מסיבת פיגמות בצימר: רעיונות לפעילות בערב עם הילדים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ20-08-2019
מסיבת פיגמות בצימר: רעיונות לפעילות בערב עם הילדים

כבר מאוחר, אבל הילדים עוד רוצים להמשיך לבלות. ובינינו, אפשר להודות שהם צודקים. צימרים למשפחות זו יציאה מבורכת מהשגרה, כזו שמוסיפה הרבה עניין ואקשן. אז למה לשלוח את כולם למיטה ב-19? 

בערב האטרקציות נסגרות וכבר אין הרבה אפשרויות בילוי חיצוניות עם הילדים. גם לא בטוח ששחייה לילית בבריכה היא עסק שמתאים ונוח ליישם ולכן צריך למצוא פעילויות חלופיות. הערב הוא זמן נפלא לגיבוש וההווי המשפחתי ויאפשר לכם זמן איכות משותף שיהיה אפילו זכיר וכיפי יותר מכל טיול סוסים או איזה נחל בסביבה. הנה מספר רעיונות טובים לאורחי צימרים למשפחות שניתן ליישם בצורה ספונטנית עם הילדים בתוך הצימר:

משחקי קלפים וקופסה


מונופול, טאקי, רמיקוב, משחקי זיכרון ועוד שלל משחקי הקופסה הקיימים יכולים להיות מהנים הרבה יותר אם הם מתקיימים מחוץ לבית. האווירה השונה והניתוק מהסביבה הרגילה יכולים לגרום לילדים לתפוס אחרת את המשחק, לריב פחות, לשתף יותר פעולה וגם לספק לכם אינטראקציה טובה איתם, מה שלא תמיד קורה באמצע השבוע. אמרו לילדים שלקראת החופשה של צימרים למשפחות הם מתבקשים להחליט על 2-3 משחקי קלפים או קופסה שבהם יהיה אפשר לשחק יחד בערב, לפני השינה.

ערב סרט


מה מושלם יותר מערב משפחתי מול הטלוויזיה עם פופקורן, חטיפים ושתיה? הילדים משתגעים על זה וגם לכם יהיה נעים ורגוע. בחלקם הגדול מציעים צימרים למשפחות ערוצי טלוויזיה ו-VOD פתוחים כך שתוכלו לבחור סרט מתאים מתוך ספרייה מורחבת. אם הצימר שלכם כולל רק מספר ערוצים ולא מספיק אופציות, תמיד אפשר להצטייד בלפטופ וחיבורים מתאימים לטלוויזיה כדי לבחור את מה שבא לכם לראות באותו רגע.

ועוד טיפ קטן מאיתנו: אל תשאירו את טעינת הסרט ליד הגורל ותתחילו לטעון אותו כבר מזמן ארוחת הערב או המקלחות. אם הילדים לא סגורים על הסרט או מבקשים אחד ספציפי, כדאי שתחליטו בשבילם ותמנעו מריבות. "

פיקניק לילה במתחם צימרים למשפחות


יוצאים לדשא שבמתחם הגן, לוקחים שמיכה, כמה נשנושים ואפילו פנס ויוצאים לספור כוכבים. זה זמן טוב לפתח שיחה עם הילדים, לחלוק חוויות וסיפורים, להעלות זכרונות ישנים וגם להשתטות ללא הפרעה. קיימים צימרים למשפחות עם נוף שיכולים להיות נושא השיחה: לאן אנחנו צופים? איזה יישוב נמצא ברקע? כמה בתים לדעתכם נמצאים בו? וכד''. 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים