חופשי אישי: חופשה משפחתית ששומרת על פרטיות

מאת: צוות התוכן של צימרטופ17-01-2019
חופשי אישי: חופשה משפחתית ששומרת על פרטיות

משפחת יוספי מקיבוץ במרכז הארץ רק חיפשה פינה קטנה ונעימה באזור הצפון שתאפשר לה לנוח. ההורים עובדים בשעות שונות לאורך היממה וכמעט לא מתראים, הילדים מבלים את רוב זמנם אצל הדודים שעוזרים וכולם זקוקים לזמן האיכות המשותף הזה, בלי אף אחד אחר. אלא שהמשפחה הנחמדה מהצימר השכן דפקה בדלת ללא הרף והזמינה אותם לארוחות משותפות, לטיולים, למשחק עם הילדים בבריכה ולקפה במרפסת. אז הם נענו בנימוס ואפילו נהנו, אך הפסידו את המטרה שלשמה יצאו לנופש. האם אין ברירה אחרת חוץ מלפגוש אנשים אחרים ולבלות איתם במהלך החופשה? בהחלט לא! בחיפוש מדויק ונכון של צימרים למשפחות בכנרת, הגליל או הגולן, תוכלו למצוא את המקום המושלם מבחינתכם – זה שגם יבטיח לכם את השלווה והפרטיות המתאימים. כך תעשו זאת נכון:

מתרחקים מאזורים רועשים

הדבר הכי חשוב לזכור בחופשה משפחתית פרטית הוא לחפש את הדבר שהכי מתאים לכם. צריכים שקט מוחלט ונופש בלי אף אחד? כדאי שתחפשו צימר פרטי לגמרי, כזה שאין בו עוד יחידות נופש. נסו להימנע גם ממתחמי נופש קרובים מאוד לשכונות מגורים או מבנים ציבוריים כמו בית כנסת, גן ילדים ועוד. הרעש עלול לפגוע בחוויה השקטה שחיפשתם ולגרום לכל החופשה להתעקם. אם אתם מחפשים גם את הפרטיות שלכם, ההורים, מומלץ שתחפשו צימרים עם חדר ילדים נפרד וכך לכל אחד מכם תהיה הפינה האישית שלו, בדומה לבית. אל תהססו לשאול את המארחים בנוגע לאנשים שנמצאים במתחם הנופש בזמן השהות שלכם (מנקה בריכה, גנן וכד') וודאו שבזמן האירוח רק מורשים כמו המארח עצמו יורשו להתקרב ובזמנים מוגדרים. 

בריכה בהפרדה – רעיון ממש לא רע

צימרים למשפחות בכנרת או הגליל ידועים לרוב בבריכה אחת גדולה ומשותפת לכל באי המתחם. אלא שאנשים רבים דווקא מעדיפים את הבריכה האישית שלהם. כך אין צורך להיחשף בבגדי ים בפני זרים או לחטוא בצניעות. אנשים אלה לרוב פונים אל מתחמי האירוח הפרטיים שמכילים רק סוויטה אחת עם בריכה, אך כדאי לדעת שבעקבות הביקוש הגואה לבריכה אישית, מתחמי נופש רבים מכילים גם צימר אחד הכולל בריכה או ג'קוזי ספא משלו, בנוסף לבריכה המרכזית שבמתחם. כך המשפחה יכולה לבחור את מה שמתאים לה ולנצל את שני מתחמי הגן לבילוי. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים