עשה ואל תעשה: איך מזמינים צימרים בכנרת עם בריכה ומזהים את הסכנות הבטיחותיות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ28-05-2017
עשה ואל תעשה: איך מזמינים צימרים בכנרת עם בריכה ומזהים את הסכנות הבטיחותיות

החלקות, נפילות, חתכים, שברים... המון תאונות קטנות ומזיקות יכולות לקרות לנו בסביבה הביתית בעקבות חוסר תשומת לב או תזזיתיות של בני הבית. על אחת כמה וכמה הנושא רגיש כאשר מדובר בחופשה שלכם, בה המרחב הביתי הרגיל שונה מהרגיל, הרצפות או המדרגות שאנו בלתי מורגלים אליהם, המשקופים, המעברים בין החדרים, הדקורציה מזכוכית ואפילו שטח הבריכה – כולם עלולים להיות פוטנציאליים לפציעות קלות עד חמורות שיגרעו מהבילוי הנעים שתכננתם תוך שניות אחדות.


משפחות רבות הבוחרות בצימרים כאופציית הנופש האטרקטיבית ביותר לאורך השנה וגם במועדים ספונטניים יותר (כמו צימרים פנויים לסופ"ש הקרוב למשל), מעדיפים להשכיר צימרים בכנרת עם בריכה. הנוף, השלווה, האווירה הפסטורלית והחופים קורצים למשפחות רבות עם ילדים, בעיקר הודות לחוויות המים הטמונות באזור והאטרקציות המלהיבות שמתאימות לכל גיל. אך כיצד להימנע גם כאן ממקומות בעלי בנייה מסוכנת או מתחמי גן בלתי בטיחותיים במידה מספקת? כיצד ניתן להגן על ילדינו גם במהלך החופשה ולהעביר אותה בשקט ובשלווה ככל הניתן?


צימרים בכנרת עם בריכה – להכיר את מקום החופשה מבפנים


האחוזה בחד נס צימר למשפחות עם בריכה ענקית


לעומת צימרים למשפחות בגליל המערבי, העליון ואזורי הגולן, מתבטאים המקומות השוכנים בסמוך לכנרת בבנייה כפרית מעץ וכוללים מרחב משפחתי רב בלב הצמחייה הטבעית, לעתים מול הנוף המרהיב אל הכנרת עצמה. מקומות אלו נחשבים לוותיקים בעולם התיירות ופועלים שנים רבות, בעלי מוניטין טוב והבטחה מסורה לאיכות. אך לא בכל מקום המתיימר להציג את נתונים אלו בפני אורחיו, באמת מתבצע מעקב יעיל אודות נזקים ותיקונים שמתבצעים או לא במשך הזמן.


כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מזמינים צימרים בכנרת עם בריכה בטיחותית ומקום מתאים לילדיכם, מומלץ כפיתרון ראשוני להביט היטב בתמונות המקום המוצגות. בחנו קודם כל את חדר הילדים, אם קיים: האם ישנן מיטות יחיד או קומתיים בעלות סולם ומעקה בטיחות? מהו גודל החדר? (ברוב המקומות החדר איננו גדול ועל כן כדאי לבדוק את גודל הסלון והמטבח בהם יוכלו הילדים לבלות במרבית הזמן), האם קיימת קומת גלריה בה הילדים יצטרכו להשתמש במדרגות? לאחר מכן, בהנחה והזמנתם צימרים בכנרת עם בריכה מתוך מחשבה על המים כבילוי היומי המרכזי, בדקו היטב את דרכי הגישה למים והאם הילדים שלכם מסוגלים לגשת אליהם בחופשיות יתרה? האם קיימות מדרגות גישה למים ומעקה? עומקים שונים? הגבהה בטיחותית? ריצוף למניעת החלקות? במידה ואינכם בטוחים בכל הפרטים הקטנים הללו, מומלץ לשאול תמיד את בעל הצימר בנוגע אליהם. המארח מחוייב לספק לכם את כל התשובות בשקיפות מלאה ואם מתעורר בכם הספק – אל תרגישו מחויבים לבצע הזמנה.


מכינים את הילדים ומנחילים כללים חשובים


צימרים עם נוף גם הם עניין מבוקש מאוד וגם כאן מומלץ לשים לב היטב למיקום הצימר אל מול הנוף. האם קיימת גדר גבוהה שלא ניתן לטפס עליה? האם המקום סגור היטב ולא מאפשר גישה חופשית אל מורדות הטבע והנוף? בכל מקרה האחריות היא עליכם ורק השגחה שלכם יכולה למנוע מצבים מסוכנים. שבו עם ילדיכם לפני החופשה, הציגו להם את תמונות המקום ובקשו מהם לכבד את החוקים שתנחילו: אין לקפוץ לבריכה או לרוץ בסביבתה, לטפס על רהיטים שונים או לגרום נזק כלשהו למקום. בחרו אך ורק במתחמי צימרים בכנרת עם בריכה המשדרים בעיניכם איכות, כנות ורמה גבוהה, המלצות מעודכנות ובעיקר בטיחותיות מוחלטת מכל הבחינות לילדים וכמובן גם לכם. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים