירוח מפנקת ומפוארת חוויה לכל המשפחה.



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים