קיץ חם מעבירים בחופשה משפחתית מפנקת!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ16-07-2018
קיץ חם מעבירים בחופשה משפחתית מפנקת!

משנה לשנה נדמה כי המעלות של הקיץ הישראלי הקשה ממילא רק ממשיכות לטפס גבוה... החום מקשה פעמים רבות על ההתמודדות השגרתית עם היומיום שלכם במקומות העבודה והוא אף מביא עמו זנים חדשים של תשישות מיד לאחר ארוחת הצהריים, הידועה כקטלנית לערנות מוגברת לשארית היום. תוך כדי, הילדים שלכם כבר קופצים זו השעה השלישית בחצר הקייטנה, שבקרוב מאוד עומדת להסתיים. אז היכן תעבירו את המשך הזמן? כיצד תבלו קצת יחד עם יקיריכם? ומה ניתן לעשות עם המעלות הגבוהות והלחות הבלתי נסבלת?

המלצות על נופש בריכה וחצר שהילדים אוהבים במיוחד

נווה נוף שפר – אפשר להמשיך ולחפש צימרים למשפחות בצפון עד מחר. כאן במושב שפר, תמצאו את הבריזה הנעימה ביותר. זו שמגיעה אל המצח המיוזע הישר מהכנרת שמציצה אליכם באמצע קו האופק והיער הירוק שעוטף את המושב. לנווה הקיצי המדליק 4 יחידות עץ משגעות עם בריכה מדליקה ודק עץ נעים, שירות אדיב ונוף מקסים ללא גבולות.


אחוזה מעבר לאופק – אם הבריכה מבחינתכם היא הפרמטר הכי חשוב בכל חופשת צ
ימרים למשפחות המתבצעת עם הילדים, זה המקום בשבילכם! הבריכה העצומה של המתחם תתאים לכם לשעות ארוחות של רחצה ומשחקים בתוך המים, במקביל לכך שאבא יכול כבר להתחיל לסדר את הסטייקים על המנגל הסמוך. חוץ מזה גם כאן מחכות לכם 4 יחידות עץ מרהיבות עם חדרי ילדים צמודים ואווירה נפלאה.

%@%@%p-5642x


בקתות עדן רמות – אחד ממתחמי הנופש הפופולאריים והאהובים על המשפחות שמבקרות בדרום הרמה. קצת מעל הכנרת, באחד המושבים הנפלאים והחמימים ביותר לאירוח בסביבה כולה, תמצאו מתחם נופש מטופח ומושקע המציע 3 בקתות עץ ובריכה עגולה מקסימה ומפנקת, שטחי גן נעימים לקפה, מים ומנוחה בצל, רוגע מוחלט והמון פינוקים.


נועם בגליל – המון מרחבי טבע נפלאים מקיפים את המתחם ומאפשרים היטמעות כמעט מוחלטת בחיק הטבע, אלמלא המארח שיקפיד לבדוק מה שלומכם ומה חסר. המתחם היפהפה מציע 3 צימרים למשפחות באיכות טובה ובגודל המאפשר המון מרחב, עם בריכת שחייה מרכזית גדולה, גן נעים וירוק ומזג אוויר מצוין למטיילים.


סקרנים למצוא מתחמי נופש מושלמים למשפחות? אתם מוזמנים להמשיך ולשוטט באתר שלנו, להתרשם מהבריכות הגדולות שירעננו אתכם בזמן השרב ולהזמין מקום במתחמים הכי מפנקים בחבלי הצפון. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים