צימרים מומלצים למשפחות עם בריכה – רעיונות לבילוי עם הילדים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ01-10-2017
צימרים מומלצים למשפחות עם בריכה – רעיונות לבילוי עם הילדים

רוב המשפחות עם הילדים מעדיפות מתחם צימרים מומלצים למשפחות עם בריכה למסגרת הנופש שלהן, בעיקר מפני שהבריכה היא בדרך כלל אופציית הבילוי הכי טובה ויעילה עבור כולם. הבריכה  האיכותית והגדולה היא גם הסיבה המרכזית שבכללה מוזמנים המון צימרים יוקרתיים למשפחות. זאת אפשרות טובה לנוח, לשוחח ולהירגע, בזמן שהילדים יכולים להיות עסוקים במים רוב הזמן. אך מה עושים כשהילדים ממצים את הבריכה, מאבדים את הסבלנות ואף חייבים לצאת למנוחה בחוץ כדי לשמור על בריאותם ובטיחותם בשעות החמות? הורים רבים שהזמינו צימרים מומלצים למשפחות עם בריכה סיפרו לנו שהילדים בשלב מסוים (ברוב המקרים במהלך היום השני) פשוט "איבדו את זה" והצליחו להוציא גם את ההורים הרגועים והנינוחים משלוותם. אז מה עושים כדי לשמר אווירה מהנה ורגועה למהלך כל ימי הנופש? הנה כמה רעיונות להפעלות מדליקות עם הילדים מבלי לעזוב את המתחם.


צימרים מומלצים למשפחות עם בריכה – רעיונות למשחקים ופעילויות מחוץ למים


זה בכלל לא משנה אם לקחתם צימרים זולים למשפחות או יוקרתיים מאוד – בכולם תוכלו ליישם בדיוק את אותם הרעיונות. ואין טוב יותר מרגע של משחק או פעילות משותפים יחד! מדובר בסופו של דבר בגיבוש משפחתי וקבוצתי, שגם יחלק את זמני הבריכה בצורה שלא תימאס מהר. הפעילות שרוב המשפחות הכי נהנות ממנה היא... טריוויה! אפשר להושיב יחד את כל המשפחות להפסקה מהבריכה במקום מוצל ולהתחיל בחידון. אפשר לשחק כטורניר משפחות או יחידים, לתת לכל משתתף משרוקית או רעשן למענה לתשובות ולהעביר שעה וחצי – שעתיים של הנאה מושלמת. המשחק יכול להתקיים בזמן שאחד המבוגרים כבר מכין את ארוחת הצהריים/ ערב ולהרוויח כך זמן רב של הנאה טובה לא פחות. אופציה נוספת היא כמובן ערב סרט מהנה. בהרבה צימרים למשפחות עם בריכה קיימת האפשרות לתלות מסך לבן ולהקרין סרט לכל המשפחה. גם המהלך הזה יכול להשאיר את הילדים בפעילות מתונה ונעימה, שתשאיר למבוגרים את האופציה לקשקש בצד. עוד רעיון הוא ארגון עמדות יצירה עם ציוד שהכנתם מראש: חוברות צביעה ועבודה, טושים, מדבקות ועוד. אולם הגיבוש המשפחתי המושלם יוכל להיות בצורת "חפש את המטמון" ברחבי המתחם, כך שניתן לחלק את הפעילות למשפחות קטנות, הורים נגד ילדים, קבוצות מעורבבות שהגרלתם ועוד ועוד...


%@%@%p-11012x


חלוקת עבודה נכונה תפתור כל בעיה


גייסו את כל המבוגרים לטובת ההפעלות והגדירו לכל אחד מהם תפקיד או זמני "תורנות" קבועים: השגחה בבריכה, אחריות על עמדת היצירה, פיקוד על ארוחת הצהריים וכד'. מומלץ להימנע מארגון פעילויות כמו טורניר סוני או משחקים בסמארטפון שינתקו את בני המשפחה אחד מהשני ולא יאפשרו זמן גם לפעילויות מיוחדות ושונות כמו אלה שהזכרנו. תוכלו להכתיר מארגנים ספציפיים בנוגע לזמני ההשכבה, הארוחות וגם הטיול המתוכנן מחוץ למתחם. זה בכלל לא משנה אם אתם בוחרים צימרים למשפחות ברמת הגולן, כנרת או גליל – ההנאה של המשפחה תלויה אך ורק בכם וביכולתכם להפוך את החופשה ממהנה למושלמת ובלתי נשכחת, כזו שכל המשפחה תמשיך לדבר עליה גם חודשים אחר כך ואף תצפה לסיבוב החוזר. באתר שלנו קיימים עשרות צימרים מומלצים למשפחות עם בריכה בהם תוכלו ליישם את ההמלצות שלנו, להוסיף חדשות משלכם ובעיקר להתגבש, להתרענן וליהנות יחד – גם ברגעים שאף אחד לא נמצא במים. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים