מה עדיף – חופשה משפחתית בארץ או בחו"ל?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ12-06-2018
מה עדיף – חופשה משפחתית בארץ או בחו"ל?

איך לבחור נופש משפחתי?


כל חופשה משפחתית נסגרת כתוצאה ממערכת שיקולים אישית. הדברים שמתאימים לכם, לא בטוח שיתאימו למשפחה אחת ותנאי חופשה או רמת אירוח מסוימת שאתם מעדיפים, היא לאו דווקא אותה הרמה שכולם מחפשים. ומכיוון שממילא קיימים חמישים גוונים של נופש משפחתי, הכנו עבורכם את אפשרויות החופשה בארץ ובחו"ל לפי קטגוריות קלילות שיקלו עליכם את קבלת ההחלטה.


המחיר!


נכון, בחירה בסופ"ש צימרים למשפחות בצפון יקרה יותר מאשר שהות במלון אירופאי, אבל מכאן התקציב הוא בהתאם לסוג הטיול שאתם מתכננים: מסלול הליכה באחד הנחלים או ההרים בסביבת הצימר יעלה את דמי הכניסה בלבד (עד 50 ₪ ברוב אתרי רשות הטבע והגנים),, או שהוא בכלל חינם. הצגת ערב, שופינג ואטרקציה מושקעת בחו"ל לעומת זאת, יכולים לעלות הרבה יותר. וביורו. ההמלצה שלנו – חשבו על מהלך הנופש, על אופן הבילוי ועל התקציב הכולל שתידרשו לשלם בכל אחת מן האפשרויות. 


האוכל!


דבר אחד לא ניתן לקחת מאיתנו הישראלים והוא איכות המזון. יש לנו לשון רגישה מאוד לטעמים ועל כן אנחנו נחשבים לאניני טעם ולמביני דבר בקולינריה. פעמים רבות ארוחות הבוקר או הערב המוגשות במלונות וצימרי חו"ל אינן תואמות את ההרגלים שלנו, דבר שבחופשה עם ילדים יש להתחשב בו רבות. סוגיה נוספת נוגעת לשומרי הכשרות שבינינו, שבארץ אינם מוגבלים מהבחינה הזו, ביחס למרבית האפשרויות הקולינריות מעבר לים. 


הבריכה!


רזורט יווני מפנק על החוף, בדרך כלל יכיל בריכה ענקית שהעין לא מצליחה לתפוס במלואה וזאת לעומת צימרים למשפחות עם בריכה בצפון היפה שלנו, שלא יכולות להתחרות במפגן הגרנדיוזיות הזה בשום צורה. הבריכות החו"ליות ידועות גם במתקני מים ומבחר אזורי רחצה למבוגרים וקטנטנים, צורות ישיבה רבות לצד הבריכה ושירותי הצלה פעילים לאורך כל שעות היום, לרבות מזנוני אוכל, הפעלות לילדים ומלתחות קרובות. צימרים למשפחות בצפון כאמור, בהחלט לא יכולות להתחרות בכל אלה, אך הן מציעות לאורחיהן את האפשרות ליהנות מהבריכה בפרטיות מוחלטת, ללא אנשים נוספים מסביב.


בריכה וספא פרטיים לסוויטה בשלווה עילאית


הפרטיות!


ואם כבר בפרטיות עסקינן, צימרים משפחתיים בצפון נוטים לאינטימיות, לחוויית הכפר ולמידת פרטיות גבוהה, בעוד שחופשה בחו"ל לרוב עם הילדים תהיה לרוב במלון הומה אדם, אלא אם בחרתם להשכיר דירה ובמצב זה מתבטלת עבורכם האפשרות לתנאי בריכה וארוחות. אמנם הצימר הסמוך אליכם יכול לאכלס משפחה נוספת, אך אין זה אומר שתפגשו זו בזו בהכרח ותוכלו לבלות בנחת עם האהובים שלכם. 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים